search
menu

هتل آپارتمان پرنیان تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پرنیان تهران
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان پرنیان تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پرنیان تهران


یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران، هتل آپارتمان پرنیان است که با داشتن امکانات رفاهی مناسب اقامتی راحت برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۹ ساخته شده، در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسیده و دارای پنج طبقه است. هتل آپارتمان پرنیان تهران (Parnian Apartment Hotel) با واقع شدن در خیابان کارگر، از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به بسیاری از جاذبه‌ها و مناطق مهم شهر دسترسی سریع و آسان دارد. مهمانانی که به هر دلیلی بلیط هواپیما تهران می‌خرند و دوست دارند اقامت مقرون‌به‌صرفه و راحتی داشته باشند، هتل آپارتمان سه ستاره‌ای پرنیان گزینه خوبی برایشان به حساب می‌آید. کارکنان هتل بسیار کاردان و خوش‌برخورد هستند و سعی دارند رضایت مهمانان را به دست آورند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل آپارتمان امکانات و خدمات رفاهی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان در اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته و امور آنلاینشان را در اسرع وقت انجام دهند. در لابی هتل برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، سرویس بهداشتی ایرانی و اینترنت رایگان و پرسرعت فراهم شده‌اند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی هتل واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه نیاز به هر خدماتی اعم از خشک‌شویی، لاندری، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، خدمات اینترنتی، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش با شکیبایی و خوش‌رویی مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در هتل آپارتمان پنج طبقه‌ای پرنیان تهران، ۹ واحد اقامتی وجود دارد و درمجموع ۲۱ تخت در آن‌ها تعبیه شده‌اند. مهمانان می‌توانند از میان اتاق‌های هتل با امکانات گوناگون، واحد دلخواهشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دوتخته توئین و واحد دو خوابه پنج نفره هستند.
در همه واحدها امکانات رفاهی عالی و کامل مانند مبلمان، میز، تخت خواب، میز ناهارخوری، تلویزیون ال سی دی با شبکه‌های استانی دیجیتال، صندوق امانات، میزتحریر، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، امکان پخت‌وپز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی وجود دارند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها مناسب و رضایت‌بخش هستند. وضعیت دید اتاق‌های هتل را نمای خیابان تشکیل می‌دهد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است. مهمانان در سفر به تهران می‌توانند در این هتل آپارتمان اقامت راحت و دل‌چسب تجربه کنند. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند.

رستوران هتل


در این هتل، رستوران وجود ندارد اما در عوض در داخل واحدها یک آشپزخانه کوچک با ظرف‌شویی و اجاق‌گاز رومیزی طراحی شده که تمام لوازم ضروری پخت‌وپز را دارد و برای آشپزی کردن بسیار مناسب و ایده آل است. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد اولیه از مارکت خودشان به پخت‌وپز مشغول شوند. وعده صبحانه نیز از طرف هتل از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ در داخل اتاق‌ها به مهمانان سرو می‌گردد و شامل پنیر، عسل، کره، مربا، چای و نان ایرانی است.

فاصله هتل آپارتمان پرنیان تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنرهای معاصر تهران: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا بوستان لاله: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه‌ گربه ایرانی: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا خانه استاد حسین بهزاد: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا بوستان هنرمندان: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است