search
menu

هتل امید تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امید تهران
اماکن نزدیک هتل امید تهران

درباره هتل امید تهران


هتل امید تهران از هتل های مقرون بصرفه و دو ستاره شهر دیدنی تهران است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در نزدیکی برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تهران قرار گرفته است.اگر با خرید بلیط هواپیما و یا راه های دیگر به تهران سفر کردید جالب است بدانید که این هتل چهار طبقه که از ۲۳ واحد اقامتی تشکیل شده، با داشتن امکانات رفاهی بسیار دلپذیر و باکیفیت قادر است رضایت کلیه گردشگران و مسافرانی را که در پی هتل ارزان قیمتی با خدمات و امکانات خوب و موقعیت جغرافیایی مناسب می گردند، جلب کند.
با وجود اینکه هتل امید تهران هتلی دو ستاره است، اما امکانات این هتل در حد و اندازه هتل های سه ستاره و حتی فراتر است. از پارکینگی روباز گرفته تا نمازخانه ای دنج و دلنشین، هتل امید تهران قادر است کلیه امکانات رفاهی برای اقامتی آسوده و لذتبخش را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. وجود رستورانی شیک و تمیز از مزایای هر هتلی بشمار می رود و هتل امید تهران نیز با داشتن رستورانی بسیار دلپذیر و باکیفیت از این مزیت بی بهره نیست. رستوران این هتل با طیف متنوع غذاهای لذیذ خود قادر است کلیه نیاز خورد و خوراک میهمانان هتل را تامین کرده و لذت اقامت در هتل امید را دوچندان کند. علاوه بر رستوران، کافی شاپ آرامش بخش و جذابی نیز در این هتل قرار گرفته است که با تلاش بی وقفه کارکنان مجرب و خوشروی خود توانسته به خوبی از پس وظیفه خود برآید و انواع و اقسام ویتامینه ها و نوشیدنی های گرم و سرد را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن در اختیار میهمانان هتل قرار دهد. افزون بر امکانات فوق، هتل امید تهران قادر است خدمات بی شماری از قبیل خدمات خشکشویی، خدمات بیدارباش، روم سرویس ۲۴ ساعته و اینترنت پرسرعت را نیز به میهمانان هتل عرضه دارد.
حال که با امکانات کلی هتل امید تهران آشنا شدید، بد نیست از وسایل و تجهیزات درون هر یک از واحدهای اقامتی هتل نیز مطلع گردید. واحدهای اقامتی هتل امید تهران از بابت اسباب و لوازم اقامتی هیچ چیزی کم و کسری ندارند و از کلیه تجهیزات اقامتی نظیر مبلمانی شیک، یخچال، تلویزیون، رخت آویز، کمدلباس، پاورسوئیچ، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی و استحمام برخوردارند. صندوق امانات بسیار مناسب و مطمئنی نیز به منظور رفاه حال میهمانان هتل در هر یک از واحدهای اقامتی هتل امید تهران گنجانده شده تا میهمانان از بابت ترک اشیاء گرانبها و قیمتی خود در هتل نگرانی و دغدغه ای نداشته باشند. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی هتل امید تهران به سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مطبوع، اعلام و اطفاء حریق مجهز شده اند و قادرند امنیت کامل جانی میهمانان را در شرایط بحران و بروز اتفاقات ناگواری نظیر آتش سوزی تامین کنند.
بی تردید قرار گرفتن در نزدیکی جاذبه های مختلف گردشگری جزء امتیازهایی است که بسیاری از هتل ها از آن محرومند، اما هتل امید تهران با موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب خود می تواند دسترسی میهمانان خود را به اکثر اماکن دیدنی تهران سهل و آسان کند. گفتنی است که این هتل تا میدان ولیعصر که قلب تجاری تهران است، تنها دو کیلومتر فاصله دارد و در ۷۰۰ متری یکی از زیباترین فضاهای سبز تهران، پارک لاله و در نزدیکی موزه های فراوانی قرار گرفته است.
در آخر باید گفت که هتل امید تهران نسبت به قیمتی که دارد، خدمات و امکاناتی بسیار فراتر از نرخ اقامتی خود در اختیار میهمانان هتل قرار می دهد و جزء یکی از اقتصادی ترین هتل های شهر دیدنی تهران محسوب می شود.

اماکن نزدیک هتل امید تهران


فاصله هتل امید تهران تا میدان انقلاب: ۵۵۰ متر
فاصله هتل امید تهران تا پارک لاله: ۷۰۰ متر
فاصله هتل امید تهران تا میدان ولیعصر: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل امید تهران تا بیمارستان شریعتی: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله هتل امید تهران تا برج آزادی: ۵٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است