search
menu

اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد


اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد در شهر بسیار زیبا و توریستی یزد، بعد از میدان مارکار، خیابان دهم فروردین، کوچه حنا، بن بست ۵ واقع شده است. اقامتگاه بوم گردی ایرمان یزد پس از مرمت و بازسازی به سبک و معماری سنتی ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۰ گردشگرِ علاقمند به زندگی و سبک بومی را دارد. اقامتگاه بوم گردی ایرمان یزد شامل یک اتاق ۲ تخته، یک اتاق ۳ تخته و دو اتاق ۴ تخته می باشد.
جالب است بدانید که هریک از اتاق ها نام و امکانات متفاوتی دارند : اتاق نرگس دارای ۱ تخت دبل، دو سرویس کف خواب اضافه و توالت فرنگی و حمام اختصاصی، اتاق اطلسی دارای یک تخت دبل و ۱ تخت سینگل، یک سرویس کف خواب اضافه و توالت فرنگی و حمام اختصاصی اتاق بنفشه دارای چهار تخت خواب و سه سرویس کف خواب اضافه، اتاق یاس دارای چهار تخت خواب و یک سرویس کف خواب اضافه می باشد.
اتاق های چهار تخته یاس و بنفشه فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی هستند بنابراین مهمانان این اتاق ها باید از سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی و فرنگی ) و حمام داخل محوطه به صورت مشترک استفاده نمایند. اقامتگاه بوم گردی Eraman Guest House نمونه کامل یک خانه قدیمی با معماری گودال باغچه می باشد که این نوع معماری در شهرهای کویری بسیار مرسوم بوده است و همچنین این خانه سنتی برای سفرهای خانوادگی و تورهای علمی دانشجویی به صورت دربست اجاره داده می شود.
از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی ایرمان یزد برای رفاه خریداران بلیط هواپیما یزد در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، وسایل گرمایشی مانند پتو و تشک، اینترنت و وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی ( شوفاژ، اسپیلیت، پنکه رومیزی و سقفی ) اشاره کرد.
لازم به ذکر است چنانچه مسافران گرامی تمایل داشته باشند با هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه می توانند از انواع غذاهای سنتی و محلی این اقامتگاه نظیر قیمه یزدی، کیما، آش شولی، کوفته یزدی سفارش دهند و میل نمایند. شهر مذهبی، تاریخی و گردشگری یزد به عنوان اولین شهر خشتی دنیا و دومین شهر تاریخی جهان شناخته می شود که همه ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی فراوانی است. این شهر زیبا و دیدنی دارای آثار تاریخی و طبیعی زیادی همچون مجموعه دیدنی امیرچخماق، مسجد جامع یزد، کاروانسرای زین الدین، خانه لاری ها، هشت باغ دولت آباد، موزه آیینه و روشنایی، حمام خان، آب انبار شش بادگیر، برج خاموش می باشد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی خانه ایرمان یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب انبار شش بادگیر ۹۰۰ متر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه دیدنی امیرچخماق ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی خان ۱.۷ کیلوتر
فاصله تا هشت باغ دولت آباد ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آیینه و روشنایی ۴ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر ۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه یزد ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پایانه مسافربری یزد ۱۱ کیلومتر
فاصله تا دخمه زرتشتیان (برج خاموشان) ۱۶ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای زین الدین ۷۳ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است