search
menu

هتل آپارتمان پردیس تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پردیس تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پردیس تهران
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان پردیس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پردیس تهران


هتل آپارتمان پردیس تهران هتلی یک ستاره است و در یکی از بهترین منطقه‌های تهران یعنی گاندی قرار گرفته است. این هتل آپارتمان به چندین پارک و فضای سبز نزدیک است و همین مورد باعث شده است تا مسافران علاوه بر استراحتی آرامش بخش بتوانند برای آرامش خاطر بیشتر و پیاده روی از این فضاهای سبز نزدیک بهره ببرند.
هتل آپارتمان پردیس امکانات متعددی دارد و در ادامه مطلب در رابطه با این امکانات اطلاعات بیشتری را کسب خواهید کرد. اگر هدف از سفرتان انجام کار خاصی است یا به محل خاصی قرار است که بروید بهتر است بدانید این هتل به مترو نزدیک است و می‌توانید به راحتی از طریق مترو به مقصد مورد نظرتان بروید. اگر قصد سفر با هواپیما را دارید می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به تهران سفر کنید و از اقامت در این هتل لذت ببرید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پردیس تهران


هتل آپارتمان پردیس از امکانات بسیار خوبی بهره‌مند است و مسافران از این نظر کمبودی را حس نخواهند کرد. برای مثال هتل برای اقامت کنند‌گان پارکینگ ارایه می‌دهد و با اقامت در این هتل می‌توانید خودرو خود را با خاطری آسوده در پارکینگ هتل پارک کنید. علاوه بر مورد گفته شده، کپسول آتش نشانی موجود در ساختمان هتل این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که با خاطری جمع در هتل به استراحت بپردازید زیرا که با استفاده از این کپسول‌های آتش نشانی از هر آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری بعمل می‌آید. در ابتدا که وارد هتل می‌شوید لابی مبله و بسیار دلباز هتل شما را به آرامش دعوت می‌کند و وجود تلویزیون در این لابی این امکان را به شما می‌دهد که در فضای دلباز لابی بتوانید لحظاتی را استراحت کنید.
در لابی هتل به راحتی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. نمازخانه بطور مجزا برای مسافران آماده شده است. خدمات دیگری همچون تاکسی سرویس نیز برای مسافران ارایه می‌شود تا در صورت نیاز به راحتی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. کافی نت و امکان استفاده از خدماتی مانند کپی و پرینت نیز برای مهمانان هتل وجود دارد. هتل در چند طبقه ساخته شده است و به همین دلیل آسانسور نیز در ساختمان هتل قرار داده شده است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


همانطور که از نام هتل پیداست واحدهای اقامتی این هتل بصورت سوییت و آپارتمان هستند. اتاق‌ها دارای پنجره هستند و پرده‌های پنجره‌ها برای تنظیم میزان نور اتاق وجود دارند. آشپزخانه‌ای که در واحدها وجود دارد لوازم اولیه برای شستشوی ظرف و آشپزی را نیز شامل می‌شوند. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون و اینترنت هستند و با استفاده از این امکانات هم می‌توانید سرگرم شوید و هم کارهای خود را پیگیری کنید. سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در حد قابل قبولی در تمامی واحدها وجود دارد. تلفن موجود در اتاق‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به سهولت با پذیرش ارتباط برقرار کنید.
از نظر امکانات بهداشتی نیز واحدها مجهز به حمام و سرویس بهداشتی هستند. صندوق امانات نیز در واحدهای اقامتی وجود دارد. علاوه بر فضای بیرون اتاق‌ها در داخل اتاق‌ها نیز سیستم اعلام حریق وجود دارد. انواع مختلف آپارتمان‌های این هتل شامل: آپارتمان یک خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه چهار تخته هستند.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران است و شما می‌توانید تمام وعده‌های غذایی خود را در کنار همراهانتان در رستوران هتل میل کنید. علاوه بر رستوران می‌توانید از کافی شاپ هتل نیز بهره ببرید و لحظاتی را در فضای آرام این کافی شاپ سپری کنید.

فاصله هتل آپارتمان پردیس تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج میلاد: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر آفتاب: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا ارگ تجریش: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری ایران مال: ۲۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است