search
menu

هتل صدرا تنکابن

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صدرا تنکابن
امکانات هتل صدرا تنکابن
خدمات هتل صدرا تنکابن
واحدهای اقامتی هتل صدرا تنکابن
موقعیت مکانی هتل صدرا تنکابن
اماکن دیدنی نزدیک به هتل صدرا تنکابن

درباره هتل صدرا تنکابن


هتل صدرا تنکابن (Hotel Sadra Tonekabon) از گزینه های اقامتی باکیفیت و مقرون بصرفه شمال کشورمان است که در شهرستان دیدنی و خوش منظره تنکابن و در نزدیکی برخی از اماکن دیدنی استان مازندران واقع شده است. این هتل دو ستاره که سابقه ۱۵ سال میزبانی از گردشگران را در کارنامه خود دارد، تاکنون بازخوردهای مثبت فراوانی از جهانگردان کسب کرده و توانسته است میزبانی شایسته برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت باشد.

امکانات هتل صدرا تنکابن


اگر از شما بپرسند که وجود چه امکانات رفاهی را برای یک هتل دو ستاره ضروری می دانید، حتما بدون معطلی پاسخ خواهید داد: پارکینگ، آسانسور و سرویس بهداشتی فرنگی. در واقع هر اقامتگاهی باید چنین امکاناتی را در خود داشته باشد و هتل صدرا تنکابن نیز از این قاعده مستثنی نیست. هتل صدرا تنکابن از پارکینگی مطمئن و رایگان با گنجایشی حدود ۱۵ خودرو برخوردار بوده که قادر است خیال میهمانانی را که با خودروی شخصی خود به این هتل سفر می کنند، آسوده سازد. نمازخانه هتل که در مکانی دنج و ساکت تعبیه شده، خلوتگاهی است که امکان نیایش گردشگران را در این هتل امکان پذیر ساخته است. گفتنی است که پرسنل هتل به فکر گردشگران کتابخوان نیز هستند، چراکه کتابخانه مناسبی را برای میهمانانی که دوست دارند اوقات فراعت خود را به بهترین شکل ممکن سپری کنند، در محوطه هتل تعبیه کرده اند. گرچه هتل صدرا تنکابن فاقد رستوران است، اما این هتل در نزدیکی برخی از رستوران های باکیفیت تنکابن واقع شده است. ناگفته نماند که آشپزخانه ای مجهز در هر واحد اقامتی هتل تعبیه شده تا هر میهمانی قادر به پخت و پز و طبخ غذای مورد علاقه خود در طول اقامت در این هتل باشد.

خدمات هتل صدرا تنکابن


علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل صدرا تنکابن قادر است خدماتی قابل قبول و رضایت بخش را به میهمانان خود عرضه دارد. خدماتی از قبیل خانه داری و پذیرش شبانه روزی در این هتل صورت می گیرد تا آسایش میهمانان تامین گردد. همچنین به منظور رفاه گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت، پرسنل هتل در هر زمان از روز خدمات خشکشویی و اتوشویی را برای میهمانان صورت می دهند تا کلیه نیازهای گردشگران در طول اقامت در این مکان رفع گردد.

واحدهای اقامتی هتل صدرا تنکابن


وجود ۴۳ واحد اقامتی در این هتل موجب گردیده که خیال میهمانان از بابت تنوع و تعدد اتاق ها آسوده گردد. اتاق های هتل که به تازگی و در سال ۹۳ نوسازی شده اند، هر کدام از فضایی دلباز برخوردار بوده و از طراحی مناسب و چیدمانی جذاب تشکیل شده اند. گفتنی است که هتل صدرا تنکابن قادر است محدوده وسیعی از پلان های اقامتی، از اتاق های یک تخته و دو تخته گرفته تا سوئیت های سه نفره، چهار نفره و آپارتمان چهار نفره و شش نفره را به میهمانان خود ارائه دهد.
امکانات واحدهای اقامتی هتل صدرا تنکابن
خوب است بدانید که هر واحد اقامتی هتل صدرا تنکابن با اسباب و وسایلی نظیر مبلمان، تخت خواب، آباژور، کمد لباس، تلویزیون، یخچال و تلفن دکور شده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی تجهیز گشته است. وجود وسایل بهداشتی و استحمام در هر واحد موجب گردیده که نیاز میهمانان از حمل وسایلی نظیر حوله و شامپو در چمدانشان رفع گردد.

موقعیت مکانی هتل صدرا تنکابن


قرار گرفتن این هتل در نزدیکی دریای خزر و سواحل دیدنی شمال کشورمان موجب گردیده که دسترسی میهمانان به ساحل خوش منظره تنکابن در اندک زمانی امکان پذیر گردد. همچنین از آنجایی که برخی از جاذبه های گردشگری تنکابن نظیر چشمه کیله، قلعه گردن و پارک مادر در نزدیکی این هتل واقع شده، امکان بازدید از این اماکن با کمترین هزینه میسر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل صدرا تنکابن


فاصله هتل تا پارک مادر: ‌۴.۹۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پل چشمه کیله: ‌۳.۷۵ کیلومتر
فاصله هتل تا شهرداری تاریخی تنکابن: ۳.۳۳ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه گردن: ۱۰.۹۲ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار فرهاد جوی: ۱۰.۹۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است