search
menu

هتل تابان تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل تابان تهران
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات کلی هتل و خدمات آن ها
فاصله هتل تابان تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل تابان تهران


هتل تابان تهران هتلی دو ستاره است که در خیابان انقلاب، میدان فردوسی قرار دارد. خیابان انقلاب یکی از خیابان های مهم و مرکزی شهر تهران است که به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد. دانشگاه تهران و فروشگاه های بزرگ کتاب و نشریات، در این خیابان قرار دارند. این هتل در سال ۱۳۸۷ افتتاح و در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. هتل تابان تهران به علت قرار گرفتن در این خیابان و دسترسی آسان به مراکز خرید تهران مورد توجه بسیاری از مسافرانی است که با خرید بلیط ارزان هواپیما عازم تهران شده اند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


Taban Hotel تهران هتلی ۳ طبقه با ۶۹ واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته است که اتاق های ۲ تخته و ۳ تخته آن ظرفیت یک نفر اضافه را دارند. اگر اقامت در این هتل را انتخاب کرده اید بد نیست بدانید که خدمات صبحانه در اتاق ارائه می شود. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی بوده و به دمپایی دستشویی مجهز هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با تجهیزات لوازم بهداشتی مثل صابون و شامپو است و دیگر نیازی نیست مهمانان این کالاها را همراه خود داشته باشند. تلویزیون صفحه تخت با امکان پخش شبکه های استانی، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکتریکی، مبلمان، پاورسوئیچ، رخت آویز، کمد لباس، میز تحریر و تلفن برای تماس در اتاق ها موجود است. برای سیستم گرمایش اتاق ها از شوفاژ و برای سرمایش آن از اسپیلت کولر استفاده شده است.
یکی دیگر از مزیت های اتاق های این هتل، وجود اینترنت رایگان است که به صورت نامحدود در اختیار مهمانان قرار دارد. وجود صندوق امانات در اتاق ها مزیت دیگر آن ها است که باعث می شود خیالتان از امنیت وسیله ها و اشیا ارزشمندتان راحت باشد. اتاق های این هتل مجهز به روم سرویس هستند، یعنی شما می توانید همه سفارش های غذایی خود را تنها با تلفن، درب اتاق خود تحویل بگیرید. نوع قفل درب اتاق ها، با کلید و کارت است.

رستوران هتل


رستوران هتل تابان ظرفیت پذیرایی از ۲۱ مهمان را دارد و با ارائه غذاهای متنوع ایرانی تلاش کرده تا غذاهایی مطابق با ذائقه مهمانانش سرو کرده و رضایت آن ها را جلب کند. هتل تابان کافی شاپی هم دارد که با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خود آماده است تا خستگی بازدید از اماکن و جاهای دیدنی تهران را از تن مهمانان دور کند.

امکانات کلی هتل و خدمات آن ها


لابی هتل تابان در طبقه همکف هتل قرار و ظرفیت پذیرایی از ۱۴ نفر همزمان را دارد. مهمانان در لابی می توانند به تلویزیون، اینترنت رایگان، تلفن و روزنامه دسترسی داشته باشند. از امکانات کلی این هتل می توان به دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، خدمات باربری، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات اینترنتی شامل فکس، پرینتر، فتوکپی و فضای سبز اشاره کرد. هتل تابان دارای خدمات بیدار باش است و برای استفاده از این خدمات قبل از رفتن به تخت خواب می توانید پذیرش هتل را در جریان این موضوع قرار دهید که قرار است ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید، استفاده از خدمات بیدار باش می تواند به شما کمک کند تا بهتر و با استرس کمتری بخوابید.
در این هتل خدمات تهیه بلیط و آژانس مسافرتی وجود دارد و مهمانان می توانند با خیال راحت و بدون اتلاف وقت امور مرتبط با گردشگری و تهیه بلیط هواپیما را انجام دهند. مینی بار را با هزینه می توانید در اختیار داشته باشید. در کنار همه این امکانات خوب، این هتل معایبی هم دارد مانند نبود آسانسور، استخر و پارکینگ که احتمالا برای برخی از مهمانان اهمیت زیادی دارد. به ویژه مهمانانی که قید خرید بلیط هواپیما تهران را زده و با خودروی شخصی به سفر رفته اند حتما ترجیح می دهند که هتلشان پارکینگ اختصاصی داشته باشد.

فاصله هتل تابان تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت دارالفنون: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان : ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان ونک: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک لویزان : ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شاه عبدالعظیم حسنی : ۱۶.۴ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است