search
menu

هتل زیبا تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زیبا تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل زیبا تهران
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل زیبا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل زیبا تهران


هتل زیبا همانند نامش از هتل‌های زیبای ۲ ستاره تهران است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان در این حد گفت که به اندازه ستاره‌های سردرش امکانات رفاهی برای اقامتی خوب را آماده کرده است با این برخی از امکانات هتل‌های رده بالاتر را ندارد. به همین دلیل اقامت در آن به مهمانانی پیشنهاد می‌شود که قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرشان را دارند. البته از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل در جای نسبتا خوبی قرار گرفته و به جاهایی مانند کاخ گلستان، تئاتر شهر و غیره نزدیک است. هتل زیبا کادر حرفه‌ای و خوش برخوردی هم دارد که برخورد محترمانه‌شان جبران تمام نواقص هتل است.

امکانات و خدمات عمومی هتل زیبا تهران


هتل زیبا با اینکه خدمات فراوانی ارائه نمی‌دهد اما خدماتی مانند خدمات خشک‌شویی را در اختیار مهمانانش قرار داده تا گرد و غبار آلودگی و خستگی از لباس‌هایشان دور کند و مهمانانش هموراه لباسی پاکیزه و تمیز در طول اقامتشان داشته باشند. اگر برای کپی کردن یا ارسال نامه‌ به فکس، پرینتر و دستگاه فتوکپی نیاز دارید لازم نیست در کوچه پس کوچه‌ها دنبال مغازه‌های کپی باشید چون در هتل به این دستگاه‌ها دسترسی خواهید داشت. زیبا هتلی ۴ طبقه است اما نگران پله‌ها نباشید چون بین طبقات هتل آسانسور قرار داده شده تا رفت و آمد بین طبقات برای مهمانان راحت و بدون دردسر باشد.
مهمانانی که وسیله‌ای ارزشمند همراه دارند، لازم نیست آن را همراه خود به این سو و آن سو ببرند کافی است سری به لابی زده و از بخش پذیرش سراغ صندوق امانات را بگیرند. پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و ۲۴ ساعته پاسخگوی مهمانان است. لابی هتل ظرفیت ۱۲ نفره داشته و در این بخش به تلویزیون و اینترنت هتل دسترسی خواهید داشت. زنگ هشدار، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق و کپسول آتش نشانی از دیگر امکانات هتل‌اند. در بخشی از هتل نیز نمازخانه‌ای اختصاصی وجود دارد تا بتوانید با خیالی آسوده و به دور از هر حواس‌پرتی‌ای به عبادت بپردازید. مهمانانی که سفر با خودرو را به خرید بلیط هواپیما تهران ترجیح داده‌اند بد نیست بدانند که هتل پارکینگ ندارد و باید اتومبیلشان را خیابان‌های و کوچه‌های اطراف هتل پارک کنند.

اتاق‌های هتل


هتل زیبا ۵۲ واحد اقامتی دارد که به ۶ دسته مختلف تقسیم می‌شوند. کوچک‌ترین آن‌ها اتاق ۱ تخته است که برای مهمانان تک نفره در نظر گرفته شده است و بزرگ‌ترین آن‌ها اتاق ۴ تخته با ۲ تخت سینگل و ۱ تخت دابل است که مناسب گروه‌ها و خانواده‌های ۴ نفره است. اتاق ۲ تخته دابل، اتاق ۲ تخته توئین، سوئیت ۳ نفره معمولی و اتاق ۳ تخته دیگر اتاق‌های این هتلند.

امکانات اتاق های هتل


مهمانان با اقامت در هتل زیبا امکان استفاده از خدمات صبحانه را خواهند داشت و علاوه بر این در تمامی اتاق‌ها امکان شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. همچنین یخچال، میزتحریر، کمدلباس و تلفن برای راحتی بیشتر در اتاق‌ها قرار داده شده است. اتاق‌های Ziba Hotel مینی‌بار ندارند اما در روز ورود مهمانان آب رایگان در یخچال اتاق قرار داده می‌شود. سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش نیز برای آسایش مهمانان در تمامی واحدها تعبیه شده است. سرویس حمام اتاق‌ها شامل یک دوش ساده است و سرویس بهداشتی برخی از آن‌ها فرنگی است اما مهمانان می‌توانند به سرویس بهداشتی ایرانی بین طبقات نیز دسترسی داشته باشند. برای اینکه حوصله‌تان سر نرود تلویزیون ال ای دی با شبکه‌های دیجیتال استانی در تمامی اتاق ها قرار داده شده است و در کنار آن مهمانان امکان اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. دمپایی برای سرویس‌ها، صابون، شامپو، سشوار و بالکن دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها هستند.

رستوران هتل


هتل زیبا رستوران ندارد اما کافی شاپ دنجی دارد که انواع دسرها و نوشیدنی‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای صرف غذا اما می‌توانید شکم‌گردی در تهران را تجربه کنید و یا در فود مراکز خرید تهران غذای مورد نظرتان را نوش جان کنید.

فاصله هتل زیبا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ایستگاه قطار شهری ملت: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه عبرت: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه پست و تلگراف: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان لاله‌زار: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه و موزه ملک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه علم و فناوری: ۱.۴ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است