search
menu

هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
امکانات کلی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
خدمات هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
موقعیت مکانی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران
فاصله اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران

درباره هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران (به انگلیسی: Pardis Apartment Hotel) از گزینه های اقامتی مقرون بصرفه و مناسب اقامت در پایتخت است که بدلیل قرارگیری در موقعیت مکانی خوب و واقع شدن در میدان ونک، امکان گشت و گذار کم هزینه گردشگرانی را که به منظور بازدید از اماکن دیدنی تهران، بلیط هواپیما سفرمارکت را خریداری می کنند، فراهم کرده است. افزون بر موقعیت جغرافیایی مطلوب و نرخ اقتصادی مناسبی که دارد، هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از امتیازات دیگری نظیر امکاناتی قابل قبول و کارکنانی مجرب نیز بهره جسته و قادر است اقامتی لذت بخش را برای خریداران بلیط هواپیما تهران و گردشگران در پایتخت کشورمان رقم بزند.

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران در ساختمانی پنج طبقه بنا شده و از ده واحد اقامتی مناسب تشکیل شده است. گزینه های اقامتی این هتل شامل آپارتمان های یک خوابه (دو تخته) و دو خوابه (چهار تخته) بوده و هرکدام علاوه بر داشتن کلیه تجهیزات رفاهی و اقامتی، از فضایی وسیع مشتمل بر سالن نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب تشکیل شده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


کلیه واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از فضایی دلباز و وسیع برخوردار بوده و با اسباب و وسایلی از قبیل یخچال، تلفن، مبلمانی شیک و تمیز، تخت خواب هایی راحت، رخت آویز، کمد لباس، میز و صندلی، اسپیلت، سشوار و سرویس بهداشتی فرنگی تجهیز شده اند. به لطف وجود آشپزخانه در تک تک واحدهای اقامتی هتل، این امکان برای خریداران بلیط هواپیما تهران میسر شده است که غذای خود را با استفاده از وسایل پخت و پزی که در سوئیت ها برایشان فراهم گشته است، طبخ و نوش جان کنند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وایفای نیز به صورت رایگان به میهمانان در طول اقامت در هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران ارائه خواهد شد تا میهمانان هیچ کم و کسری را در واحدهای اقامتی خود احساس نکنند.

امکانات کلی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


جدا از امکانات فوق الذکر، هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران از امکانات دیگری نظیر آسانسور، اتاق چمدان، پارکینگ و سالن صبحانه خوری بهره مند گشته است. پارکینگ هتل که از ظرفیت مناسبی برخوردار است، این امکان را برای میهمانان هتل میسر کرده است که بدون هیچ دغدغه ای بابت یافتن مکانی مطمئن برای پارک وسایل حمل و نقل شخصی، با خودروی خود به تهران سفر کنند. سالن غذاخوری هتل نیز هر روز صبح درب های خود را بروی میهمانان می گشاید تا با اراپه صبحانه مقوی و لذیذی که برای میهمانان تدارک دیده است، آن ها را در تجربه روزی پرانرژی و پرتکابو یاری سازد.

خدمات هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


از آنجایی که این مکان هتل آپارتمان است، نباید انتظار دریافت خدماتی برابر با هتل های چندستاره را از این هتل داشت؛ با این حال، هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران قادر است خدمات قابل قبولی از جمله خانه داری، روم سرویس، بیدار باش و تبدیل ارز را به میهمانان خود عرضه دارد و لحظات آرامش بخشی را برای میهمانان خود رقم بزند.

موقعیت مکانی هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران در خیابان گاندی جنوبی قرار گرفته است و با میدان ونک چند قدم فاصله دارد. چنانچه برای بازدید از برترین جاذبه های طبیعی پایتخت نظیر پارک آب و آتش، پارک طالقانی، پارک نوروز، پارک ساعی و پل طبیعت بلیط هواپیما تهران را خریداری می کنید، این مکان بهترین گزینه اقامتی برای شما خواهد بود. افزون بر این، فاصله اندک این هتل تا ایستگاه متروی تهران موجب گردیده که دسترسی میهمانان هتل به دیگر مناطق دیدنی تهران در اندک زمانی با کمترین هزینه میسر گردد.

فاصله اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان پردیس گاندی تهران


پل طبیعت: ۱.۱ کیلومتر
پارک آب و آتش: ۱.۱ کیلومتر
پارک طالقانی: ۱.۶ کیلومتر
پارک ساعی:‌ ۲.۳ کیلومتر
پارک ملت:‌ ۳.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است