search
menu

هتل پژوهش تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پژوهش تهران
اماکن نزدیک هتل پژوهش تهران

درباره هتل پژوهش تهران


هتل پژوهش تهران حدود سال ۱۳۷۷ ساخته شد و طی این سال ها چندین بار جهت رفاه حال و آسایش بیشتر مسافران و مهمانان عزیز بهسازی شده است. هتل پژوهش تهران دارای ۱۸ باب اتاق و سوئیت می باشد که در دو طبقه پراکنده شده اند. هتل پژوهش تهران با قرارگیری در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر، از آب و هوای مناسبی برخوردار است.
بد نیست بدانید که هتل پژوهش تهران متعلق به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی است و در محله‌ای آرام و بی سر و صدا بین تهران و کرج واقع شده است. شما در صورت اقامت در هتل پژوهش تهران به همه‌ محل‌ های مورد نیازتان دسترسی آسان خواهید داشت. هتل پژوهش تهران باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهد و کیفیت خدماتش حتما انتظارات شما را از یک هتل ۳ ستاره تغییر خواهد داد.
هتل پژوهش تهران برای کسانی که به اقتضای شغلشان سفر کرده‌اند بسیار مناسب است. چون امکان استفاده از پژوهشگاه پلیمر، ۳ سالن آمفی تئاتر که تجهیزات سمعی بصری پیشرفته دارد، برای مهمانان فراهم شده و خیلی از شرکت‌ها و اداره‌ها، مراسم رسمی خود را در سالن‌های این هتل برگزار می‌کنند. امکاناتی که هتل پژوهش تهران اراده می دهد شامل: خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، روم سرویس، لباسشویی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، اطفای حریق، پارکینگ روباز با ظرفیت محدود، اعلام حریق، جعبه کمک های اولیه، اتاق چمدان می شوند.
بد نیست بدانید که اگر همراه با خانواده سفر می‌کنید، برای شما هم امکانات کافی تدارک دیده شده که از سفرتان لذت کافی ببرید. مثلاً مهد کودکی که نگه‌داری کودکان را روزانه بر عهده می‌گیرد، می‌تواند برای خیلی از خانواده‌ها مفید و کاربردی باشد. این هتل به مجموعه ورزشی آزادی و فرودگاه مهرآباد هم نزدیک است و مسیرهای دسترسی‌اش متنوع و کاربردی هستند. شما از هتل پژوهش به اتوبان همت، اتوبان تهران-کرج و متروی وردآورد دسترسی خوبی دارید.
وقتی در این هتل اقامت می‌کنید اصلا لازم نیست نگران آلودگی هوا، مشکلات تردد و ترافیک مثل طرح زوج و فرد باشید. شما با دسترسی به ایستگاه مترو می‌توانید به متروی داخل شهر تهران بروید و از آنجا مسیرتان را ادامه بدهید. نرخ مناسب این هتل و شب‌های آرام و امکانات خوبش همگی باعث شده هتل پژوهش به یکی از مراکز اقامتی محبوب بین مسافران بدل شود. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۱۴ اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. لازم به ذکر است که هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۶ سال رایگان محاسبه خواهد شد .

اماکن نزدیک هتل پژوهش تهران


فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی ایران: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه مهرآباد: ۱۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان آزادی تهران: ۲۰ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران: ۲۲ دقیقه با با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران: ۲۶ دقیقه با با ماشین
فاصله تا باغ پرندگان کرج: ۲۷ دقیقه با با ماشین
فاصله تا میدان انقلاب تهران: ۲۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران: ۲۹ دقیقه با با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران: ۳۹ دقیقه با با ماشین

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است