search
menu

هتل سنتی ادیب الممالک یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی ادیب الممالک یزد
فاصله هتل سنتی ادیب الممالک یزد تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی ادیب الممالک یزد


هتل سنتی ادیب الممالک یکی از هتل‌های سنتی و تاریخی شهر دیدنی یزد است که در مکان بسیار مناسب و مطلوبی در خیابان خیام یزد واقع شده است. این هتل که از ۱۳ باب اتاق و ۴ سوئیت اقامتی تشکیل‌شده، چنان قدمت تاریخی بالایی دارد که خود یکی از جاذبه‌های تاریخی یزد بشمار می‌رود. هتل سنتی ادیب الممالک با ساختمانی به قدمت ۲۰۰ سال و معماری خاص خود، این امکان را برای دوستداران تاریخ و فرهنگ غنی کشورمان فراهم ساخته تا در جاذبه‌ای تاریخی -که چون صندوقچه‌ای پر رمز و راز، داستان‌های تاریخی بسیار را برای روایت دارد- اقامت کرده و از فضای سنتی و بی‌بدیل آن بهره‌مند گردند.
گفتنی است که هتل سنتی Adib Al-Mamalek hotel از حیاطی بسیار دل‌نشین و جذابی برخوردار بوده که معماری سنتی و شگفت‌انگیز آن چون ماشین زمانی هر گردشگری را به دوران دور خاطرات کودکی خود خواهد برد. حال که سخن از خاطرات به میان آمد، باید گفت که سرداب و حمام سنتی هتل سنتی ادیب الممالک یزد را می‌توان یکی از دیدنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین بخش‌های این هتل نامید. این حمام منحصربه‌فرد و تاریخی که از حوضچه‌هایی مختلف، خزینه و رختکن تشکیل‌شده، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از گردشگران اقامت در هتل سنتی ادیب الممالک را انتخاب می‌کنند.
جالب است بدانید که معماری حمام هتل با آجرهای زیبا و طرح‌های هندسی بسیار جذاب و تاریخی خود، مانند سایر بخش‌های هتل سنتی ادیب الممالک دست‌نخورده باقی‌مانده و عاشقان بناهای تاریخی می‌توانند از تماشای آن لذت برده و تصاویر بسیار زیبایی را از آن ثبت کنند.
از دیگر اماکن جذاب هتل سنتی ادیب الممالک یزد می‌توان به رستوران سنتی آن اشاره کرد. این رستوران که از فضایی بسیار صمیمی و دل‌نشین برخوردار است، بهترین مکان برای افرادی است که دوست دارند غذای خود را در مکانی تاریخی و با اصالت نوش جان کنند. البته مکان رستوران تنها یکی از دلایل شهرت و محبوبیت این رستوران میان گردشگران است؛ رستوران هتل سنتی ادیب الممالک یزد از غذاهای سنتی لذیذی نیز برخوردار بوده و لذت چشیدن غذاهای سنتی و امروزی را به میهمانان گرامی هتل عرضه می‌دارد.
همچنین کافی‌شاپ هتل مانند رستوران خوب آن، آماده است تا از میهمانان عزیز هتل با منویی مملو از نوشیدنی‌های گوارا پذیرایی کند و لحظات شاد و فراموش‌نشدنی را برای میهمانان فراهم آورد.
ناگفته نماند که علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ، هتل ادیب الممالک یزد نمازخانه‌ دنج و آرامی را نیز در خود جای‌داده تا میهمانان هتل در طول اقامت خود بتوانند در فضایی آرام و ساکت به نیایش بپردازند. همچنین برای میهمانانی که با خودروی شخصی به هتل مراجعه می‌کنند، پارکینگی با گنجایش ۱۵ خودرو اختصاص داده‌شده که خیال آن‌ها از این بابت نیز راحت باشد.
گفتنی است که تمامی واحدهای اقامتی هتل سنتی ادیب الممالک یزد به اینترنت رایگان مجهز بوده و از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، رخت‌آویز، کمد لباس، تهویه مطبوع، مبلمان، چای‌ساز، دراور، مینی بار، سیستم اطفاء حریق و تلویزیون برخوردارند. همچنین تمامی لوازم بهداشتی و مورد‌نیاز استحمام برای میهمانان عزیز هتل فراهم گردیده تا حمامی داغ و لذت‌بخش را در این هتل تجربه کنند.
جالب است بدانید که هتل سنتی ادیب الممالک نه‌تنها خود مکانی تاریخی محسوب می‌شود، بلکه در نزدیکی اماکن تاریخی یزد نیز واقع شده است. میهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند به جاذبه‌های تاریخی و تفریحی بی‌شماری نظیر مجموعه خان، مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد، زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، میدان امیر چخماق و دخمه زرتشتیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی با پای پیاده دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل سنتی ادیب الممالک یزد تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع: ۳۴۹ متر
فاصله تا مجموعه خان: ۴۶۶ متر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۶۸۳ متر
فاصله تا زندان اسکندر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آب‌انبار شش بادگیری: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد: ۲.۵ کیلومتر



امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است