search
menu

هتل جهانگردی میگون تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی میگون
امکانات عمومی هتل میگون تهران
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
خدمات تکمیلی و جانبی هتل میگون
رستوران هتل
فاصله هتل جهانگردی میگون تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی میگون


هتل جهانگردی میگون تهران یکی از هتل‌های بسیار دیدنی در منطقه شمیرانات است. این هتل در دل کوه‌های سر به فلک کشیده‌ البرز مرکزی یعنی در منطقه فشم تهران واقع‌شده است. با توجه به اینکه زمان افتتاح این هتل زیبا به سال ۱۳۵۰ برمی‌گردد، بدین‌جهت در سال ۱۳۸۸ به منظور ارتقای خدمات و بهبود کیفیت برای رفاه حال مسافران و گردشگران آخرین بازسازی صورت گرفته است. هتل جهانگردی میگون تهران به عنوان یکی از برترین هتل‌های گروه ایران‌گردی و جهانگردی دارای ۴ طبقه و ۲۴ باب اتاق و سوئیت است. با توجه به اینکه این هتل طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی هتلداری است، مطمئناً با انتخاب این هتل برای اقامت از کیفیت و امکانات مناسب و مجهز آن راضی خواهید بود. شما با اقامت در هتل جهانگردی میگون تهران لحظات آرامش بخشی را تجربه خواهید کرد و با گشت‌وگذار در طبیعت و بازدید از باغ‌های میوه، آبشار میگون، غارنوردی و کوهنوردی و استفاده از پیست اسکی و ورزش‌های زمستانی یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد.

امکانات عمومی هتل میگون تهران


از جمله امکانات هتل جهانگردی میگون تهران می‌توان به سالن بیلیارد، لابی، خشک‌شویی، کافی‌نت، فضای سبز، سالن کنفرانس، اینترنت در لابی، مسیر پیاده‌روی، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، سیستم هشدار حریق، تاکسی‌سرویس، آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف اشاره کرد. در لابی برای ۴۸ مسافر ظرفیت وجود دارد و در بخش پذیرش آماده استقبال از مسافران هستند که به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند. همچنین در ورودی هتل دستگاه واکس کفش تعبیه‌شده است. همچنین در صورت اقامت در این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی و خدمات مسافرتی و جهانگردی در لابی بهره‌مند شوید. پارکینگ موجود در این هتل دارای ظرفیت ۱۰۰ خودرو است و برای استفاده مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند رایگان اعلام‌شده است. به دلیل وجود تاکسی‌سرویس می‌توانید از جاهای دیدنی و مناطق گردشگری این اطراف بازدید کنید. همچنین به وسیله ترانسفر گشت می‌توانید از منطقه رودبار قصران بازدید کنید و به پیست اسکی شمشک و تله‌کابین دربندسر سر بزنید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


به دلیل قرارگیری این هتل در ارتفاعات چشم‌انداز بسیار زیبا و جذابی را می‌توانید از پنجره اتاق‌ها تماشا کنید و همین مورد موجب گردیده تا هتل میگون به یکی از بهترین هتل‌ها برای سفرهای کوتاه مخصوصاً برای پایتخت‌نشینان تبدیل شود. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئين، رویال سوئیت چهار تخته، سوئیت چهار تخته، ویلای یک خوابه چهار نفره و ویلای چهار نفره دوبلکس. لازم به ذکر است که با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران سرو می‌شود.
برخی از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به بالکن، رخت‌آویز، کمد لباس، لوازم بهداشتی، یخچال، آباژور، تلفن، تلویزیون، حمام اختصاصی، میزتحریر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها می‌توانید با پرداخت هزینه مربوطه از خدماتی مانند مینی بار و پذیرایی بهره‌مند شوید. همچنین سرویس چای به داخل اتاق‌ها نیز رایگان است.

خدمات تکمیلی و جانبی هتل میگون


امکان ارائه سرویس مینی کافه در اتاق‌ها و ویلاها، امکان ترانسفر از در منزل به هتل و بالعکس در صورت درخواست، تور یکروزه منطقه رودبار قصران، ترانسفر به پیست اسکی شمشک و دربندسر (تله کابین) و مناطق گردشگری رودبار قصران در صورت درخواست. همچنین خدمات مسافرتی و جهانگردی و فروش بلیط داخلی و خارجی مستقر در لابی هتل ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است با زبل تریپ فقط با پرداخت هزینه اتاق، خدمات مینی بار به علاوه پذیرایی در اتاق‌ها، ویلاها و سرویس چای و خشکشوئی، رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل دارای ۷۰ نفر ظرفیت است و انواع غذاهای ایرانی و محلی در زمان‌های وعده‌های غذایی سرو می‌شوند. همچنین کافی‌شاپ نیز در لابی هتل دایر بوده و مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی و خوراکی‌های سبک را در این قسمت سفارش داده و نوش جان کنند.

فاصله هتل جهانگردی میگون تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا منطقه حفاظت‌شده ورجین: ۱۴.۸ کیلومتر
فاصله تا قله توچال: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی یاس: ۳۰ کیلومتر
فاصله تا کاخ‌موزه نیاوران: ۳۷.۲ کیلومتر
فاصله تا بوستان جمشیدیه: ۳۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است