search
menu

هتل پاریز تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاریز تهران
اماکن نزدیک به هتل پاریز تهران

درباره هتل پاریز تهران


هتل پاریز در دهه هشتاد خورشیدی در منطقه شمال تهران و در محدوده خیابان جردن آغاز به کار کرد. هتل پاریز در منطقه خوش آب و هوا و لوکس شمال تهران و در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشی شمال تهران و دامنه البرز و سفارتخانه‌های کشورهای مختلف جای گرفته است. قرار گرفتن هتل پاریز در منطقه دیپلماتیک و تجاری و اداری شمال تهران، از مزایای ویژه آن به شمار می‌رود.
هتل پاریز در ۴ هزار متر مربع و ۶ طبقه دارای ۴۰ اتاق در ۵ نوع واحد اقامتی مختلف است که متناسب با بودجه، تعداد مهمانان و انتظارات آنان طراحی شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های یک نفره و دو نفره هتل در سه مساحت (تیپ) A تا C هستند.
اتاق‌های هتل پاریز دارای امکانات رفاهی مانند سامانه اعلام و اطفاء خودکار آتش‌سوزی، تلویزیون صفحه تخت۳۲ اینچی به همراه شبکه‏های ماهواره‏ای، یخچال و مینی بار، سامانه تهویه مطبوع با قابلیت کنترل داخلی و مرکزی، صندوق امانات، اینترنت‌ پرسرعت، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به سشوار و آینه اصلاح و آرایش هستند.
هتل پاریز تهران از یک رستوران مجهز و مجلل برخوردار است که انواع غذاهای بین‌المللی مثل سبک‌های غذایی فرانسوی، ایتالیایی، دریایی و غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کند.
کافی شاپ هتل پاریز همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه و چای و نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه را به طور شبانه‌روزی سرو می‌کند.
روم سرویس شبانه‌روزی، بوفه صبحانه و خشکشویی از دیگر خدماتی است که مهمانان هتل پاریز از آن بهره می‌برند.
هتل پاریز تهران دارای چند سالن همایش و اتاق کنفرانس برای برگزاری همایش‌ها و سمینارهای گوناگون و ضیافت‌های خانوادگی است. سالن پذیرایی گنجایشی ۲۰۰ نفری دارد و دو سالن کنفرانس هتل، ظرفیتی ۳۰ و ۱۳۰ نفری دارند.
مجموعه ورزشی هتل پاریز یکی از بهترین‌ها در میان هتل‌های ۳ ستاره تهران است و با امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، سونا خشک و جکوزی به همراه وسایل بدنسازی آماده پذیرایی از ورزشکاران است.

اماکن نزدیک به هتل پاریز تهران


میدان ونک تا هتل پاریز تهران:۵ کیلومتر
نمایشگاه بین المللی تا هتل پاریز تهران: ۶ کیلومتر
میدان تجریش تا هتل پاریز تهران: ۹ کیلومتر
کاخ سعدآباد تا هتل بزرگ تهران: ۱۲ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است