search
menu

هتل آپارتمان کوروش تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کوروش تهران
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کوروش تهران

درباره هتل آپارتمان کوروش تهران


هتل آپارتمان کوروش تهران از هتل‌های ۴ ستاره شهر تهران است. این هتل که در یکی از بهترین نقاط پایتخت قرار دارد، با امکانات بسیار خوب و فضایی مثال‌زدنی، شرایط را کاملا مهیای آرامش و آسایش مهمانان خود کرده است. از نکات بسیار جالب در مورد Koorosh Hotel ساخته شدن این اقامتگاه در سال ۱۳۸۹ و بازسازی اساسی آن در سال ۱۳۹۵ است.
این بدین معناست که ارتقاء سطح کیفی میزبانی در این هتل چنان حائز اهمیت است که دست اندر کاران آن، در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از بنا شدنش دست به بازسازی‌‌های گسترده زده و شرایط را بهبود می‌بخشند. ساختمان ۶ طبقه هتل آپارتمان کوروش تهران دارای ۲۰ اتاق بسیار شیک است. پر واضح است که قرار گرفتن فقط ۲۰ اتاق در یک ساختمان ۶ طبقه باعث ایجاد سکوت و آرامش فراوانی در فضای این ساختمان می‌شود.
همانطور که اشاره شد، هتل آپارتمان کوروش تهران در یکی از بهترین نقاط شهر تهران، یعنی در بلوار میرداماد واقع شده و به همین دلیل، دسترسی به مکان‌های دیدنی تهران از این هتل بسیار ساده و سریع صورت می‌پذیرد. از زیبایی‌های فضای داخلی هتل آپارتمان کوروش تهران هر چه بگوییم کم گفته‌ایم. رستوران شیک و منحصر به فرد این هتل با ظرفیت ۸۰ نفر، یکی از بهترین رستوران‌هایی خواهد بود که شما در طول عمرتان تجربه کرده‌اید.
البته این هتل مجهز به کافی شاپ بسیار خوبی هم در طبقه همکف خود هست که دست کمی از رستوران لوکس آن نداشته و در رقم زدن رفاه و راحتی مهمانان، هنر و خلاقیت بسیار بالایی دارد. جالب است بدانید که Koorosh Hotel مجهز به یک پارکینگ هم هست که به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اما جدا از همه این‌ها، جذاب‌ترین بخش هتل آپارتمان کوروش تهران برای مهمانانش، استخر سرپوشیده این اقامتگاه است.
این استخر در کنار جکوزی، سونا بخار و سونا خشک هتل آپارتمان کوروش تهران، در تمدد اعصاب مهمانان اقامتگاه نقش بسیار موثری ایفا می‌کند. لابی هتل آپارتمان کوروش تهران با مساحت ۱۲۰ متر و با ظرفیت ۱۰ نفر، دیگر مکان مورد علاقه اکثر گردشگران و مسافران حاضر در این هتل محسوب می‌شود. اقامت در هتل آپارتمان کوروش تهران فرصت بهره‌مندی از خدمات مختلفی مثل تهیه بلیط، سرویس ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه و خشکشویی را هم در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
یکی از مزیت‌های متمایزکننده هتل آپارتمان کوروش تهران، خدمات بسیار خوب این هتل برای معلولین است. این موضوع باعث راحتی افراد معلول در این اقامتگاه می‌شود. نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات و آسانسور نیز از دیگر بخش‌های ساختمان زیبای هتل آپارتمان کوروش تهران هستند که در کنار اتاق‌های دنج و آسوده این هتل، اقامت در آن را بسیار راحت کرده‌اند.
در کل، با توجه به نکات ذکرشده در مورد هتل آپارتمان کوروش تهران، بعید به نظر می‌رسد که این اقامتگاه مورد پسند افراد خوش سلیقه نباشد. از طرفی دیگر، هزینه اقامت در هتل آپارتمان کوروش تهران نیز بسیار پایین‌تر از سایر اقامتگاه‌های مجلل و اعیانی است. این در حالی است که کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در هتل آپارتمان کوروش تهران، دست کمی از این اقامتگاه‌ها ندارد.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان کوروش تهران


فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا میدان ونک: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا البرز: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا خیابان ولیعصر: ۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا تجریش: ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا نمایشگاه بین المللی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا پارک لویزان: ۹ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا برج میلاد: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا کاخ سعدآباد: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا درکه: ۱۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان کوروش تهران تا دربند: ۱۱.۵ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است