search
menu

هتل آرتیمیس يزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرتمیس يزد
فاصله هتل آرتمیس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آرتمیس يزد


هتل آرتمیس یزد از هتل های تازه تاسیس و مقرون به صرفه شهر تاریخی یزد است که در مکانی مناسب و در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری نظیر باغ دولت آباد، میدان امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان این شهر قرار گرفته است. گفتنی است که هتل آرتمیس یزد از ۹ آپارتمان ۸۰ متری تشکیل شده و از کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی آسوده برخوردار است. وجود پلان‌های اقامتی متنوعی نظیر اتاق دو تخته (برای یک نفر)، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، شش تخته، هفت تخته و هشت تخته در این هتل سبب شده است که میهمانان قدرت انتخاب بالایی داشته باشند و واحد اقامتی مورد نظر خود را با توجه به بودجه و نفرات برگزینند. سوئیت‌های این هتل دارای میز نهارخوری و مبل هستند و از ۵ تا ۸ تخته در اختیار مسافران قرار دارند.
بی‌تردید یکی از نقاط قوت هتل آرتمیس یزد، امکانات فراوان آن است. از نمازخانه گرفته تا اتاق چمدان، هر آنچه میهمانان برای اقامت خود بدان نیاز دارد، در هتل آرتمیس یزد خواهند یافت. هتل آرتمیس یزد از سالن صبحانه‌خوری بزرگی بهره‌مند است که هر روز ساعت ۷:۳۰ صبح درب‌های خود را می‌گشاید و با صبحانه‌ای لذیذ و دل‌چسب از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند. از آنجایی که صبحانه هتل آرتمیس یزد تا ساعت ۹:۳۰ سرو می‌شود، سعی کنید برای صرف صبحانه پیش از این زمان در سالن صبحانه‌خوری هتل حضور یابید.
از دیگر امکانات هتل آرتمیس یزد می‌توان به پارکینگ جادار و مطمئن هتل اشاره کرد که با ظرفیت خوب خود (۳۰ خودرو) میهمانان هتل را از دردسرهای یافتن پارکینگی مطمئن رها می‌سازد. بنابراین اگر قصد دارید با خودروی شخصی خود به شهر تاریخی یزد سفر کنید، هتل آرتمیس یزد با داشتن پارکینگی مطمئن، از گزینه‌های اقامتی خوب شما خواهد بود.
علاوه بر موارد فوق، هتل آرتمیس یزد از دیگر امکاناتی چون آسانسور، لابی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است. ناگفته نماند که هتل آرتمیس یزد قادر است خدمات مختلفی را نیز به میهمانان ارائه کند. خدماتی چون خانه‌داری، باربری، بیدار باش، تهیه بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت از جمله خدماتی است که میهمانان هتل آرتمیس یزد در بدو ورود به هتل از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.
حال که از امکانات و خدمات هتل مطلع شدید، بد نیست کمی هم از واحدهای اقامتی هتل آرتمیس یزد بخوانید. خوب است بدانید که هتل آرتمیس یزد از اتاق‌هایی شیک، نورگیر و زیبا همراه با دکوراسیونی جذاب و ساده تشکیل شده است. کلیه اتاق‌های هتل آرتمیس یزد از تمامی وسایل موردنیاز اقامتی نظیر یخچال، تلویزیون، دراور، میز نهارخوری، مبلمان، چای‌ساز، کمدلباس، رخت‌آویز، آباژور و لوازم بهداشتی استحمام برخوردار بوده و به سیستم‌ تهویه مطبوع و سیستم اعلام و اطفاء حریق پیشرفته مجهز شده‌اند. بطری آب به صورت رایگان در یخچال واحدهای اقامتی موجود است اما مینی بار رایگان نیست و در صورت مصرف باید هزینه آن را بپردازید.
با توجه به نرخ اقامتی، امکانات متنوع و کیفیت نظافت و خدمات ارائه شده هتل باید گفت که هتل آرتمیس یزد یکی از گزینه‌های خوب اقامتی شهر تاریخی یزد علی الخصوص برای افرادی که تمایل دارند در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی این شهر اقامت کنند به‌شمار می‌رود؛ چراکه این هتل در خیابان اصلی قرار گرفته و به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی شهر یزد بسیار نزدیک است. بنابراین اگر قصد دارید مدتی در یزد بمانید و با کمترین هزینه از امکاناتی بسیار خوب بهره‌مند شوید، هتل آرتمیس یزد می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

فاصله هتل آرتمیس یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا راه آهن یزد: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد امیر چخماق: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا آب انبار شش بادگیری: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کبیر: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه لاری ها: ۶.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است