search
menu

هتل پارسیان کوثر تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارسیان کوثر تهران
اتاق های هتل
رستوران و کافی شاپ هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل پارسیان کوثر تهران تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل پارسیان کوثر تهران


هتل پارسیان کوثر تهران از هتل های ۴ ستاره و لوکس تهران در میدان ولیعصر است. همانطور که شاید اطلاع داشته باشید میدان ولیعصر از جمله میادین مهم تهران است و مهمانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما اتاقی را در هتل پارسیان رزرو کنند دسترسی راحتی به بیشتر کافه ها، مراکز خرید و جاهای دیدنی تهران خواهند داشت. هتل پارسیان کوثر از سال ۱۳۴۱ پا به عرصه هتلداری گذاشته و جزو کهنه کار های این حوزه به شمار می رود و اکنون بخشی از مجموعه گروه هتل های پارسیان است. حتی می توان این قدمت و پیشینه را در نمای هتل دید که تلاش شده معماری سنتی ایرانی را با حفظ ویژگی های معماری، با معماری مدرن دنیا همگام کند. این هتل لوکس خدمات و امکانات متفاوتی را به مهمانان خود ارائه می دهد و بد نیست نگاهی به این خدمات امکانات داشته باشیم.

اتاق های هتل


از آنجاکه هتل پارسیان کوثر هتلی رده بالاست باید انتظار خدمات و امکانات زیادی را از آن داشت اما طبق گفته های مهمانانی که در این هتل اقامت داشتند بهتر است خیلی هم انتظارات خود را بالا نبرید و اگر قصد اقامت در این هتل را دارید شاید بد نباشد از طبقات اول اتاق رزرو کنید. البته خدماتی مانند روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق های هتل ارائه می شود. همه اتاق های هتل پارسیان کوثر مبله بوده و دارای امکاناتی مانند یخچال، آب رایگان، آباژور، دراور، میز تحریر، کمد لباس و تلفن هستند. برای اینکه حوصله مهمانان در اوقات فراغت داخل اتاق‌ها سر نرود، در همه اتاق ها تلویزیون قرار داده شده تا مهمانان با تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند.
گاهی برخی از مهمانان اسناد و یا وسیله های ارزشمند و گرانبهای همراه دارند که امنیت این وسیله ها برایشان دغدغه بزرگیست. هتل پارسیان کوثر به خاطر این دسته از مهمانان در همه اتاق های خود صندوق امانت قرار داده است. بد نیست بدانید که تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم اعلام و اطفاء حریق هستند. همچنین مهمانان که در این هتل اقامت دارند در اتاق ها به اینترنت رایگان و نامحدود هتل دسترسی خواهند داشت. سرویس بهداشتی اتاق ها سرویس فرنگی و حمام اتاق ها به صورت دوش است. اگر لوازم بهداشتی خود را فراموش کردید اصلاً نگران نباشید چون در تمامی اتاق ها لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون، شامپو، مسواک و خمیردندان قرار داده شده است. دمپایی، سشوار و حوله عزیز امکاناتی است که در اتاق‌های هتل کوثر وجود دارد. بد نیست بدانید که برخی از اتاق ها امکان قرار دادن تخت اضافه (باهزینه) را دارند.

رستوران و کافی شاپ هتل


هتل پارسیان کوثر غذاخوری مدرن با میزو صندلی دارد اما برای آنهایی که هوس غذای سنتی ایرانی وسبک پذیرایی سنتی ایرانی را دارند، چای خانه سنتی هتل پیشنهاد می شود که با انواع غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

امکانات و خدمات هتل


هتل پارسیان کوثر تهران امکانات خدمات مختلفی را ارائه می دهد اما آنچه باعث شده تا این هتل رضایت برخی از مهمانان خود را کسب کند کیفیت خوب صبحانه و برخورد مناسب کارکنان هتل است. اگر با خودروی شخصی به تهران سفر کرده اید نگران جای پارک اتومبیلتان نباشید هتل پارسیان کوثر دارای پارکینگ روباز با ظرفیت ۲۷ خودرو است. اما اگر با خرید بلیط ارزان هواپیما مهمان تهرانی ها شده اید اصلاً نگران نباشید می توانید با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل به هر نقطه از شهر که تمایل داشتید بروید.
اما اگر از گشت و گزار در شهر خسته شده اید حتماً باید سری به بخش ماساژ هتل زده و خستگی را از تن به در کنید. آن دسته از مهمانانی که کار اداری یا بانکی دارند، دیگر لازم نیست برای دسترسی به برخی از خدمات مهمانان می توانند داخل هتل به امکاناتی مانند دستگاه فکس، پرینتر و خودپرداز بانکی دسترسی داشته باشند. کارکنان بخش پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای تحویل هر چه سریعتر اتاق ها انجام می دهند. سایر خدمات و امکانات هتل پارسیان کوثر عبارتند از اتاق چمدان، استخر، سونا، جکوزی، خدمات لاندری، خدمات بیدار باش، آرایشگاه، اپراتور، روزنامه، آسانسور و زنگ هشدار.

فاصله هتل پارسیان کوثر تهران تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا کلیسای سرکیس مقدس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا سینما عصر جدید: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا عمارت دارالفنون: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان انقلاب: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه قزاقخانه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا خیابان لاله زار: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است