search
menu

هتل الزهرا یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الزهرا یزد
فاصله هتل الزهرا یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل الزهرا یزد


هتل الزهرا یزد هتلی نسبتا تازه ساخت با امکانات و خدمات مختلف به روزی است که به دلیل تازه ساخت بودن و نیز موقعیت مکانی‌اش جزو اولین گزینه‌های اقامتی در یزد تبدیل شده است. هتل الزهرا یزد هتلی سه ستاره است که در سال ۱۳۹۶ در چهار راه فرهنگیان یزد افتتاح شد. قرار گیری در چهارراه فرهنگیان به نقطه قوت این هتل تبدیل شده چرا که میهمانان با اقامت در این هتل در کمتر از ۱۰ دقیقه دسترسی آسان و بسیار راحتی به نقاط دیدنی و جاذبه‌های یزد مانند آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع یزد و میدان امیر چخماق خواهند داشت.
اتاق‌های این هتل ۳ طبقه پنجره‌های نسبتا بزرگی دارند که نور کافی اتاق‌ها را تامین کرده و امکان تماشای منظره بیرون را به میهمانان می‌دهد. میهمانانی که با اتومبیل شخصی خود به یزد سفر کرده‌اند دیگر نیازی نیست که ساعات زیادی را صرف پیدا کردن پارکینگ و جای پارک مناسب باشند زیرا هتل الزهرا یزد پارکینگ مناسبی برای میهمانان خود در نظر گرفته و آن را به صورت رایگان در اختیارشان قرار داده است. البته بد نیست بدانید که پارکینگ هتل الزهرا یزد بدون سقف و روباز است. دسترسی به فضای مجازی برای تعداد زیادی از میهمانان اهمیت بالایی دارد و از همین رو هتل الزهرا یزد اینترنت با سرعت بالا را در دسترس میهمانان خود قرار داده است. استفاده از این اینترنت رایگان بوده و حجم مصرف مشخصی برای هر یک از میهمانان در نظر گرفته شده است.
دسترسی به اینترنت هتل هم در لابی و هم در داخل اتاق‌ها امکان پذیر است. تمامی اتاق‌های هتل الزهرا یزد مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. در داخل اتاق‌های هتل امکانات مختلفی قرار گرفته تا میهمانان در طول اقامت خود در نهایت آرامش و آسایش باشند. به طور مثال در تمامی اتاق‌ها یخچال، مبلمان، کمد لباس، دمپایی و مینی بار برای استفاده میهمانان قرار گرفته است. همچنین برای سرگرمی میهمانان، در داخل اتاق‌ها تلویزیون با شبکه پخش فیلم نیز قرار گرفته تا میهمانان در اوقات فراغت به تماشای برنامه مورد علاقه خود بشینند. بد نیست بدانید که خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌های هتل الزهرا یزد ارائه می‌شود. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل الزهرا یزد در دو نوع فرنگی و ایرانی بوده و حمام داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله، صابون، مسواک و خمیر دندان است. اتاق‌های هتل الزهرا یزد فاقد صندوق امانات و چای ساز هستند.
اگر میهمانان نیازی به خدمات گردشگری داشته باشد، نیازی نیست از هتل خارج شوند کافی از اتاق خود بیرون آمده و به طبقه پایین بروند در آنجا به خدمات تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی خواهند داشت. معلولین و سالمندان نگران رفت و آمد بین طبقات ناشند زیرا هتل الزهرا یزد دارای آسانسور بوده و این میهمانان به راحتی بین طبقات رفت و آمد خواهند کرد. دیگر خدمات هتل الزهرا یزد شامل صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، خدمات لاندری( خشک شویی)، خدمات بیدار باش، تاکسی سرویس، تلفن و دستگاه فتوکپی- فکس و پرینتر است. هتل الزهرا یزد کادری مجرب و حرفه‌ای دارد که با برخورد محترمانه خود اقامت میهمانان در هتل را دلپذیرتر کرده‌اند. پذیرش هتل الزهرا به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذیرایی از میهمانان است. هتل الزهرا یزد فاقد امکاناتی مانند استخر، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه و سالن ورزشی است.

فاصله هتل الزهرا یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است