search
menu

اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن
اتاق‌ها و امکانات اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن
تفریحات در اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن
قوانین اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن
اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن

درباره اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن


از زمان های قدیم خانه مادربزرگ همیشه جایگاه خاصی در بین خاطرات ما دارد. جایی که از شلوغی و هرج و مرج خبری نبوده و فقط آرامش در آن پابرجاست. اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون خاطرات آن روزها را برایتان نو خواهد کرد. این اقامتگاه ۵۰ ساله در روستای چالکش تنکابن قرار دارد و مثل تمامی خانه‌های شمالی، نمایی سنتی و چوبی، سقف شیروانی و ایوانی دلباز دارد. از طرفی دیگر، قرار گرفتن آن در روستا، شما را با مردم بومی و زحمت کش شمال بیشتر آشنا خواهد کرد. کلبه‌ای زیبا که جنوب آن دریای خزر و در شمال آن جنگل های سرسبز شما جای گرفته اند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به گیلان و تنکابن را دارید، یکی از بهترین جاها برای اقامت، اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون خواهد بود.

اتاق‌ها و امکانات اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن


در تنکابن جاذبه‌های فراوانی برای بازدید وجود دارد و نزدیک بودن این اقامتگاه به آن‌ها از جمله مزایای آن محسوب می‌شود. اقامتگاه خونه مادرجون دارای سه باب اتاق در طبقه دوم است و ظرفیت پذیرش از حداکثر ۲۰ مهمان را دارد. در ضمن، برای حفظ سبک سنتی خود فاقد تخت خواب است و اقامت مهمانان به صورت کف خواب است و وسایل خواب هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به صبحانه رایگان، پارکینگ و امکان سرو دیگر وعده‌های غذایی اشاره کرد. اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون دارای دو نوع اتاق می باشد. اتاق‌های ۲نفره به مساحت ۹ متر مربع است. مساحت اتاق دیگری ۲۱ متر مربع بوده و تا ۸ نفر ظرفیت دارد. اتاقی دیگر به متراژ ۱۲ متر مربع هم در این اقامتگاه وجود دارد. صبحانه، ناهار و شام در این اقامتگاه جزء سرویس محسوب می‌شود و هزینه دیگری دریافت نمی‌شود. به یاد داشته باشید که هیچکدام از اتاق‌ها ظرفیت نفر اضافه ندارد.

تفریحات در اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن


تفریحات متنوعی در اقامتگاه بوم گردی مادرجون در انتظار شماست. به دلیل قرار گرفتن این اقامتگاه در دل طبیعت، مسافران فرصتی برای تورهای نیم روزه و یک روزه خواهند داشت تا خطه سبز شمال رفته و از آبشار تودارک، باغات چای شعیب کلایه، دهکده سفال سیاهگل رفته و به زیبایی‌های اعماق جنگل‌های شمالی غرق شوند. همچنین میهمانان می‌توانند به درختکاری یا ماهیگری مشغول شده و زندگی بومی را از نزدیک تجربه کنند. جالب است بدانید که نان‌های محلی هم در کنار این اقامتگاه سرو می‌شوند. هیچ چیز نمی‌تواند بهتر از نشستن در کنار تنور و خوردن نان محلی باشد.

قوانین اقامتگاه بوم گردی خونه مادرجون تنکابن


به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این اقامتگاه ممنوع می باشد. همچنین برپا کردن قلیان در آن غیر قانونی است. زمان تحویل اتاق‌های اقامتگاه هم ساعت ۱۴ بوده و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ می‌باشد. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۴ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس، رایگان بوده و بالای ۴ سال نفر اضافه محسوب می‌شود.

اماکن نزدیک به اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن

:
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا مرکز شهر تنکابن: ۱۸٫۷ کیلومتر (۲۸ دقیقه)
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا فرودگاه رامسر: ۱۸٫۳ کیلومتر (۳۷ دقیقه)
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا مرداب نشتارود: ۳۲٫۵ کیلومتر (۳۸ دقیقه)
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا قلعه مارکوه: ۹٫۶ کیلومتر (۲۵ دقیقه)
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا آبشار کوهسر: ۴۷٫۲ کیلومتر (۱ ساعت و ۱۰ دقیقه)
فاصله اقامتگاه بوم گردی مادرجون تنکابن تا منطقه حفاظت شده بلس کوه: ۳۰٫۲ کیلومتر (۴۰ دقیقه)
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است