search
menu

هتل آپارتمان سپهر تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سپهر تهران
اماکن نزدیک هتل سپهر تهران

درباره هتل سپهر تهران


هتل سپهر تهران هتلی دو ستاره است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و چند سال بعد در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء سطح امکانات و افزایش کیفیت خدمات تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران قرار گرفته و بالکن اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر و طبیعت را به مهمانان ارائه می دهند.
بعلاوه قرار گیری در خیابان شهید فیاضی( فرشته قدیم) دسترسی مهمانان به بسیاری از جاذبه ها و اماکن دیدنی پایتخت آسان کرده است. این هتل ۵ طبقه، چهل اتاق مبله و مجهز دارد. تمامی اتاق های هتل سپهر تهران مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. اتاق های هتل سپهر تهران دارای آَشپزخانه هستند و وسیله پخت و پز و امکاناتی مانند یخچال و چای ساز هم در آن ها قرار داده شده است. تلویزیون نیز در اتاق های هتل سپهر قرار داده شده تا مهمانان حتی در سفر هم تماشای برنامه مورد علاقه خود را از دست ندهند.
مهمانان هتل سپهر در داخل اتاق ها امکان اتصال و دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را برای خرید بلیط هواپیما و ... خواهند داشت. حمام و سرویس بهداشت داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون، شامپو، حوله و غیره هستند. صندوق امانات، تلفن، خدمات روم سرویس و صبحانه، مبلمان و کمد لباس از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در اتاق های هتل سپهر تهران است. هتل سپهر تهران شاید هتلی دو ستاره باشد اما امکاناتی فراتر از یک هتل دوستاره معمولی دارد. در این هتل آپارتمان خدمات لاندری و خشک شویی ارائه شده و خدمات خانه داری آن زبانزد مهمانان است.
مهمانانی که به فکر تناسب اندام خود هستند می توانند از قسمت باشگاه و ستخر هتل استفاده کنند. بد نست بدانید که استخر هتل برای مهمانان هتل رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست. اگر به خدمات مسافرتی- گردشگری مانند خدمات تهیه بلیط احتیاج داشتید، نیازی به خارج شدن از هتل ندارید و کافی است به طبقه همکف هتل بروید تا به این خدمات و خدمات تور دسترسی داشته باشید. هتل سپهر تهران خدمات ترانسفررفت و برگشت را نیز ارائه می دهد البته این خدمات شامل هزینه خواهد بود.
هتل سپهر تهران کافی شاپ مدرنی هم دارد که با انواع نوشیدنی ها، دمنوش ها، اسنک ها و میان وعده ها آماده پذیرایی از مهمانان است. مهمانانی که دارای اتومبیل شخص هستند دیگر نگران جای پارک نباشند، هتل سپهر تهران فضایی را به عنوان پارکینگ اختصاصی در اختیار مهمانان خود قرار داده است هرچند که این پارکینگ ظرفیت محدودی دارد.
هتل سپهر تهران کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد و کارکنان بخش پذیرش آن به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و پذرش مهمانان گرامی است. هتل سپهر تهران مناسب مهمانانی است که می خواهند با صرف هزینه ای کم و معقول امکانات خوب و مناسبی را در اختیار داشته باشند.

اماکن نزدیک هتل سپهر تهران


فاصله هتل سپهر تهران تا باغ فردوس: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا امامزاده صالح: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا میدان تجریش: ۲ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا نمایشگاه بین المللی تهران : ۳٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا مجموعه تاریخی سعدآباد: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا مجموعه تفریحی و ورزشی توچال: ۵٫۴ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا پل طبیعت: ۶٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا پارک قیطریه: ۷٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا تله کابین توچال: ۷٫۵ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران : ۷٫۶
فاصله هتل سپهر تهران تا بام تهران: ۷٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سپهر تهران تا شمس العماره تهران : ۱۶٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است