search
menu

هتل آپارتمان رونیا تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رونیا تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رونیا تهران
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان رونیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رونیا تهران


هتل رونیا تهران (هتل آپارتمان درجه ۱ معادل ۴ ستاره) یکی از هتل‌های لوکس و نوساخته پایتخت است و در طی سال۱۴۰۰- ۱۴۰۱ تمام بخش‌های آن افتتاح شده است. وجه تمایز هتل آپارتمان Ronia با دیگر هتل‌ها و اقامتگاه‌های کشور در امکانات متنوع، سالن‌های بزرگ، رستوران‌های شیک و امکانات ورزشی مختلف است و به همین دلیل هتل منحصربه فردی به حساب می‌آید. این هتل ۴ ستاره در منطقه جردن تهران واقع شده است و برای هرگونه سفری به خصوص سفرهای کاری مناسب است. موقعیت مکانی هتل نیز به گونه‌ای است که مهمانان می‌توانند به راحتی به جاذبه‌هایی مثل پل طبیعت، کاخ سعد آباد، پارک ملت، نمایشگاه بین‌المللی تهران و حتی فرودگاه‌های امام و مهرآباد دسترسی داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان رونیا تهران


هتل رونیا با ارائه خدماتی در سطح استانداردهای روز هتلداری توانسته در این مدت کم رضایت مهمانانش را به خوبی جلب کند. این هتل آپارتمان با بهره‌مندی از پرسنل مجرب و حرفه‌ای میزبانی به‌یادماندنی از مهمانان و خریداران بلیط هواپیما تهران خواهد داشت. هتل دارای پارکینگ بزرگ رایگانی است و رستوران، کافه و لابی آن به روی عموم باز است. یکی از زیباترین بخش‌های این هتل روف گاردن آن است که با طراحی زیبایش مکان خوبی برای هم‌نشینی و لذت از منظره شهر است. این هتل دارای استخر، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی آقایان و بانوان و همچنین مرکز ماساژ است. گفتنی است که خدمات اینترنت رایگان این هتل در لابی محدود بوده و در اتاق‌ها به صورت نامحدود در اختیار مهمانان گذاشته می‌شود.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل آپارتمان رونیا در مجموع ۲۴ واحد اقامتی دارد که در قالب سوئیت‌های سوپرکلاس، اقتصادی، سی آی پی کانکت، اسپشیال و سوئیت‌های معمولی ۱ نفره و ۲ نفره ارائه می‌شوند. فقط سوئیت‌های سوپر کلاس رونیا دارای سرویس اضافه هستند. تمامی این سوئیت‌ها با مبلمان و اثاثیه مدرن دکور شده‌اند و در آن‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی‌بار، کمد، دراور، چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، صندوق امانات، سشوار و تلفن مستقیم قرار داده شده است. خوش‌خواب‌های اتاق‌ها راحت و درجه ۱ هستند و روکش بالش‌ها و ملحفه‌های آن‌ها از پارچه‌های ضدحساسیت دوخته شده‌اند. حمام‌ها و یا کابین‌های دوش این هتل نیز دارای دوش موسمی هستند و لوازم بهداشتی رایگان در آن‌ها گنجانده شده است. ضمنا سوئیت‌ها دارای آشپزخانه مجهز به اجاق گاز و سینک هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


برای رفع خستگی در پی دوندگی‌های پایتخت و ترافیک‌های خسته‌کننده‌اش می‌توان در اتاق ماساژ هتل از خدمات ماساژ ماساژورهای حرفه‌ای بهره‌مند شد، البته این خدمات رایگان نیستند. از استخر سرپوشیده بانوان و آقایان هم با هماهنگی قبلی می‌توان استفاده کرد. هتل رونیا هم دارای سونای خشک و هم سونای بخار است. مهمانان می‌توانند در اوقات فراغتشان در سالن بیلیارد وقت خود را سپری کنند. برای دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز می‌توان از خدمات تاکسی سرویس هتل بهره‌مند شد و حتی برای دیدن جاذبه‌ها از خدمات تهیه بلیط استفاده کرد. علاوه بر تمامی این‌ها، هتل آپارتمان رونیا دارای خدمات برای افراد توان‌جو، لاندری، خودپرداز، صرافی، فتوکپی، فروشگاه، کافی‌نت، نمازخانه و اتاق چمدان است.

رستوران هتل


مهمانان هتل آپارتمان رونیا می‌توانند همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۰ صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل مراجعه کنند. لازم به ذکر است که اقامت در این هتل به غیر از کسانی که سوئیت‌های اقتصادی را رزرو کرده‌اند، همراه با صبحانه رایگان است. برای وعده‌های ناهار و شام نیز منوی انتخابی و منوی فصلی ارائه شده و غذاهای بین‌المللی نیز در منوی این رستوران پیدا می‌شود. کافه هتل رونیا هم با موسیقی زنده و دسرها و نوشیدنی‌های مختلف میزبان عموم است. این کافه ۲ سالن در فضای سربسته و آزاد دارد که در مجموع می‌تواند از ۱۲۰ نفر میزبانی کند. از طرفی این هتل به خیابان ولیعصر و رستوران‌ها و کافه‌های متنوعش نزدیک است.

فاصله هتل آپارتمان رونیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان ولیعصر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه پول: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ خزندگان زیما: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعد آباد: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است