search
menu

هتل ولیعصر تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ولیعصر تهران
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل ولیعصر تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ولیعصر تهران

درباره هتل ولیعصر تهران


هتل ولیعصر تهران (Valiasr Hotel) از هتل های تازه تاسیس و باکیفیت تهران است که در مکانی بسیار مطلوب واقع در نزدیکی میدان ولیعصر قرار گرفته است. این هتل سه ستاره به دلیل داشتن طرح های اقامتی گوناگون و امکاناتی متنوع، از همان سال تاسیس (سال ۹۹) مورد توجه بسیاری از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما قرار گرفت و به مکانی محبوب میان گردشگرانی که تهران را برای اقامت برمی گزینند، مبدل گشت.

امکانات رفاهی هتل


هتل ولیعصر تهران از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کم و کسری از هتل های ممتاز ندارد. از رستوران و پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۱۵ خودرو) گرفته تا کافی شاپ و سالن ورزشی، هر امکاناتی که هتل هایی باکیفیت به میهمانان خود ارائه می دهند، در این هتل در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت. به منظور رفاه گردشگران، امکانات سونا و جکوزی در این هتل ارائه خواهد شد تا تمامی اسباب آسایش و رفاه گردشگران در این مکان فراهم گردد. صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) از دیگر امکاناتی است که هتل ولیعصر تهران در دسترس کلیه میهمانان خود قرار خواهد داد.
خوب است بدانید که سالن ورزشی هتل از امکاناتی مناسب برای تناسب اندام و بدنسازی و فضایی صمیمی و دوستانه تشکیل شده است و میهمانان را به انجام فعالیت های ورزشی و حفظ سلامتی و تناسب اندام در طول اقامت در این هتل ترغیب می کند. اختصاص فضایی وسیع و مناسب به محل پارک وسایل نقلیه گردشگران موجب شده است که افرادی که با خودروی شخصی خود به تهران سفر می کنند نیز خیالشان از بابت امنیت خودرویشان آسوده باشد.

رستوران هتل


از آنجایی که رستوران هتل در طبقه پنجم واقع شده است، چشم اندازی بسیار تماشایی از شهر تهران را پیشکش میهمانان هتل خواهد کرد. محیط پاکیزه رستوران، نیروی پذیرایی خوش برخورد و مجرب و طبخ غذاهایی رنگارنگ و خوش عطر و طعم، همگی دست به دست هم داده اند تا صرف غذا در رستوران هتل ولیعصر تهران به لذتی زایدالوصف مبدل گردد.

خدمات رفاهی هتل


بدلیل بکارگیری هتل از پرسنلی مجرب و کارآزموده، کلیه خدمات هتل با کیفیت بسیار بالایی به میهمانان ارائه خواهد شد. خدماتی از قبیل: نظافت و خانه داری، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، تهیه بلیت هواپیما، بیدارباش، اینترنت پرسرعت و روم سرویس در این هتل طبق درخواست میهمانان انجام خواهد پذیرفت. ناگفته نماند که خدمات ماساژ نیز به میهمانان در صورت درخواست ارائه خواهد گشت تا هیچ کمبودی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۵۶ باب واحد اقامتی مجهز به امکاناتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، مبلمان، دراور، رخت آویز، تلفن، کمدلباس و آباژور در این هتل گنجانده شده است تا هیچ محدودیتی در زمینه طرح های اقامتی نیز وجود نداشته باشد. گفتنی است که برای آسودگی خیال گردشگرانی که اشیائی قیمتی با خود همراه دارند، صندوق اماناتی رمزدار در هر واحد اقامتی هتل گنجانده شده است تا از این بابت نیز گردشگران هیچ دغدغه ای نداشته باشند. لازم است ذکر گردد که کلیه واحدهای اقامتی هتل ولیعصر تهران از طراحی دلپسندی بهره مند بوده و بدلیل اینکه به تازگی احداث گردیده اند، در شرایط بسیار مطلوبی بسر می برند.

موقعیت مکانی هتل ولیعصر تهران


همانگونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل ولیعصر تهران در چند قدمی میدان ولیعصر تهران و در نزدیکی برخی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تهران واقع شده است. به لطف وجود ایستگاه متروی ولیعصر، دسترسی آسان و سریع به دیگر نقاط شهر نیز در زمانی کوتاه امکان پذیر گشته است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ولیعصر تهران


فاصله هتل تا پارک لاله: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه هنرهای معاصر تهران: ‌۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فرش ایران: ‌۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا تئاتر شهر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج میلاد: ۹.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است