search
menu

هتل آکادمی فوتبال ایران تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آکادمی فوتبال ایران تهران
اماکن نزدیک هتل آکادمی فوتبال ایران تهران

درباره هتل آکادمی فوتبال ایران تهران


هتل آکادمی فوتبال ایران تهران یک هتل چهار ستاره در آکادمی فوتبال است که در سال ۱۳۸۱ در شمال غربی پایتخت با فضایی سبز و با چشم اندازی بسیار زیبا از دماوند و دریاچه آزادی در مجموعه ورزشی المپیک در مجاورت مجموعه ورزشی آزادی تهران و پارک چیتگر تاسیس شده است. بد نیست بدانید که هتل آکادمی فوتبال ایران تهران دارای ۱ طبقه متشکل از ۱۸ باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی می باشد.
این هتل با ارائه خدماتی نظیر رستوران با انواع غذاهای سنتی، ایرانی و دریایی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، کافی شاپ ۲۴ ساعته، سالن های چندمنظوره، دسترسی آسان به فرودگاه بین المللی امام خمینی، مهرآباد و شاهراه های اصلی شهر، مجموعه ورزشی شامل استخر، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، حمام سنتی، زمین چمن مصنوعی، سالن شطرنج و پرسنل حرفه ای و آزموده لبخند رضایت را به صورت میهمانان خود می نشاند.
امکاناتی که هتل آکادمی فوتبال ایرات تهران جهت رفاه حال مسافران و مهمانان عزیز در نظر گرفته شامل: سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن همایش، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، تلویزیون LCD در لابی، اعلام حریق، لباسشویی، سالن آمفی تئاتر روباز، صندوق امانات، سیستم گرمایشی سرمایشی، تاکسی سرویس،اینترنت در لابی، سیستم تهویه مطبوع،فضای سبز می باشند.
بهتر است بدانید که اتاق های هتل آکادمی فوتبال ایران تهران به دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته تقسیم بندی شده اند. امکانات موجود در اتاق ها مشترک بوده و شامل: چای‌ساز، تلویزیون، یخچال، سشوار، صندوق امانات در اتاق، اینترنت در اتاق، مبلمان، کمد دیواری، سرویس بهداشتی فرنگی می شوند. جالب است بدانید که با اقامت در هتل آکادمی فوتبال ایران به فرودگاه مهرآباد و امام خمینی و بزرگراه‌های اصلی شهر دسترسی خوبی خواهید داشت و نگران رفت‌وآمد نخواهید بود.
موقعیت و کاربری خاص هتل آکادمی فوتبال ایران جوری است که گروه‌های ورزشی استقبال زیادی از آن می‌کنند و برای برگزاری سمینار و جلسه‌های ورزشی خیلی مناسب است. مسافرین گرامی می توانند بعد از ساعت ۲۴ اتاق خود را تحویل گیرندو قبل از ساعت ۱۲ اقامتگاه خود را تحویل دهند. همچنین هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۳ سال رایگان محاسبه خواهد شد .لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت.

اماکن نزدیک هتل آکادمی فوتبال ایران تهران


فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی تهران - ۲ دقیقه پیاده - ۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا میدان آزادی - ۱۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه مهر آباد تهران - ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا دانشگاه تهران - ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری غرب تهران - ۱۶ دقیقه با ماشین
فاصله تا مصلی امام خمینی(ره) - ۲۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران - ۲۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا برج میلاد تهران - ۲۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن تهران - ۳۱ دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه امام خمینی تهران - ۴۰ دقیقه با ماشین


می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است