search
menu

هتل آوا یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوا یزد
فاصله هتل آوا یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آوا یزد


هتل آوا یزد یکی از هتل‌های سنتی شهر زیبا و کویری یزد است. بد نیست بدانید که شهر یزد از نظر جمعیت دوازدهمین شهر پرجمعیت ایران و از نظر مساحت هفتمین شهر بزرگ ایران است. همچنین یزد اولین شهر جهانی ایران است و از تاریخی ترین شهر های ایران محسوب می شود. هتل آوا یزد به دلیل نوساز بودنش خیلی مورد توجه مسافران و خریداران بلیط هواپیما یزد قرار گرفته است.
جالب است بدانید که هتل آوا یزد در سال ۱۳۹۸ احداث شده است. هتل آوا یزد دارای ۲۸ واحد اقامتی می‌باشد و در ۲ طبقه ساخته شده است. امکاناتی که مدیریت هتل آوا یزد جهت رفاه حال مسافران و گردشگران عزیز محیا کرده شامل: آسانسور، گشت غیر رایگان، کپسول آتش‌نشانی در لابی، خدمات باربری، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و محدود در لابی، فست‌فود، خدمات خانه‌داری، خدمات تور، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی و اتاق چمدان می شوند.
اتاق های هتل آوا یزد دارای انواع مختلفی هستند که ما آنها را برای شما معرفی می نماییم؛ اتاق یک تخته: که دارای یک تخت خواب می باشد و برای افراد مجرد یا کسانی که تنها سفر کرده اند توصیه می شود. اتاق دو تخته دابل: که دارای دو تخت جدا از هم می باشد. اتاق دو تخته تویین که یک تخت دونفره دارد. اتاق سه تخته: که نوع تخت: یک تخت دابل و یک تخت سینگل می باشد. اتاق چهار تخته که نوع تخت: یک تخت دابل و دو تخت سینگل می باشد.
لازم به ذکر است که سرویس اضافه برای هر اتاق بصورت: سرویس کف خواب ارائه خواهد شد. بد نیست بدانید که همه اتاق ها دارای امکانات مشترکی نظیر: تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، اسپیلت‌، گرمایش از کف،دوش، صابون، شامپو، دمپایی، سشوار، حوله، کمد لباس، آباژو می باشند. از نظر موقعیت مکانی، هتل Ava Hotel Yazd در چند قدمی بافت تاریخی مرکز شهر یزد قرار دارد و اگر وسیله ‌نقلیه ندارید، نگران نباشید شما می‌ توانید به راحتی از ایستگاه اتوبوس شهری که در همان نزدیکی است استفاده کنید.
شما از محل اقامتتان تا میدان امیرچخماق، آتشکده‌ ورهرام و آب‌انبار شش بادگیر تنها ۲۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. اگر هم وسیله‌ نقلیه دارید تا باغ دولت آباد، موزه‌ آیینه و روشنایی، بازار و حمام‌خان، آب‌انبار گیو و زندان اسکندر حدود ۱۳ دقیقه فاصله هست. اگر به دنبال جایی برای صرف غذا هستید، می‌توانید از کافه و رستوران هتل آوا یزد با انواع غذا های ایرانی سنتی و غذاهای محلی شهر یزد و نوشیدنی‌ های مختلف را سفارش دهید.
اگر هم جای دیگری مدنظرتان بود، می‌ توانید از رستوران‌ های مختلفی که در همان نزدیکی است استفاده کنید. بد نیست با برخی از آثار و اماکن تاریخی شهر یزد بیشتر آشنا شویم: برج خاموشان، دخمه زرتشتیان، آب انبارها: رستم گیو، شش بادگیری، زیارتگاه پیرسبز، زیارتگاه پارس بانو، زیارتگاه پیرهریشت ، باغ دولت‌آباد چهار منار، باغ خان، آتشکده زرتشتیان، دخمهٔ زرتشتیان، یهودیان ( کنیسه کمال)، ارگ و برج و باروی یزد، ارگ حکومتی، قلعه اسدان از جمله مکان های پر گردشگر شهر یزد می باشند. امیدواریم با سفر به شهر زیبا و مسافر دوست یزد اوقات و لحظات شادی در کنار دوستان و عزیزان خود سپری نمایید.

فاصله هتل آوا یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا عطاری و خشکبار محسن: ۹۰ متر
فاصله تا میدان آیت الله خاتمی: ۷۰۰ متر
فاصله میدان امیر چخماق: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ دولت آباد: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار خان: ۱.۵ کیلومتر




امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است