search
menu

هتل مروارید تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مروارید تهران
اماکن نزدیک هتل مروارید تهران

درباره هتل مروارید تهران


هتل مروارید تهران در میدان هفت‌تیر موقعیت ویژه‌ای دارد. نکته جالب اینکه در چند قدمی بزرگراه مدرس واقع‌ شده که مرکز شهر را به شمال و بزرگراه‌های مهم دیگر وصل می‌کند. هتل مروارید تهران یکی از هتل های با سابقه و مجرب در شهر تهران است که یک‌بار در سال ۱۳۹۵ بر اساس استانداردهای هتلداری، برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران گرامی و مجدداً بار دیگر در سال ۱۴۰۲ بازسازی شد تا بتواند رفاه حال مسافران را به بهترین نحو تأمین کند.
بد نیست بدانید که هتل مروارید تهران دارای ۹۵ باب اتاق بوده که در ۲ طبقه قرار گرفته‌اند. ایستگاه مترو هفت‌تیر در چند قدمی هتل مروارید تهران است و بنابراین می‌‌توان کمتر از نیم ساعت به تجریش یا بازار تهران رسید و دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر داشت. وفور تاکسی و خط‌های اتوبوس‌رانی هم تکمیل‌کننده‌ این موقعیت ویژه هستند. البته اگر به تاکسی نیاز داشتید می‌توانید در لابی درخواست تاکسی کنید تا آژانس هتل شما را به مقصدتان برساند.
امکانات هتل مروارید تهران که جهت رفاه حال و آسایش بیشتر در دسترس مهمانان عزیز هستند شامل: نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، كافی شاپ شبانه‌روزی، رستوران، اينترنت در لابی اينترنت، امكان شارژ وسايل الكترونيكی در لابی، تلويزيون LCD در لابی، مبل ميز، خدمات روم سرويس، لاندری، خدمات بيدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، تبديل ارز، فكس، فتوكپي، خدمات باربري، آژانس هتل، پارکینگ رایگان! غیر مسقف واقع در محوطه با ظرفیت ۱۰ خودرو می‌باشند.
بد نیست بدانید که برخی اتاق‌ها بالکن دارند و نمای شهر و نمای کوچه از اتاق‌ها قابل دیدن است. نزدیکی به خیابان کریم‌خان، کافه‌ها و کتاب‌فروشی‌هایش، دسترسی آسان به میدان ولیعصر، موزه جواهرات، موزه فرش، موزه پست، مرکز خرید یاس و خیابان بهار که شامل بازار مانتو، لباس شب و لباس کودک می‌شود، از دیگر مزیت‌های موقعیت جغرافیایی هتل مروارید تهران است. از سوی دیگر هتل با قدمتی بیشتر از پنجاه سال، خود را کاملاً به‌روز نگه‌داشته و رستوران ایرانی، فست فود و کافه‌اش محبوب اهالی منطقه است. رستوران هتل مروارید با ظرفیت ۷۰ نفر برای استفاده‌ی عموم آزاد است. صرافی هتل نیز امکان جابه‌جایی پول را دارد.
از دیگر امکانات هتل مروارید تهران می‌توان به سالن ماساژ، امکان تهیه و رزرو بلیط در هتل و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد. در ضمن همان‌طور که گفته شد برخی از اتاق‌های این هتل بالکن داشته و برخی نیز به مبلمان مجهز هستند. در اتاق‌ها همچنین چای‌ساز و مینی‌بار در اختیار مسافران قرار دارند که البته استفاده از مینی بار با هزینه است.
لازم به ذکر است که كاركنان هتل مروارید تهران مسلط به زبان انگليسی،مسلط به زبان فرانسه و مسلط به زبان ایتالیائی و کاملا مجرب هستند. بهتر است بدانید که هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان می‌باشد. سرویس اضافه بصورت کاناپه تخت خواب شو ارائه می‌گردد. پذیرش مسافران خانم با مدارک شناسایی بلامانع می‌باشد. لازم به ذکر است که اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به تاریخ ورود شامل جریمه ۱۰۰ درصد و اعلام کنسلی از ۴۸ تا ۲۴ ساعت مانده به تاریخ ورود شامل جریمه ۵۰ درصدی می‌باشد.

اماکن نزدیک هتل مروارید تهران


فاصله تا میدان هفت تیر: (۱ کیلومتر و ۵۱۷ متر)
فاصله تا البرز: (۲ کیلومتر و ۹۷۷ متر)
فاصله تا خیابان ولیعصر: (۹ کیلومتر و ۳۳۵ متر)
فاصله تا برج میلاد: (۱۰ کیلومتر و ۷۳۲ متر)
فاصله تا تجریش: (۱۰ کیلومتر و ۸۷۲ متر)
فاصله تا حرم امامزاده صالح: (۱۱ کیلومتر و ۸۴ متر)
فاصله تا نمایشگاه بین المللی: (۱۱ کیلومتر و ۴۱۸ متر)
فاصله تا درکه: (۱۳ کیلومتر و ۳۴۵ متر)
فاصله تا پارک لویزان: (۱۳ کیلومتر و ۶۲۸ متر)
فاصله تا کاخ سعدآباد: (۱۳ کیلومتر و ۸۴۸ متر)
فاصله تا دربند: (۱۳ کیلومتر و ۸۱۹ متر)

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است