search
menu

هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه ه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه


هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه از خانه هایی با قدمت تاریخی است که در شهرستان ابرکوه استان یزد افتتاح شده است. با توجه به سبک معماری می توان گفت این خانه تاریخی متعلق به دوران قاجار است و قدمتی ۲۰۰ ساله دارد که با اجرای طرح مرمت خانه های قدیمی و تبدیل آن ها به اقامتگاه، این خانه سنتی نیز در سال ۱۳۹۵ تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت تا علاوه بر حفظ خانه بتوان از آن به عنوان اقامتگاهی سنتی استفاده کرد.
در بازسازی خانه تلاش شد تا سبک معماری قدیمی و نیز مصالح به کار رفته در آن تا حدودی حفظ شود و در نتیجه خانه سنتی همچنان معماری قاجاری خود را حفظ و در بخش هایی از آن می توان خشت و آجر بکار رفته در آن را مشاهده کرد. ۲ عدد از بادگیرهای معروف یزد که نماد سبک معماری این منطقه هستند نیز در این خانه سنتی وجود دارند. وجود این خانه های سنتی به خوبی می تواند حس کنجکاوی گردشگران در مورد سبک معماری خانه ها و نحوه زندگی مردم در گذشته را برطرف کند. به ویژه افرادی که دیگر از خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل های چندین ستاره خسته شده اند و به دنبال سبک متفاوتی از سفر و اقامت هستند، حتماً باید اقامت در این خانه های سنتی را تجربه کند. ستاره شناسان حرفه ای و علاقمندانی که با هدف تماشای ستاره ها بلیط هواپیما یزد خریده اند نیز می توانند با اقامت در خانه تاریخی آقازاده به دور از هیاهوی شهری آسمان درخشان شب را مشاهده کنند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


خانه قدیمی آقازاده (Aghazadeh Historical House) خانه ای با دو طبقه و ۱۷ اتاق است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو تخته دابل، توئین و دابل وی آی پی بعلاوه سوئیت ۵ تخته اند. در تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی وجود دارد. همه اتاق ها مبله و دارای یخچال و چای سازند. آب به صورت رایگان در اتاق ها قرار داده شده است اما مینی بار اتاق ها با هزینه است. مهمانان در اتاق امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل عبارتند از تلویزیون با شبکه های استانی و خبری، سیستم سرمایش مرکزی (فن کوئل/ چیلر)، سیستم تهویه مطبوع، خدمات روم سرویس و صبحانه در اتاق و لوازم بهداشتی.

رستوران هتل


این هتل رستورانی با ظرفیت ۱۰۰ نفر را دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد. اما مزه اقامت در این خانه سنتی به چشیدن غذاهای سنتی و محلی است. مهمانان می ‌توانند با هماهنگی قبلی انواع غذاهای سنتی مانند کشک بادمجان، یتیمچه و خورشت آلوچه محلی یزد را سفارش داده و نوش جان کنند.

امکانات و خدمات کلی هتل


این هتل تاریخی سنتی در طبقه همکف خود لابی ای با ظرفیت ۵۰ نفر دارد که مهمانان در آن بخش می توانند به تلفن، تلویزیون و روزنامه دسترسی داشته باشند. برای مهمانی که بی خیال خرید بلیط ارزان هواپیما شده و با خودروی شخصی سفر کرده اند، پارکینگ روباز با دوربین مدار بسته ایجاد شده است‌. همچنین کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و برای بازدید از جاذبه های شهر و منطقه راهنمای محلی نیز استخدام شده است. دیگر امکانات و خدمات موجود در هتل با نویسنده از خدمات باربری، خدمات خانه داری، تاکسی سرویس، فروشگاه، صندوق امانات، رمپ ویژه برای معلولان، خدمات بیدارباش و پذیرش ۲۴ ساعته.

فاصله هتل تاریخی خانه آقازاده ابرکوه ه تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بقعه امامزاده احمد: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد زیبای بیرون: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مناره نظامیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا درخت سرو ۴۵۰۰ ساله ابرکوه: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تاپ یخچال خشتی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه شهرسب: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است