search
menu

هتل علمدار بافق یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل علمدار بافق
امکانات هتل علمدار بافق
خدمات هتل علمدار بافق
واحد های اقامتی هتل
امکانات واحد های اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل علمدار بافق

درباره هتل علمدار بافق


هتل علمدار در شهر دیدنی و کویری بافق در استان یزد قرار دارد؛ هتلی باکیفیت و سه ستاره با موقعیت قرارگیری خوب در شهر که امکان دسترسی راحت به مکان های تجاری و گردشگری و تفریحی را فراهم می کند که از مزیت های مهم آن است. اگر بلیط هواپیما یزد رزرو کرده اید و می خواهید با هواپیما به شهرستان بافق برسید، این هتل با فرودگاه شهر یزد فاصله ای ۱۲۶ کیلومتری با زمانی حدود ۱ ساعت و نیم دارد. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده است و با ۲۱ اتاق و سوئیت در سه طبقه ساخته شده است. نمای نخلستان شهر زیبای بافق که از هتل دیده می شود را هم نباید فراموش کرد که بسیار دیدنی است.

امکانات هتل علمدار بافق


در هتل Alamdar Hotel Bafgh می توانید اوقات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود در رستوران با فضایی دلنشین و در کافی شاپ داشته باشید و همچنین از اینترنت در اتاق خود، لابی و یا در کافی نت هتل استفاده کنید. اگر با ماشین شخصی خود سفر کرده اید، می توانید آن را در پارکینگ پارک کنید. همچنین رفت و آمدی آسان را در هتل با آسانسور دارید. کتابخانه هم از دیگر بخش های این هتل است که برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بسیار می تواند جذاب باشد. مسافران نمازگزار می توانند برای عبادت به نمازخانه هم مراجعه کنند. علاوه بر اینها، یکی از بخش های قابل توجه هتل علمدار غرفه فروش صنایع دستی است که بسیار می تواند برای گردشگران و مسافران جالب باشد زیرا همیشه خرید سوغات و یادگاری ها در سفرها نقش مهمی دارد. سالن همایش برای جلسات و سالن جشن و سالن عروسی برای علاقه مندان در هتل علمدار تعبیه شده است. همچنین در لابی امکان تماشای تلویزیون هم وجود دارد.

خدمات هتل علمدار بافق


این هتل دارای لابی مجهز، خشکشویی، صبحانه ی بوفه رایگان، خدمات بیدارباش، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش نشانی، صندوق امانات برای نگهداری اشیای گرانبهای مسافران است. از همه مهم تر کارکنانی مهمان نواز و خوشرو و کارآزموده و آشنا به زبان انگلیسی دارد که پذیرای مسافران هستند. چنانچه شما مایل به رفتن از هتل علمدار به فرودگاه یزد هستید و بلیط هواپیما دارید، از تاکسی سرویس هتل می توانید استفاده کنید. اگر علاقه مند هستید که با تور مکان های دیدنی شهر بافق و اطراف آن را بازدید کنید، پذیرش هتل تورهای متنوعی را به شما معرفی خواهد کرد و می توانید سفری به یادماندنی را داشته باشید.

واحد های اقامتی هتل


شما می توانید اقامتی خوش و آسوده را در این اقامتگاه در انواع اتاق های یک تخته، اتاق های دو تخته، اتاق های سه یا چهار تخته داشته باشید. در صورت تمایل می توانید از هتل تقاضای تخت اضافه کنید تا در اختیارتان قرار دهند. همچنین اگر می خواهید در فضایی شبیه به خانه اقامت داشته باشید و راحتی بیشتری را حس کنید، سوئیت های یک خوابه یا دو خوابه که برای دونفر الی پنج نفر طراحی شده اند هم می تواند انتخاب خوبی باشد. دسترسی ویژه معلولین هم در هتل علمدار وجود دارد. سالمندان هم در این هتل با امکانات می توانند با آرامش و آسودگی اقامت کنند.

امکانات واحد های اقامتی هتل


امکاناتی که از واحدهای اقامتی یک هتل خوب میتوان انتظار داشت مانند تهویه مطبوع برای اقامتی راحت، سیستم گرمایشی برای استفاده در فصول پاییز و زمستان و سیستم سرمایشی برای ماه های گرم، تلویزیون، یخچال، مینی بار با هزینه، تلفن، اینترنت رایگان، میز مطالعه، میز غذا خوری در اتاق ها و سوئیت ها، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، خدمات ویژه معلولان؛ همه این موارد را هتل علمدار در واحدهای اقامتی خود دارد. سرویس های بهداشتی هم دارای هر دو نوع سرویس فرنگی و سرویس ایرانی هستند. ترکیب رنگ مبلمان و تخت ها و چیدمان اتاق ها و سوئیت ها هم بسیار مثال زدنی است که جلوه ویژه ای به فضای آنها بخشیده است. هتل علمدار نیز می تواند انتخاب خوبی برای زوج های جوان یا تازه ازدواج کرده باشد.
اگر قصد سفر به استان و شهر یزد را دارید، پیش از برنامه ریزی سفر، مقاله راهنمای سفر به یزد را بخوانید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل علمدار بافق


فاصله تا امامزاده عبدالله: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ تیتو: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه وحشی بافقی: ۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه باقرآباد: ۸ کیلومتر
فاصله تا کمپ کویرنوردی شن و شادن: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کویر صادق آباد: ۱۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است