search
menu

هتل آپارتمان مهرگان تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان مهرگان تهران
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان مهرگان تهران

درباره هتل آپارتمان مهرگان تهران


هتل آپارتمان مهرگان تهران اقامتگاهی اقتصادی و همه فن حریف برای اقامتی طولانی در شهر پرگردشگر تهران است که از امکانات رفاهی بسیار مناسب برخوردار گشته و در مکانی مطلوب واقع در میدان فردوسی تهران قرار گرفته است. این هتل آپارتمان سه ستاره از تعداد ۲۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز برای پذیرایی از میهمانان خود بهره جسته و قادر است کلیه تجهیزات رفاهی برای اقامتی آسوده و خاطره انگیز در تهران را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تهران ارائه کند.

امکانات رفاهی هتل


گرچه هتل مهرگان تهران در زمره هتل آپارتمان های این شهر دیدنی بشمار می رود، اما امکاناتی فراوان، در حد و اندازه هتل های بسیار باکیفیت و چند ستاره را در محوطه وسیع خود جای داده است. چه به کافی شاپ و رستوران بام نیاز داشته باشید و چه به نمازخانه و آرایشگاه، کلیه امکانات اقامتی در این هتل گنجانده شده تا هیچ کم و کاستی وجود نداشته باشد و نیاز شما کاملا به محیط خارج از هتل برطرف گردد. به لطف وجود پارکینگ امن و رایگانی با ظرفیت ۲۰ خودرو، خیال گردشگرانی که با وسیله نقلیه خود به تهران سفر می کنند، از بابت پارک خودروی خود در مکانی ایمن آسوده گردیده است. آسانسور، لابی، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر، انبار نگهداری از چمدان، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات از جمله امکانات رفاهی فراوانی است که در هتل آپارتمان مهرگان تهران در اختیار کلیه میهمانان قرار خواهد گرفت.

رستوران هتل


برای تامین کلیه نیازهای خورد و خوراک میهمانان، رستوران باکیفیتی در هتل آپارتمان مهرگان تهران احداث گردیده تا نیاز میهمانان هتل به یافتن رستورانی مناسب در نزدیکی هتل کاملا برطرف گردد. رستوران هتل که در طبقه منفی یک آن واقع شده، نه تنها از فضایی بسیار پاکیزه و دلنشین برای پذیرایی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت بهره جسته، بلکه از کارکنان خوش برخورد و مجربی تشکیل شده است که از میهمانان هتل به شکلی ویژه پذیرایی می کنند. بی تردید صرف غذایی لذیذ در این رستوران از جمله تجربه های لذت بخشی است که به شیرینی اقامت در این هتل افزوده است.

خدمات هتل


همانند امکانات رفاهی، بخش خدمات هتل نیز از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر است حتی مشکل پسندترین میهمانان را راضی و خشنود گرداند. از خدمات خانه داری گرفته تا پذیرش شبانه روزی و صرافی، کلیه نیازهای میهمانان در این هتل توسط کادری کارآزموده برطرف خواهد گشت. خشکشویی، لباسشویی، صرافی، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت (باز هزینه)، خدمات تور، اینترنت پرسرعت، بیدار باش و باربری از دیگر خدماتی است که در این هتل به کلیه میهمانان ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۲۰ باب واحد اقامتی در طرح های مختلفی چون سوئیت های دو نفره و آپارتمان های دو خوابه و چهار خوابه در هتل آپارتمان مهرگان تهران موجب گردیده است که دست گردشگران برای انتخاب مکانی متناسب با نیازها و تعداد نفراتشان باز باشد. لازم است ذکر گردد که تمامی واحدهای اقامتی هتل به زیبایی طراحی شده و با کلیه اسباب و وسایل رفاهی از جمله: تلویزیون، مبلمان، یخچال، دراور، چای ساز، آباژور، کمد لباس و رخت آویز چیدمان گردیده است. برای رفاه بیشتر میهمانان، امکان پخت و پز نیز در همگی واحدهای اقامتی میسر گردیده تا افرادی که دوست دارند غذای خود را در تعطیلات طبخ کنند، قادر به انجام این کار باشند.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن در بطن شهر تهران و در میدان فردوسی، دسترسی میهمانان این هتل به جاهای دیدنی تهران و اماکن گردشگری این شهر پرجاذبه در اندک زمانی فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان مهرگان تهران


فاصله هتل تا تئاتر شهر: ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر تهران: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا عمارت دارالفنون: ۳.۸۶ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل تا برج میلاد: ‌۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است