search
menu

هتل داد یزد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل داد یزد
تاریخچه هتل داد یزد
واحدهای اقامتی هتل داد یزد
امکانات و خدمات رفاهی هتل داد یزد
رستوران‌های هتل داد یزد
فاصله هتل داد یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل داد یزد


تنها هتل ۴ ستاره استان تاریخی یزد در ساختمانی واقع گشته که قدمتش به صدسال می‌رسد؛ بنای تاریخی حاج عبدالخالق داد که در گذشته بنگاهی برای حمل‌ونقل کالا و باربری در یزد بود، اکنون با نام هتل داد یزد فعالیت می‌کند و وظیفه میزبانی از گردشگران را برعهده‌گرفته است. این هتل که در رأس زیباترین هتل‌های یزد جا خوش کرده است، با طراحی بسیار تماشایی خود، معماری شگفت‌انگیزی که تلفیقی از شاهکارهای کلاسیک و ایرانی است، تمامی گردشگران و مسافران خوش‌ذوقی را که با خرید بلیط هواپیما یزد راهی این مقصد دل‌انگیز شدند، مدهوش زیبایی‌های وصف‌ناپذیر خود می‌سازد و هنر ناب ایرانیان را در مهندسی سازه‌هایی باشکوه و دل‌فریب به رخ گردشگران خارجی می‌کشد. این هتل استثنائی به دلیل داشتن امکاناتی پرشمار و موقعیت مکانی عالی و قرار گرفتن در نزدیکی پرطرفدارترین و محبوب‌ترین جاهای دیدنی یزد جزء برترین گزینه‌های اقامتی برای سکونت در شهر تاریخی یزد بشمار می‌رود.

تاریخچه هتل داد یزد


پیشینه ساخت هتل داد یزد (به انگلیسی: Dad Hotel Yazd) به صدسال قبل بازمی‌گردد: ساختمان هتل در سال ۱۳۰۷ خورشیدی به‌عنوان بنگاه باربری داد به کوشش حاج عبد الخالق داد، به‌عنوان مهمانسرا و موسسه حمل‌ونقل کالا تأسیس شد و تا سال ۱۳۷۲ خورشیدی دایر بود. مرمت و بازسازی این ساختمان و تبدیل آن به هتل داد کنونی توسط فرزندان و نوادگان مؤسس هتل در سال ۱۳۸۰ خورشیدی آغاز گشت و در سال ۱۳۸۶ به‌عنوان هتل ۴ ستاره داد به بهره‌برداری رسید.

واحدهای اقامتی هتل داد یزد


هتل داد از تعداد ۸۸ باب واحد اقامتی مشتمل بر طرح‌های اقامتی یک تخته، دو تخته، سه تخته، واحدهای پیوسته به هم (چهار تخته)، ماه‌عسل و رویال سوئیت با طراحی سنتی و تجهیزات رفاهی مدرن تشکیل شده است. تمامی واحدهای این هتل از یخچال، تلویزیون، چای‌ساز، آباژور، کمد لباس، مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی راحت بهره‌مند بوده و به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل داد یزد


امکانات و خدمات رفاهی هتل داد شامل دو رستوران، کافی‌شاپ، کافه گالری، مجموعه آبی، اینترنت رایگان، خدمات خشک‌شویی و لباسشویی، تهیه بلیط، رزرو تور گردشگری، تاکسی‌سرویس، فروشگاه صنایع‌دستی، پارکینگ سرپوشیده و تالار همایش است. گفتنی است که به‌منظور آسایش و رفاه حداکثری مهمانان هتل، استخری مناسب در این اقامتگاه گنجانده شده است تا پکیج جامعی از امکانات رفاهی در دسترس گردشگران قرار داشته باشد. افزون بر استخر، امکاناتی از قبیل: سونا، جکوزی، کافی‌نت، نمازخانه، انبار چمدان، صندوق امانات، آسانسور و خودپرداز نیز در محوطه وسیع هتل تعبیه شده است.
انواع همایش‌ها، برنامه‌های نمایشی، نمایشگاه‌های آثار هنری به‌طور دوره‌ای در هتل داد یزد برای خریداران بلیط هواپیما یزد برگزار می‌شود. سالن مراسم هتل داد با طراحی زیبا و تجهیزات کامل و به‌روز آماده میزبانی از انواع مهمانی‌ها، مراسم‌های خصوصی، همایش‌ها و جلسات کاری شما است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سالن پدر، امکان چیدمان مختلف صندلی‌ها است که شرایط چندجانبه برای انواع مراسم را فراهم ساخته است. ظرفیت سالن پدر هتل داد یزد، با چیدمان سینمایی ۱۰۰ نفر، مدرسه‌ای ۴۰ نفر و به‌صورت U شکل ۲۵ نفر است. این سالن همچنین از تمام امکانات و خدمات صوتی و تصویری یک سالن مدرن مانند میکروفون‌های سیمی و بی‌سیم، پروژکتور، پخش‌کننده ویدئو، لپ‌تاپ و… بهره‌مند است.

رستوران‌های هتل داد یزد


هتل داد با ۲ رستوران و ۲ کافی‌شاپ با نام‌های رستوران آیینه و بام و کافی‌شاپ حیاط مرکزی و کافه گالری نیلوفر، آماده پذیرایی از مهمانان خود است. منوی رستوران‌ها تمام غذاهای ایرانی، گیاهی، بین‌المللی و سنتی یزدی را در برمی‌گیرد و در کافی‌شاپ‌ها نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع کیک‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌شود.
خوب است بدانید که شرکت‌ها، سازمان‌ها و مهمانان مقیم هتل می‌توانند مراسم و میهمانی‌های خود را با هماهنگی قبلی، به بهترین شکل ممکن در هر یک از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل برگزار کنند.
رستوران آیینه هتل داد یزد، از ساعت ۷ الی ۲۳ و رستوران بام، از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۲۰ در خدمت مهمانان هتل است. رستوران بام برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه بهترین گزینه غذاخوری در هتل محسوب می‌شود. مجموعه‌ای غذاهای گیاهی، گریل، سنتی و خارجی در رستوران‌های هتل داد به میهمانان عرضه می‌شود.
کافی‌شاپ‌های هتل داد، شامل کافی‌شاپ حیاط مرکزی است که بهترین مکان برای قرارهای کاری، خانوادگی و دوستانه است. در کافی‌شاپ حیاط مرکزی انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک‌ها سرو می‌شود. دیگر کافی‌شاپ هتل داد یزد، کافه گالری نیلوفر است که یک فضای دنج همراه با نمایش آثار هنری است. در این مکان شما می‌توانید اثرهایی که خلق کردید را با دستان خودتان روی دیوار نصب کنید تا همه از تماشای آن لذت ببرند. ساعت کاری کافه گالری نیلوفر از ساعت ۱۱ الی ۲۳ است.

فاصله هتل داد یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۴۰۰ متر
فاصله تا خیابان کرمان یزد: ۶۰۰ متر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان یزد: ۹۰۰ متر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بیمارستان بهمن: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مجموعه خان: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری،تفریحی ستاره یزد: ۱.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است