search
menu

مهمانسرای آنامیس تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانسرای آنامیس تهران
امکانات عمومی مهمانسرای آنامیس تهران
امکانات تفریحی مهمانسرای آنامیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های مهمانسرا
رستوران مهمانسرا
فاصله مهمانسرای آنامیس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مهمانسرای آنامیس تهران


مهمانسرای آنامیس در یکی از مشهورترین محله‌های شهر تهران واقع‌شده است. این مهمانسرا در محدوده میدان ونک و بلوار میرداماد قرارگرفته که جزو نقاط خوب تهران محسوب می‌شوند. مهمانسرای آنامیس دارای ۵ طبقه و ۵۶ اتاق است که در سال ۱۳۹۷ تأسیس‌شده و یکی از تازه تأسیس‌های شهر تهران به شمار می‌رود. با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل امکان دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز تفریحی و مراکز خرید بسیار آسان است، به‌طوری‌که با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از خیابان مشهور ولیعصر بازدید کنید؛ این خیابان مملو از فروشگاه و رستوران است و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می‌شود. علاوه بر این‌ها، با دسترسی آسان به ایستگاه متروی حقانی نیز می‌توانید به خیابان‌های دیگر در شهر تهران بروید. همچنین بازار و خیابان تجریش نیز در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند و این‌ها جزو پربازدیدترین جاهای دیدنی در میان مسافران هستند. بازار بزرگ تهران و نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز در فاصله اندکی از این مهمانسرا واقع‌شده است؛ آن دسته از مسافرانی که به‌قصد بازدید از نمایشگاه عازم تهران می‌شوند، یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت همین مهمانسرا است. فاصله فرودگاه مهرآباد نیز حدوداً نیم ساعت است که به‌راحتی قابل‌دسترس است، پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این محل اقامت خودتان سفری خوش در پایتخت را تجربه کنید.

امکانات عمومی مهمانسرای آنامیس تهران


در لابی این هتل آسانسور تعبیه‌شده است تا به طبقات مختلف دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین از خدمات ارائه‌شده می‌توان به روم سرویس اشاره کرد که خوراکی و نوشیدنی‌های موردنیازتان را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کنید. تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار و دسترسی به نقاط مختلف شهر در لابی این هتل فراهم گردیده شده است. توجه داشته باشید که برخی از مسافران برای سفر به شهر تهران اتومبیل شخصی را ترجیح می‌دهند که برای این مسافران پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت محدود تعبیه‌شده است، بهتر است برای استفاده از این پارکینگ به مسئولین مربوطه اطلاع دهید. همچنین برای نگهداری چمدان و وسایلتان نیز اتاق چمدان تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه بسیار مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. با اقامت در این مهمانسرا اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی مهمانسرای آنامیس


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده می‌توان به سالن بدن‌سازی اشاره کرد که برای بهره‌مندی از آن باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های مهمانسرا


واحدهای اقامتی موجود در داخل این مهمانسرا به‌صورت سوئیت هستند که ظرفیت‌های متفاوتی دارند. انواع سوئیت‌های موجود در داخل این مهمانسرا عبارت‌اند از سوئیت دوخوابه سه تخته، سوئیت دوخوابه چهار تخته، سوئیت دوخوابه پنج تخته، سوئیت دوخوابه شش تخته. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، چای‌ساز، آشپزخانه، اجاق‌گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، رخت‌آویز، وسایل پخت‌وپز، میز ناهارخوری، میز و صندلی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، حوله، سشوار و دمپایی. با توجه به نظرسنجی‌های ارائه‌شده اکثر مسافران از تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها احساس رضایت دارند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است و برای بالای ۵ سال نیز به‌طور کامل دریافت می‌گردد. همه واحدها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند.

رستوران مهمانسرا


یک رستوران در این مهمانسرا دایر گردیده و انواع غذاهای ایرانی و محلی در هر سه وعده سرو می‌شود. با اقامت در این مهمانسرا می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت رایگان میل کنید اما برای وعده‌های دیگر باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
با رزرو اتاق در این مهمانسرا خودتان راحتی و آرامش را تجربه خواهید کرد.

فاصله مهمانسرای آنامیس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بوستان آب و آتش: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی طالقانی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ هنر: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا امامزاده صالح: ۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است