search
menu

هتل شهریار تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهریار تهران
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل شهریار تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل شهریار تهران


هتل شهریار از هتل های رده پایین تهران است که در میدان امام خمینی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و پس از چند سال فعالیت در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاء سطح کیفی خدمات و به روز کردن امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. از نظر امکانات هتل شهریار امکانات خدماتی در حد هتل های دو ستاره ایرانی ارائه می دهد اما از نظر جغرافیایی هتل یکی از بهترین موقعیت ها را به خود اختصاص داده و مهمانان اقامت در این هتل به بسیاری از مراکز خرید و جاهای دیدنی تهران مانند موزه های ایران باستان، بازار بزرگ تهران، موزه سکه و جواهرات و کاخ گلستان دسترسی خواهند داشت. اگر هم قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را داشته باشید با اقامت در این هتل تنها چند قدم با ایستگاه های مترو و تاکسی سرویس فاصله خواهید داشت. این هتل با کادری مجرب و ارائه خدمات و امکانات مناسب آماده پذیرایی از مهمانان و مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما عازم پایتخت کشور می شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


این هتل میان رده ۷۴ اتاق دارد که کوچک ترین اتاق آن اتاق یک تخته با یک تخت سینگل و بزرگ ترین آن ها اتاق پنج تخته با ۳ تخت سینگل و ۱ تخت دابل است. تمامی اتاق ها مبله و دارای امکاناتی مانند دراور، آباژور، رخت آویز و کمد لباس هستند. در همه اتاق ها تلویزیون ال ای دی با شبکه های خبری قرار داده شده تا مهمانان اوقات فراغتشان در اتاق را با تماشای تلویزیون سرگرم شوند. علاوه بر این مهمانان می توانند داخل اتاق های خود به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی داشته باشند. اگر دچار ناراحتی هایی مانند زانو درد هستید و ترجیح می دهید سرویس بهداشتی اتاق فرهنگی باشد حتماً این نکته را نیز هنگام رزرو هتل ذکر کنید چرا که سرویس فرنگی تنها در برخی از واحدهای اقامتی وجود دارد و برخی دیگر دارای سرویس ایرانی هستند. سرویس حمام دوش و مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو، صابون، حوله و سشوارند. نگران گم شدن وسیله های گرانبها و ارزشمند خود نباشید می توانید آن ها را با خیال راحت در صندوق امانات داخل اتاق ها قرار دهید. دیگر امکانات موجود در اتاق های هتل عبارتند از: خدمات صبحانه در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلت، شوفاژ، آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و پاور سوئیچ در برخی واحدها است‌. نوع قفل درب اتاق ها کارتی است.

رستوران هتل


هتل شهریار صبحانه را به صورت آزاد برای مهمانانش سرو کرده و رستوران آن با سرآشپز حرفه ای خود انواع غذاهای بین المللی و ایرانی مطابق با ذائقه مهمانانش را سرو می کند. هتل شهریار کافی شاپ نسبتا کوچکی با فضایی دنج و آرام آماده پذیرایی از مهمانان با انواع نوشیدنی های گرم و سرد است.

امکانات و خدمات هتل


هتل شهریار کاردی مجرب دارد که با برخورد محترمانه و حرفه ای خود خاطره شیرینی از اقامت در هتل را برای مهمانان رقم می زنند. کارکنان بخش پذیرش این هتل میز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و تمامی تلاش خود را برای تحویل هرچه سریع تر اتاق ها انجام می دهند. مهمانان در طبقه همکف هتل به لابی و امکانات موجود را مانند روزنامه و تلویزیون دسترسی خواهند داشت. اگر به خدمات تبدیل ارز نیاز داشتید می توانید از صرافی هتل استفاده کنید. خدمات خانه داری، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، اتاق سیگار و آسانسور دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند. اگر می خواهید به اماکن دیدنی و مراکز خرید تهران دسترسی راحتی داشته باشید، اقامت در هتل شهریار به شما پیشنهاد می شود.

فاصله هتل شهریار تهران تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت دارالفنون: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بهارستان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان امام حسین: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن: ۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است