search
menu

هتل سنتی آواسا یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل سنتی آواسا یزد
معرفی هتل سنتی آواسا
اتاق های هتل سنتی آواسا
رستوران و کافی شاپ هتل
سایر امکانات هتل سنتی آواسا
فاصله هتل سنتی آواسا یزد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

هتل سنتی آواسا یزد


شهر یزد از همان زمان های قدیم بعنوان یکی از مهمترین شهر های ایران از نظر آبادی و تاریخ بوده است. خانه های قدیمی ساخته شده از خشت و گنبدی شکل زیبایی و جذابیت های این شهر مذهبی با مردمان خونگرم را دوچندان کرده است. همچنین شهر یزد از نظر منابع طبیعی و معادن بسیار غنی است و معدن های زیادی در این شهر مشغول بکار هستند. امروزه بیشتر گردشگران بلیط هواپیما یزد می‌خرند تا از اقامتگاه های سنتی دیدن کنند و سپس یکی از آن‌ها را برای استراحت خود انتخاب می نمایند؛ به همین دلیل ما قصد داریم هتل سنتی آواسا را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل سنتی آواسا


هتل سنتی آواسا یزد (Avasa Hotel) یکی از نوسازترین هتل های شهر یزد است که در سال ۱۳۹۸ در بافت تاریخی شهر یزد، در خیابان مهدی، جنب پارک وحشی بافقی افتتاح گردیده است. معماری خاص و نوساز بودن هتل سنتی آواسا یزد یکی از دلایل محبوبیت این هتل محسوب می شود.بد نیست بدانید که از نظر موقعیت مکانی هتل آواسا در چند قدمی بافت تاریخی مرکز شهر قرار دارد و اگر وسیله‌ نقلیه ندارید، می‌توانید از ایستگاه اتوبوس شهری که در همان نزدیکی است استفاده کنید.

اتاق های هتل سنتی آواسا


هتل سنتی آواسا یزد، خانه ای ساخته شده از مصالح خشتی، با درب و پنجره های چوبی، حوض آب کوچک در حیاط زیبا و بادگیری بلند است که اصالت و قدمت این خانه را نشان می دهد. هتل سنتی آواسا یک ساختمان ۲ طبقه است که ۲۸ اتاق را در خود جای داده است. با در نظر گرفتن تعداد اتاق ها در این هتل، هتل سنتی آواسا یزد ظرفیت پذیرایی از ۸۰ مسافر را دارد. این خانه سنتی نمایانگر معماری اصیل ایرانی است. اتاق ها در هتل سنتی آواسا به یک اتاق سینگل، ۳ اتاق سه تخته، یک اتاق چهار تخته وی آی پی و ۲۱ اتاق دو تخته تقسیم بندی شده است.
بهتر است بدانید که، همه اتاق ها دارای تخت و چیدمان سنتی است. از امکانات داخل اتاق ها می توان به سرویس اضافه کف خواب، یخچال، تلویزیون، سشوار، سیستم سرمایشی اسپیلیت و سیستم گرمایش از کف، توالت فرنگی و حمام اشاره کرد.

رستوران و کافی شاپ هتل


رستوران هتل سنتی آواسا یزد با ظرفیت ۱۵۰ نفر هر روز از ساعت ۷٫۳ تا ۹٫۳برای سرو صبحانه، ۱۲ الی ۱۵ ناهار و ۱۸ الی ۲۲٫۳ برای صرف شام با انواع غذاهای اصیل ایرانی و گاهی غذاهای محلی و سنتی شهر یزد آماده پذیرایی از مهمانان اقامتگاه است.
کافی شاپ هتل سنتی آواسا هم با ظرفیت ۳۰ نفر با انواع دمنوش های گیاهی و دسرهای سرد و گرم آماده خلق لحظات جذاب و خاطره انگیز برای مسافران و گردشگران هتل سنتی آواسا یزد است.

سایر امکانات هتل سنتی آواسا


از سایر امکانات هتل سنتی آواسا می توان به راهنما تور و اینترنت رایگان اشاره کرد. همچنین محل پارک امن برای خودرو مسافران بهمراه دوربین مداربسته و نگهبان نیز موجود است. لازم به ذکر است که، در هتل سنتی آواسا نیز مانند سایر هتل ها امکان آشپزی برای مسافران وجود ندارد و گردشگران می توانند غذا مورد علاقه خود را از رستوران سفارش دهند. همچنین از نظر محدوده ترافیک، هتل سنتی آواسا خارج از طرح تزافیک قرار دارد و شما می توانید به راحتی با خودرو شخصی خود را در پارکینگ این هتل سنتی پارک نمایید.

فاصله هتل سنتی آواسا یزد تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر


فاصله تا خانه ملک التجار: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تهرانی ها: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار و حمام خان ( طولانی ترین بازار یزد) : ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تقریبی تا خانه لاری ها: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آینه یزد: ۵٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است