search
menu

هتل آپارتمان فلامینگو تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فلامینگو تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فلامینگو تهران
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان فلامینگو تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان فلامینگو تهران


هتل آپارتمان فلامینگو از هتل‌های اقتصادی تهران است که در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است. نوسازی این هتل در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته و موجب رونق بیشتر آن شده است. ساختمان این هتل ۵ طبقه و نوساز است. در Flamingo Apartment Hotel امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم شده است. با انتخاب این هتل آپارتمان دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تهران خواهید شد. از دیگر مزیت‌های هتل فلامینگو نزدیکی به ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی است؛ با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سراسر شهر گردش نمایید. موزه جواهرات ملی در ۳ کیلومتری هتل قرار گرفته و تالار وحدت کمتر از ۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل آپارتمان فلامینگو گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل آپارتمان اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. چنانچه قصد سفر به تهران دارید، پیشنهاد ما خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان فلامینگو تهران


در هتل آپارتمان فلامینگو امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. مهمان عزیز می‌توانند با استفاده از اینترنت رایگان و نامحدود ارتباط راحتی را تجربه کنند. پذیرش هتل فلامینگو ۲۴ ساعته است؛ در این هتل ساعت تحویل اتاق ۱۴ تا ۲۴ و تخلیه اتاق تا پیش از ساعت ۱۲ است. کادر حرفه‌ای هتل با مهمان‌پذیری ویژه‌ای از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کنند. ناگفته نماند این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، اقامت کودکان زیر ۴ سال رایگان، ۴ الی ۷ سال نیم‌بها و بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. امکاناتی نظیر فکس، فتوکپی و پرینتر و ویژگی‌هایی نظیر نزدیکی به مرکز شهر، هتل آپارتمان فلامینگو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به لابی، صرافی، نمازخانه، اتاق چمدان، آسانسور، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، لاندری و اتاق تلفن اشاره کرد. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان فلامینگو دارای ۴۴ واحد اقامتی زیبا و راحت است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. در هتل آپارتمان فلامینگو همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته تویین، سوئیت یک‌خوابه سه‌نفره، سوئیت یک‌خوابه چهارنفره و سوئیت یک‌خوابه پنج‌نفره است. تمامی واحدهای هتل آپارتمان فلامینگو دارای سیستم تهویه و سیستم گرمایش هستند. از امکانات دیگر موجود در واحدهای این مجموعه می‌توان به یخچال، چای‌ساز، درآور، مبلمان، میز، صندلی و آباژور اشاره کرد. سوئیت‌ها دارای آشپزخانه و امکانات پخت‌و‌پز هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است اتاق‌های هتل آپارتمان فلامینگو ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق به این نکته دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بهترین ویژگی هتل آپارتمان فلامینگو موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل آپارتمان دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تهران خواهید داشت. سینماها، گالری‌‌ها، موزه‌ها و کافه‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل با آن‌ها روبرو خواهید شد.

رستوران هتل


با انتخاب هتل آپارتمان فلامینگو برای اقامت، روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ آغاز خواهد شد. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. همان‌طور که گفته شد واحدهای این مجموعه دارای آشپزخانه هستند و برای ناهار و شام می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را تهیه نمایید. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل فلامینگو، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل آپارتمان فلامینگو تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا تالار وحدت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا تئاتر شهر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه مقدم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سردر باغ ملی: ۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است