search
menu

اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد
فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد


اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد با قدمتی ۱۰۰ ساله در محله چهار منار یزد واقع شده و در سال ۹۵ پس از مرمت، بعنوان اقامتگاه بوم گردی در اختیار مسافران و توریست ها قرار گرفت. در حیاط اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد تخت هایی سنتی چیده شده و درختان زیبا و سرسبز نارنج دور تا دور این تخت ها را احاطه کرده اند.
شما می توانید اوقاتی از روز را زیر سایه این درختان سرسبز بنشینید ، چای بنوشید و از نسیم خنک و فضای دلنشین و آرام محوطه اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد لذت ببرید. بد نیست بدانید که اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد ظرفیتی معادل ۳۰ الی ۳۵ نفر و ۷ باب اتاق دارد که در تمامی آن ها مجهز به سرویس تخت خواب بوده اما سرویس بهداشتی و حمام خارج از اتاق ها و در محوطه قرار گرفته است.
همچنین آشپزخانه ای برای مسافران عزیز در اقامتگاه بادگیر یزد فراهم شده که می توانند در آن آشپزی کنند. از دیگر امکانات اقامتگاه بادگیر یزد که برای آسایش بیشتر مسافران ارائه می شود؛ می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، راهنمای تور گردشگری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خدمات لاندری، تالار تابستانه، میز پینگ پنگ، تخته نرد، کتابخانه و صندوق امانات اشاره کرد.
همچنین شما می توانید با رزرو اقامتگاه بوم گردی Badgir Hostel، علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش و آرام و تجربه زندگی سنتی، از اماکن گردشگری و توریست گردی شهر تاریخی یزد از جمله موزه آب، زندان اسکندر، آب انبار شش بادگیری دیدن کنید. جالب است بدانید که مجتمع تجاری تفریحی الماس نیز می تواند محلی مناسب برای خرید و تفریح شما گردشگران و خریداران بلیط هواپیما یزد باشد.
گفتنی است غذا های اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد از بیرون سفارش داده می شود و گردشگران می توانند انواع غذاهای رسمی و محلی شهر یزد مانند قیمه‌ نخود یزد، خورشت به‌ آلو، قلیه کدو یزدی، کوفته لپه یزدی، کوفته نخودچی و انواع آش ها را سفارش و سرو نمایند. از جمله جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی که در نزدیکی این اقامتگاه قرار گرفته است می توان باغ دولت‌ آباد، حمام و بازار خان (طولانی ترین بازار یزد)، میدان ساعت مارکار (نقطه وسط ایران)، مجموعه امیر چخماق، آتشکده ورهرام و میدان وقت و ساعت را نام برد.

فاصله اقامتگاه بوم گردی بادگیر یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت‌ آباد: ۵۰۰ متر
فاصله تا بازار خان ( طولانی ترین بازار یزد ): ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا میدان ساعت مارکار ( نقطه وسط ایران ): ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا بقعه دوازده امام: ۲کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیر چخماق: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تهرانی ها:۲ کیلومتر
فاصله تا آتشکده ورهرام: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان وقت و ساعت: ۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد : ۵.۷ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است