search
menu

هتل نیلو تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نیلو تهران
اماکن نزدیک به هتل نیلو تهران

درباره هتل نیلو تهران


هتل نیلو تهران در سال ۸۸ آغاز به کار کرد و نزدیک به ۱۰ سال بعد در سال ۹۷ بازسازی شد تا بتواند خدماتش را بهتر از قبل به مهمانانش عرضه کند. هتل نیلو در نزدیکی خیابان ولی عصر، میدان ونک و بزرگراه همت قرار گرفته است.
اتاق‌های هتل نیلو شامل یک تخته، دو تخته، دو تخته VIP، سوئیت دو نفره رویال، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته است که در ۵ طبقه هتل جای گرفته‌اند.
هتل نیلو این توانایی را دارد که ادعا کند برخی از بهترین خدمات رفاهی را در قلب تهران به مهمانانش عرضه می‌کند. طراحی و دکوراسیون اتاق‌های هتل نیلو آمیزه‌ایست از امکانات رفاهی مدرن و طراحی کلاسیک و سنتی ایرانی.
رستوران چهار فصل هتل نیلو بهترین غذاهای ایتالیایی و بین المللی را با تازه‌ترین سبزیجات و مواد اولیه تهیه و طبخ می‌کند. سالن ناهار خوری رستوران چهار فصل به زیبایی طراحی شده و با ظروف و کریستال‌هایی تحسین‌برانگیز میزبان مهمانانش خواهد بود. شما در تالار پذیرایی رستوان هتل نیلو می‌توانید ضیافت‌های کاری برگزار کنید یا از رستوران مفصل خود که به صورت بوفه سرو می‌شود لذت ببرید. خدمات روم سرویس و سرو انواع اسنک در اتاق شما هم امکان‌پذیر است. برگزاری یک جشن تولد یا رویدادهایی شبیه این هم در تالار رستوران هتل نیلو ممکن است.
هتل نیلو تهران از یک مرکز اسپا و تندرستی بهره می‌برد که با خدمات و امکاناتش به شما حس تازگی و طراوت را عرضه می‌کند. استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا از جمله بخش‌های مختلف این مرکز است.
تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه پخش فیلم، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار با هزینه، سامانه اعلام و اطفا آتش‌سوزی از دیگر امکانات رفاهی و ایمنی هتل نیلو تهران است.
تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، خدمات ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، تبدیل ارز، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها، خشکشویی، خدمات باربری، خدمات CIP (تشریفات ویژه) از خدمات رفاهی جانبی است که مهمانان هتل نیلو تهران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
دیگر امکانات فیزیکی هتل نیلو برای رفاه بیشتر مهمانانش، اتاق چمدان، فروشگاه، صندوق امانات، دستگاه خودپرداز و کتابخانه است.
هتل نیلو در بیرون از محدوده طرح ترافیک تهران قرار گرفته است. اما ظرفیت پارکینگ آن تنها ۱۰ خودرو است.

اماکن نزدیک به هتل نیلو تهران


میدان ونک تا هتل نیلو تهران: ۶۱۰ متر
خیابان ولیعصر تا هتل نیلو تهران: ۲ کیلومتر
نمایشگاه بین المللی تا هتل نیلو تهران: ۶ کیلومتر
تجریش تا هتل نیلو تهران: ۷ کیلومتر
کاخ سعدآباد تا هتل نیلو تهران: ۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است