search
menu

هتل گلستان تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گلستان تهران
اماکن نزدیک هتل گلستان تهران

درباره هتل گلستان تهران


هتل گلستان تهران از هتل های باسابقه و ارزان قیمت شهر دیدنی تهران است که در طی چهار دهه فعالیت درخشان خود توانسته میزبانی شایسته برای بازدیدکنندگان شهر دیدنی و زیبای تهران باشد و امکانات رضایت بخش و خدمات قابل قبولی را به میهمانانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان یا از راه های دیگر به این شهر سفر کرده اند عرضه دارد. این هتل که از ۳۸ واحد اقامتی در سه طبقه تشکیل شده، قادر است گزینه های اقامتی مختلفی نظیر اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته را به گردشگران ارائه کند و تمامی امکانات رفاهی و اقامتی را برای آسایش و راحتی آنان فراهم آورد.
با وجود اینکه هتل گلستان تهران، هتلی یک ستاره است، اما از امکانات قابل قبول و مناسبی برخوردار است. این هتل از رستورانی دنج و دلنشین با ظرفیت ۳۰ نفر تشکیل شده که قادر است غذاهای مختلف فرنگی و سنتی را با رعایت اصول بهداشتی و در فضایی بسیار پاکیزه برای میهمانان محترم هتل مهیا سازد. علاوه بر رستوران، کافی شاپ مجهزی نیز در هتل گلستان تهران قرار گرفته که طعم نوشیدنی های مقوی و گوارای آن چنان لذیذ است که برخی از اهالی تهران نیز برای سفارشات خود به آنجا مراجعه می کنند. ناگفته نماند که پارکینگ هتل گلستان نیز با داشتن ظرفیتی حدود ۲۰ خودرو قادر است امنیت و اطمینان را پیشکش میهمانان هتل کرده و خیال آن ها را از بابت یافتن مکانی برای پارک خودروی خود آسوده کند. اتاق چمدان، صندوق امانات، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکانات هتل گلستان تهران بشمار می روند که در اختیار میهمانان قرار خواهند گرفت.
حال که امکانات کلی هتل گلستان تهران را برشمردیم، بد نیست با امکانات هر یک از واحدهای اقامتی این هتل نیز آشنا شوید. این هتل از ۳۸ واحد اقامتی نورگیر و زیبایی تشکیل شده که به زیبایی و در عین سادگی با وسایل و تجهیزاتی نسبتا خوب تزئین گشته است. از مبلمانی شیک گرفته تا تلویزیونی صفحه تخت و تخت خوابی راحت، هر آنچه برای تجربه اقامتی لذت بخش بدان نیاز داشته باشید، در اتاق های راحت و دلباز هتل گلستان تهران خواهید یافت. ناگفته نماند که تمامی واحدهای اقامتی هتل از سیستم تهویه مطبوع مناسب برخوردار بوده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته مجهز شده اند. اینترنت وایفای پرسرعت در همان بدو ورود در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت و خدماتی از قبیل خشکشویی، بیدار باش، تهیه بلیط، فکس، پرینتر و خانه داری در صورت درخواست میهمانان انجام خواهد شد.
اما یکی از مهمترین مزایای اقامت در هتل گلستان تهران، سهولت دسترسی به اماکن دیدنی مختلف و جاذبه های گردشگری تهران است. به لطف موقعیت مکانی بسیار مناسب این هتل، دسترسی به بسیاری از اماکن توریستی نظیر عمارت دارالفنون، کاخ گلستان و بازار بزرگ تهران در کوتاهترین زمان ممکن میسر گشته است. کافی است قدم از هتل گلستان بیرون گذارید تا بافت تاریخی تهران پیش چشمان شما نمایان گردد.
در آخر باید گفت که هتل گلستان تهران با داشتن امکاناتی قابل قبول، خدماتی خوب و کارکنانی مودب و مجرب، یکی از اماکن اقامتی خوب مرکز تهران بوده و مناسب برای افرادی است که قصد دارند در مکانی ارزان، تمیز و در نزدیکی بافت تاریخی شهر زیبای تهران اقامت کنند.

اماکن نزدیک هتل گلستان تهران


فاصله هتل گلستان تهران تا عمارت دارالفنون: ۱٫۴۵ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا کاخ گلستان: ۲٫۲۵ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا بازار بزرگ تهران: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا خیابان انقلاب: ۳٫۲۴ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا ایستگاه راه آهن: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا میدان آزادی: ۷٫۹۳ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا ترمینال جنوب: ۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا فرودگاه مهرآباد: ۱۳٫۵۸ کیلومتر
فاصله هتل گلستان تهران تا آرامگاه شاه عبدلعظیم حسنی: ۲۰٫۳۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است