search
menu

هتل فیروزه تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فیروزه تهران
موقعیت هتل
امکانات هتل
واحدهای اقامتی هتل
فاصله هتل فیروزه تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل فیروزه تهران


هنگامی که حرف از سفر به میان می رسد، نمی توان پایتخت کشور را نادیده گرفت. شهر تهران با داشتن هشت میلیون و ششصد و نود و هشت هزار نفر جمعیت پرجمعیت ترین شهر ایران و همچنین دومین کلان شهر پرجمعیت خاورمیانه به حساب می آید و به دلیل موقعیتی که از جهت سیاسی و اقتصادی دارد انواع مختلفی از گروه های قومی را در خود جای داده است. این کلان شهر دوست داشتنی تعداد بسیار زیادی جاذبه گردشگری مختلف دارد که هر کسی برای یکبار هم که شده باید آن ها را تجربه کند. شاید منطقه دربند یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های تهران باشد.
دربند یک مکان عالی برای کوهنوردی و گردش و تفرج در یک منطقه طبیعی بسیار زیباست. کمتر کسی است که دوست نداشته باشد در باغ موزه های جذاب تهران قدم بزند و حس ناب همراه شدن زیبایی باغ های سرسبز با آثار فرهنگی و هنری را تجربه کند. کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران و کاخ موزه گلستان نیز از دیدنی های شگفت انگیز تهران هستند که شاهکارهای معماری و هنری بسیاری را به تصویر می کشند. اما برای سفر به این شهر پیچ در پیچ و پرهیاهو مهم است که اقامت در هتلی را انتخاب کنید که ضمن قرار گرفتن در یک موقعیت خوب، امکانات و رفاه مورد نیاز شما را تامین کند و در عین حال از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد. در این زمینه هتل فیروزه تهران مورد مناسبی است که ضمن دسترسی عالی به بسیاری از نقاط شهری مورد نظر مهمانان، امکانات خوبی را نیز به آنها عرضه می کند و سفری خاطره انگیز را برایشان به یادگار می گذارد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به پایتخت کشور ضمن اقامت در این هتل دوست داشتنی، سفری جذاب و به یادماندنی را نیز تجربه کنید.

موقعیت هتل


بزرگترین مزیت هتل فیروزه تهران این است که این هتل دقیقا در مرکز شهر قرار گرفته و موقعیت دسترسی بسیار عالی به تمام نقاط شهر تهران دارد. مهمانان برای رسیدن از فرودگاه از تا هتل تنها کافی است نیم ساعت راه را طی کنند. علاوه بر آن هتل فیروزه تهران تا بازار بزرگ تهران تنها پنج دقیقه و تا موزه جواهر و پارک شهر تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. همین مسئله دسترسی فوق العاده ای برای ساکنان هتل فراهم می کند. همچنین نزدیک بودن این هتل به ساختمان های اداری سفارت ترکیه، سفارت آلمان و سفارت انگلیس باعث محبوبیت بیشتری را برای آن فراهم می کند که هم مهمانان خارجی و هم مهمانان داخلی از آن استقبال می کنند. مجلس جدید و قدیم و مسجد سپهسالار نیز از دیگر اماکن مهم نزدیک به هتل به شمار می روند.

امکانات هتل


هتل فیروزه تهران یکی از قدیمی ترین هتل های شهر است که در سال ۱۳۴۷ بنا شده است. مدیریت این هتل همواره در تلاش بوده است که محیطی امن، سرشار از آرامش و مطمئن را برای مسافران خود فراهم کند. در این هتل بافت قدیمی ساختمان به همراه تکنولوژی های امروزی نظیر ماهواره و اینترنت تلفیق شده است و سفری به یادماندنی را برای شما رغم می زند.

واحدهای اقامتی هتل


هتل فیروزه تهران دارای ۲۸ اتاق است که در مجموع ۵۰ تخت در آن ها قرار دارد. این واحدها به دو نوع تک نفره و دو نفره تفکیک می شوند و تمامی امکانات لازم برای یک اقامت چند روزه را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به حمام،سیستم گرمایشی و سرمایشی ،تلویزیون ،پخش فیلم سینمائی در ساعات خاص،ماهواره،یخچال و تلفن مستقیم برای تماس خارجی و داخلی اشاره کرد.

فاصله هتل فیروزه تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ترمینال جنوب: ۲۱ دقیقه
فاصله تا برج میلاد: ۲۹ دقیقه
فاصله تا میدان راه آهن: ۲۴ دقیقه
فاصله تا میدان آزادی: ۴۲ دقیقه
فاصله تا نمایشگاه بین المللی کتاب: ۵۸ دقیقه
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است