search
menu

درباره اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد
فاصله اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد


تعاریف از (واژه) بهشت در فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف بسیار متنوع است، بسیاری بهشت را جایی سرسبز و پر از درخت می‌دانند و برخی دیگر نیز بهشت را جایی نظیر یزد، در دل کویر زیبا و فرهنگ غنی و معماری بی‌بدیلش می‌شناسند. اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد یکی از نمونه‌های بارز این موضوع است. چرا که به نحوی زیبا و جذاب ساخته شده که بدون شک شما هم چنین تصور خواهید کرد وارد دالانی در دل بهشت شده‌اید، اما بهشتی از جنس کویر و در دل یزد.
این اقامتگاه بوم گردی جذاب واقع در خیابان امام در یزد، دارای ۱۳ واحد اقامتی و ۲ طبقه مجزا است و پذیرای میهمانان و مسافرانیست که برای ماجراجویی‌های خود عازم این شهر جذاب شده تا به دل کویر زده و یا محو تماشای کوچه‌پس‌کوچه‌های قدیمی و زیبای یزد با خانه‌های سنتی و تاریخی‌اش شوند. خوشبختانه موقعیت قرارگیری اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد به گونه‌ای بوده که شما به اکثر مراکز تفریحی و گردشگری یزد دسترسی خواهید داشت. برای مثال فقط کافیست چند دقیقه پیاده‌روی کنید تا به بازار قدیمی و سنتی یزد برسید. بازاری که از لحاظ معماری بسیار زیبا و جذاب بوده و پر از محصولات عالی و صنایع‌دستی نفیس است. محصولاتی که می‌توانید آن‌ها را به عنوان سوغاتی خریداری کرده و به عزیزانتان هدیه بدهید و یا اتاق و خانه‌تان را با آن‌ها مزین کنید.
یکی از ویژگی‌هایی که این اقامتگاه بوم گردی دارد، نمای جذاب و چشم‌نواز ظاهری آن است. همان‌طور که مستحضر هستید، به‌طور کل، ویژگی بارز یک اقامتگاه بوم گردی به گونه‌ایست که بر اساس معماری کهن و سنتی آن منطقه طراحی می‌شود و به‌نوعی هر اقامتگاه بوم گردی انعکاسیست از فرهنگ، سنت، معماری و طراحی کهن آن منطقه. به همین دلیل چیزی که ما در مورد اقامتگاه سنتی Dalan e behesht hotel شاهدش هستیم، زیبایی بی‌حدومرز معماری کهن و سنتی یزد و انعکاس طراحی به سبک معماری قدیمی یزد است.
داخل این بنا یک چایخانه سنتی دارد که دورتادور آن با تخت‌های چوبی و بسیار زیبا مزین و چیده شده است. تخت‌هایی که همگی باهم یک حوضچه کوچک را احاطه کرده و روی آن‌ها قالی‌های دست‌بافت نفیس و بالشت‌های راحت و نرم است. تخت‌هایی که می‌توانید روی آن‌ها احساس راحتی کرده و پاهایتان را دراز کنید و برای دقایقی تمام دغدغه‌هایتان را کنار گذاشته و از زندگی در لحظه حال لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که روی این حیاط بزرگ و یا همان چایخانه سنتی کاملا سرپوشیده است و شما خریداران بلیط هواپیما یزد می‌توانید بدون کوچک‌ترین نگرانی از سرما و گرما در آنجا ساعات تکرار نشدنی را تجربه کنید.
اما مهم‌تر از هر چیزی اتاق‌های این اقامتگاه است، جایی که محل اقامت محسوب شده و از اهمیت بالایی برخوردار است. با یک نگاه گذرا به اتاق‌ها می‌توان چنین دریافت که همگی‌شان از لحاظ ظاهری و نظافت در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارند و داخل آن‌ها یک طاقچه کوچک و بسیار زیبا نیز وجود دارد که نشانگر از معماری سنتی و قدیمی یزد است و می‌توانید روی آن وسایل خود اعم از تلفن همراه، کیف پول و ... را قرار بدهید.

فاصله اقامتگاه سنتی دالان بهشت یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع یزد: ۳۵۰ متر
فاصله تا مدرسه ضیائیه یا زندان اسکندر: ۷۵۰ متر
فاصله تا بازار مسگرها یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیرِ: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت‌آباد: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است