search
menu

هتل شیان تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شیان تهران
اماکن نزدیک هتل شیان تهران:

درباره هتل شیان تهران


هتل شیان تهران از خوش منظره ترین هتل های سه ستاره شهر دیدنی تهران است که در مکانی بسیار سرسبز و دور از ازدحام و آلودگی های زیست محیطی شهر تهران، در مجاورت پارک جنگلی خوش آب و هوای لویزان قرار گرفته است. این هتل با داشتن ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه میزبانی از گردشگران، یکی از مطمئن ترین و باسابقه ترین هتل های منطقه ۴ تهران بشمار می رود و قادر است با طیف وسیع امکانات و خدمات خود رضایت هر گردشگری با هر سلیقه ای را جلب کند.
اگر با خرید بلیط هواپیمای تهران به این شهر قصد سفر دارید خوب است بدانید که هتل شیان تهران از لحاظ امکانات رفاهی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد. این هتل با داشتن پارکینگی روباز و جادار، نیاز میهمانان را برای یافتن پارکینگی مناسب و مطمئن برطرف ساخته است. وجود رستورانی سنتی و باکیفیت در این هتل سبب شده است که میهمانان قادر باشند غذای مورد علاقه خود را به راحتی سفارش دهند و در فضایی بسیار دلنشین و خوش منظره نوش جان کنند. علاوه بر رستوران، سفره خانه سنتی و کافی شاپی بسیار دلباز و جادار نیز در این مکان تعبیه شده است تا میهمانان هتل شیان تهران در صورت نیاز و در هر زمان از شبانه روز نوشیدنی موردنظر خود را از منوی بلندبالای کافی شاپ این مکان برگزینند و در مکانی آرامش بخش نوش جان کنند. سالن کنفرانس، تالار پذیرایی و دستگاه واکس کفش از دیگر امکانات هتل شیان تهران بشمار می روند که در صورت نیاز در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرند. جالب است بدانید که خدمات هتل شیان تهران از امکانات آن جامع تر و پرشمارتر بوده و از چنان کیفیتی برخوردار است که این هتل را از دیگر هتل های سه ستاره و هم سطح خود متمایز ساخته است. خدماتی از قبیل خشکشویی، اتو، بیدارباش، تهیه بلیط هواپیما، اجاره تاکسی سرویس، اتو، روم سرویس و اینترنت رایگان در همان بدو ورود و در صورت درخواست میهمانان با بهترین کیفیت ممکن به آنان ارائه خواهد گشت.
اما چیزی که هتل شیان تهران را از دیگر هتل های شهر دیدنی تهران مجزا می سازد، واحدهای اقامتی خوش منظره آن است. نمای بسیار زیبا و رو به جنگل اتاق های این مکان سبب شده است که این هتل به انتخاب شماره یک بسیاری از گردشگران تهران مبدل گردد. افزون بر نمای زیبای هتل، تجهیزاتی نظیر یخچال، تلویزیون، تلفن، اسپیلت، سشوار، کمدلباس و وسایل بهداشتی و استحمام در تک تک واحدهای اقامتی هتل گنجانده شده است تا میهمانان از هرگونه وسایل اقامتی بی نیاز گردند و حس حضور در خانه را تجربه کنند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها نیز با مبلمانی شیک و وسایلی لوکس به شایستگی صورت گرفته تا فضایی درخور میهمانان برای اقامت فراهم گردد.
اگر رفتار شایسته پرسنل مجرب این هتل را به امکانات فراوان و خدمات بی شمار و باکیفیت آن بیفزایید و با موقعیت مکانی بسیار مناسب هتل شیان تهران -که بدون هیچ اغراقی در یکی از پاکیزه ترین نقاط تهران از لحاظ زیست محیطی قرار گرفته است- ترکیب کنید، بدون هیچ بحثی به این حقیقت مسلم خواهید رسید که هتل شیان تهران یکی از برترین گزینه های اقامتی شهر تهران است.

اماکن نزدیک هتل شیان تهران:


فاصله هتل شیان تهران تا پارک جنگلی شیان: ۷۵۰ متر
فاصله هتل شیان تهران تا پارک جنگلی لویزان: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا باغ پرندگان تهران: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا شهربازی کودک پارک پلیس: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا باغ فردوس: ۱۶٫۴ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا میدان ولیعصر: ۱۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا برج میلاد: ۱۸٫۵ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا میدان انقلاب: ۱۹٫۹ کیلومتر
فاصله هتل شیان تهران تا برج آزادی: ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است