search
menu

هتل آپارتمان ایده آل تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایده آل تهران
موقعیت هتل
انواع اتاق ها و سوئیت های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی ورزشی هتل
خدمات و امکانات هتل
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ایده آل تهران

درباره هتل آپارتمان ایده آل تهران


هتل آپارتمان ایده آل تهران از هتل های میان رده تهران با موقعیتی فوق العاده است. به ویژه اگر قصدتان از خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به پایتخت بازدید از جاذبه های دیدنی و تماشایی آن است و از طرفی می خواهید در این سفر خود کمی هم در هزینه های سفر صرفه‌ جویی کنید، هتل آپارتمان ایده آل گزینه اقامتی بسیار مناسبی برای تان خواهد بود.

موقعیت هتل


هتل آپارتمان ایده آل در بین هتل ها یکی از رویایی ترین موقعیت های مکانی را به خود اختصاص داده است. این هتل در میدان فاطمی خیابان شهید مصیری قرار دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی تهران مانند موزه فرش دسترسی آسانی دارد. بعلاوه اگر با خودروی شخصی به تهران سفر کرده باشید بد نیست بدانید که با اقامت در این هتل به خیابان ولیعصر و اتوبان کردستان دسترسی خوبی خواهید داشت.

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل


ایده آل سوئیت ها و اتاق های متنوعی دارد که مهمانان می توانند با توجه به نیازشان اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند. انواع اتاق ها و سوئیت های این هتل عبارتند از سوئیت تک خوابه، سوئیت دو خوابه، سوئیت سه خوابه، سوئیت جونیور، اتاق هانی مون، سوئیت خانوادگی و اتاق دو تخته دابل. تفاوت این اتاق ها علاوه بر فضای اتاق در برخی امکانات است. بعضی از اتاق ها امکان اضافه کردن تخته اضافه را داشته و دارای برخی امکانات مانند سرویس بهداشتی فرنگی و وسیله های پخت و پز هستند.

امکانات اتاق های هتل


گرچه اتاق ها و سوئیت های هتل آپارتمان ایده آل با یکدیگر تفاوت های جزئی دارند اما بسیاری از امکانات و خدمات آنها با یکدیگر مشترک است. تمامی اتاق های هتل آپارتمان ایده آل مبله بوده و دارای تلویزیون، یخچال و میز ناهارخوری هستند. در تمامی اتاق ها اجاق گاز قرار دارد و مهمانان می توانند در صورت تمایل آستین ها را بالا زده و غذای مورد علاقه خود را طبخ کنند. برای سرگرمی مهمانان داخل تمامی اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است و نیز امکان دسترسی به اینترنت رایگان و نامحدود هتل داخل اتاق ها نیز وجود دارد. حمام و سرویس بهداشتی اتاق های هتل آپارتمان ایده آل مجهز به امکاناتی مانند شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان هستند و مهمانان دیگر نیازی نیست که چنین وسیله هایی را همراه خود داشته باشند. اگر وسیله ارزشمند و گرانبهای همراه خود دارید نگران امنیتش نباشید چون می توانید آن را در صندوق امانات موجود در داخل هر اتاق گذاشته و با خیال راحت به گشت و گذار در تهران بپردازید. سایر امکانات موجود در اتاقهای هتل آپارتمان ایده آل عبارتند تلفن، آشپزخانه، حوله، سشوار، کمد لباس، کولر آبی، شوفاژ، کتری برقی و وسیله های پخت و پز.

امکانات سرگرمی ورزشی هتل


هتل آپارتمان ایده آل برای تفریح و سرگرمی مهمانان خود سالن ورزشی مجهز به سونا خشک، جکوزی و بیلیارد در نظر گرفته است. استفاده از این امکانات برای خانم ها و آقایانی که مهمان هتل ایده آل هستند آزاد است.

خدمات و امکانات هتل


هتل آپارتمان ایده آل هتلی ستاره و معمولی با امکانات و خدماتی در حد هتل‌ های میان رده است. نقطه قوت این هتل دسترسی به بازار خرید، مترو و اتوبوس است. برخی از امکانات و خدمات هتل عبارتند از: اینترنت، پارکینگ و صبحانه رایگان، خدمات پرستاری جهت خانم ها و آقایان، خدمات منشی گری، رزرو انواع بلیط های مسافرتی داخلی و خارجی، خدمات ماساژ، خدمات لاندری و سرویس دهی ۲۴ ساعته کافی شاپ هتل.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ایده آل تهران


فاصله از هتل تا میدان ولیعصر: ۱.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا باشگاه افسران تهران: ۵.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا کاخ گلستان: ۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا پارک آب و آتش: ۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا پل طبیعت: ۷.۳ کیلومتر
فاصله از هتل تا پارک ملت: ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است