search
menu

هتل رامتین تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رامتین تهران
اماکن نزدیک به هتل رامتین تهران

درباره هتل رامتین تهران


هتل رامتین یک هتل ۴ ستاره، در خیابان ولیعصر تهران، از مهمترین خیابان‌های پایتخت ایران قرار گرفته است. این موقعیت موجب دسترسی ویژه هتل به شرکت‌های تجاری و مراکز گردشگری مهم تهران شده است. همچنین طبیعت زیبای شمال تهران نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد.
پرسنل و پذیرش هتل رامتین، مهارت دوزبانه فارسی-انگلیسی دارند و می‌توانند میزبان میهمانان خارجی شما باشند. همچنین پذیرش هتل از مهمانان خارجی، ارزهای دلار و یورو را می‌پذیرند.
این هتل دارای استاندارد ایزو ۹۰۰۲، کنترل کیفیت و استاندارد‌های بین المللی در صنعت هتلداری است.
در نظر داشته باشید که در هزینه اقامت هتل رامتین، سرویس روزانه اتاق‌ها، صبحانه به صورت سلف سرویس، اینترنت پرسرعت بی‌سیم و سالن ورزشی در نظر گرفته شده است.
هتل رامتین تهران دارای ۳ گروه از اتاق‌های زیبا، مجهز و راحت است:
اتاق‌های دابل، شامل ۲ تخت یکنفره یا ۱ تخت دونفره، حمام و سرویس بهداشتی.
اتاق‌های سوئیت استودیو شامل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی.
اتاق‌های سوئیت آپارتمان، شامل یک اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق پذیرایی و آشپزخانه بزرگ.
بیزینس سنتر بخش ارائه خدمات اداری هتل رامتین است که می‌توانید این خدمات را از آن دریافت کنید:
کامپیوتر به همراه اینترنت پر سرعت، پرینتر، فاکس، اسکنر، فتوکپی.
هتل رامتین، برای برگزاری جلسات، مهمانی‌ها و همایش‌ها، چند سالن کنفرانس نیز در اختیار دارد:
سالن کنفرانس ۱ هتل رامتین، با ظرفیتی بیش از ۵۰ نفر با چیدمان سینمایی طراحی شده است. ولی چیدمان صندلی‌های این سالن به درخواست مشتری، قابل تغییر است. از جمله حالت‌های چیدمان این سالن هتل رامتین، کلاسی، T شکل، U شکل است. اتاق کنفرانس دارای یک لابی، کانتر پذیرایی و ۲ سرویس بهداشتی مجزا برای پذیرایی میان برنامه است.
سالن کنفرانس شماره ۲ هتل رامتین، با ظرفیتی بیش از ۳۵ نفر و چیدمان سینمایی است. اما انعطاف‌پذیری آن مانند سالن ۱ است.
امکانات و تجهیزات اداری سالن‌های کنفرانس هتل رامتین تهران عبارتند از: تلفن، فکس، اینترنت پر سرعت بیسیم در داخل سالن‌های کنفرانس، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، دستگاه پخش دی وی دی، سیستم صدا با میکروفن، دارای ۲ کانال تقویت کننده، میکروفن‌های بی‌سیم و با سیم.
این سال‌های کنفرانس مجهز به ۱۰ بلندگوی دو طرفه با کیفیت صدای بالا هستند.
هر چند در خیابان ولیعصر رستوران‌های زیادی وجود دارد، اما هتل رامتین تهران، با رستوران‌هایی که دارد، توانسته رقیب جدی در این میان باشد. رستوران بیستانگو اولین رستوران فرنگی با استانداردهای روز دنیا در سطح هتل‌های ایرانی است. رستوران بیستانگو هتل رامتین، با ترکیبی از غذاهای بین المللی و محیطی آرامش‌بخش، خدمات چشمگیری را عرضه کرده است. دکوراسیون رستوران بیستانگو، به سبک مدیترانه‌ای است و در کنار پخت و چیدمان ویژه خوراک‌های هتل که توسط سرآشپز برجسته هتل رامتین تهران انجام می‌شود، یک تجربه ویژه را ایجاد می‌کند.
سالن بیستانگو بلو هتل رامتین، در کنار رستوران بیستانگو با در و لابی جداگانه آماده پذیرایی از میهمانی‌های خصوصی مهمانان است. گنجایش این سالن ۲۰ نفر است و منوی آن نیز با منوی رستوران بیستانگو مشترک است.
کافه هتل رامتین با ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی متنوع در محیطی آرام و صمیمی، دیگر بخش خدمت‌رسانی هتل است. هم چنین صبحانه به صورت سلف سرویس، شامل غذاهایی مانند: کیک‌های مربایی، پن کیک و انواع پنیرها و دیگر اجزای یک صبحانه کلاسیک ایرانی یا بین‌المللی است. همچنین مهمانان هتل می‌توانند غذاهای منوی رامتین کافه را سفارش داده و در اتاق خود آن را دریافت کنند.
رامتین کافه، در طبقه دوم هتل رامتین با چشم‌انداز زیبای خیابان ولیعصر تهران است. این سالن با گنجایش ۶۰ نفر و با مجموعه‌ای از غذاهای ایرانی به صورت سلف سرویس آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بیستانگو اما ظرفیتی ۸۰ نفره دارد و نورپردازی و چیدمان متفاوت و منحصر به فردی دارد.
سالن ورزشی هتل رامتین از دیگر بخش‌ها و خدمات هتل است و تجهیزات پیشرفته ورزشی همچون تردمیل، دوچرخه ثابت، استپ مستر، وزنه، کیسه بوکس، دستگاه‌های ورزشی قدرتی و استقامتی، سونا، حمام و حوله و ماساژ (با تعیین وقت قبلی) را در خود دارد.

اماکن نزدیک به هتل رامتین تهران


رستوران نایب ساعی تا هتل رامتین تهران: ۸۲۹ متر
میدان ونک تا هتل رامتین تهران: ۳ کیلومتر
خیابان ولیعصر تا هتل رامتین تهران: ۴ کیلومتر
برج میلاد تا هتل رامتین تهران: ۸ کیلومتر
رستوران شاطر عباس تا هتل رامتین تهران: ۸ کیلومتر



امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است