search
menu

هتل اطلس یزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اطلس یزد
فاصله هتل اطلس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل اطلس یزد


هتل اطلس یزد در سال ۱۳۸۲ بنا گردید و پس از آن به منظور رفاه بیشتر مسافران در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. از نظر موقعیت مکانی هتل اطلس یزد در منطقه‌ای امن و آرام واقع شده است تا با در نظر گرفتن گردشگران هر چه بیشتر موجبات آسایش مسافران فراهم گردد. هتل اطلس یزد در ۲ طبقه بنا شده است و دارای ۱۷ اتاق و سوئیت به ظرفیت کلی ۵۳ نفر می باشد، سوئیت های هتل اطلس یزد مبله هستند و همچنین بد نیست بدانید که اتاق های هتل اطلس یزد دارای آشپزخانه است.
سرویس بهداشتی فرنگی، کافی شاپ، تهویه مطبوع، کافی نت، تاکسی سرویس، رستوران، پارکینگ، آنتن مرکزی، اینترنت بی سیم، صندوق امانات و مینی بار همه جزئی از امکانات رفاهی هتل اطلس یزد که هتلی دو ستاره است، شامل می شوند. جالب است بدانید که از آنجا که هتل اطلس یزد در منطقه خوبی از شهر یزد قرار دارد، لذا به بازار و مسیر شهرک صنعتی نزدیک است. علاوه بر این دسترسی راحتی به اماکن دیدنی یزد از جمله امیر چخماق، مسجد جامع و مجتمع ستاره دارد.
پس از بازدید از اماکن نزدیک به هتل اطلس یزد با طی مسافت بیشتری می توانید به دیدن سایر ابنیه تاریخی یزد از جمله موزه آب، مسجد جامع، زندان اسکندر و آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، نارین قلعه (نارنج قلعه) و بقعه سید رکن الدین بروید. سوغات شهر یزد نیز محبوبیت خاصی در بین همه مردم ایران دارد و از آنجا که هتل اطلس یزد به بازار نزدیک است به راحتی می توانید برای دوستان و عزیزانتان سوغاتی هایی نظیر حلوا ارده اردکان، کیک یزدی، قطاب یزد، باقلو یزدی، پشمک، نقل، شیرینی حاج بادومی، نان برنجی، نان پنجره ای، سوهان آدری و خانی، انواع لوز، دارایی بافی، ترمه، شمد، چادر و زیلو را تهیه کنید. جالب است بدانید که محیطی آرام، امکانات رفاهی مناسب، کادری مجرب و موقعیت مکانی خوب باعث شده تا هتل اطلس یزد یکی از گزینه های مناسب برای اقامت در شهر یزد باشد. همچنین امکانات مطلوب، نزدیکی به مراکز تجاری و گردشگری از دیگر دلایل انتخاب هتل اطلس یزد محسوب می شود.

فاصله هتل اطلس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد (۲ کیلومتر و ۲۸۳ متر)
فاصله تا مجموعه امیر چخماق (۲ کیلومتر و ۱۷۳ متر)
فاصله تا آتشکده زرتشتیان (۵ کیلومتر و ۲۰۲ متر)
فاصله تا مجتمع تجاری، تفریحی ستاره یزد (۱ کیلومتر و ۴۰۳ متر)
فاصله تا آبشار دره گاهان (۳۶ کیلومتر و ۷۷۱ متر)
فاصله تا مجموعه خان (۳ کیلومتر و ۵۴۸ متر)
فاصله تا زندان اسکندر (مدرسه ضیائیه)(۴ کیلومتر و ۵۹۲ متر)
فاصله تا ایستگاه راه آهن (۳ کیلومتر و ۹۸۷ متر)
فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی (۸ کیلومتر و ۲۶۷ متر)
فاصله تا پایانه مسافربری (۹ کیلومتر و ۱۴ متر)


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است