search
menu

هتل فردوسی تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فردوسی تهران
امکانات و خدمات عمومی هتل فردوسی تهران
واحدهای اقامتی هتل فردوسی تهران
امکانات واحدهای اقامتی هتل فردوسی تهران
فاصله هتل فردوسی تهران تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل فردوسی تهران


یکی از هتل‌های بااصالت و میان رده پایتخت، هتل فردوسی تهران است که در سال ۱۳۵۷ در خیابان فردوسی افتتاح شد و سابقه‌ای طولانی در امور مهمان‌نوازی و مهمانداری دارد. فعالیت طولانی فردوسی نهایتاً نیاز به بازسازی و به‌روزرسانی امکانات و خدمات را ایجاد کرد، در نتیجه در سال ۱۳۹۰ بود که این هتل تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و اکنون آماده میزبانی از مسافرانی است که با خرید بلیط هواپیما تهران راهی پایتخت تماشایی کشورمان می‌شوند. البته این نکته را نیز باید اذعان کرد که هتل فردوسی مناسب افرادی است که به دنبال هتلی معمولی با هزینه اقامتی اقتصادی و مناسب هستند، چراکه این اقامتگاه، هتلی ۲ ستاره است و تنها مزیتش نسبت به سایر هتل‌های دو ستاره سطح شهر، موقعیت مکانی مناسب و قرار گرفتن در نزدیکی جاهای دیدنی و مراکز خرید تهران است؛ بنابراین اگر قصد دارید در تور گردشگری تهران شرکت و در نزدیکی جاهای دیدنی تهران اقامت کنید، هتل Ferdowsi Hotel Tehran گزینه مناسبی برای اقامت شما خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل فردوسی تهران


همان‌گونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، برجسته‌ترین مزیت هتل فردوسی نسبت به دیگر هتل‌ها،‌ نزدیک بودن آن به جاهای دیدنی تهران و نیز نرخ اقامتی کمتری است که از مهمانان خود طلب می‌کند. گرچه این هتل از نظر امکانات رفاهی، همانند هتل‌هایی لوکس و چند ستاره نیست، امکانات قابل‌قبولی را برای رفاه و آسودگی مهمانان خود و کسانی که در پی اقامت در هتلی مقرون‌به‌صرفه هستند، فراهم کرده است.
در طبقه همکف هتل علاوه بر لابی، بخش پذیرش هتل قرار گرفته که کارکنانی مجرب به‌صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگوئی‌اند. برای راحتی بیشتر مهمانان بین طبقات هتل آسانسور تعبیه شده است تا دسترسی به طبقات به‌راحتی برای گردشگران میسر گردد. مهمانانی که دوست دارند در حین اقامت در این هتل به مطالعه بپردازند و از وقت خود به شکلی بهینه استفاده برند، می‌توانند علاوه بر دسترسی به روزنامه در لابی، به کتابخانه هتل نیز سری بزنند و از عناوین مختلف ارائه شده در این کتابخانه بهره‌مند گردند. اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی از دیگر امکاناتی است که در لابی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. خدمات بیدارباش، زنگ هشدار، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، نمازخانه، صندوق امانات و دستگاه دورنگار از دیگر خدمات و امکاناتی است که با اقامت در Ferdowsi Hotel Tehran در دسترس شما خواهند بود. شاید بد نباشد بدانید که هتل فردوسی فاقد امکاناتی مانند رستوران، استخر و پارکینگ است، اما اگر با خودروی شخصی به تهران سفر کردید می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی و یا در خیابان‌های اطراف هتل پارک کنید. ناگفته نماند که هتل فردوسی در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

واحدهای اقامتی هتل فردوسی تهران


هتل فردوسی از ۳۲ واحد اقامتی مختلف در ۴ طبقه برخوردار گردیده است که به اتاق‌های ۲ تخته برای ۱ نفر (بدون یخچال)، اتاق‌های ۲ تخته دابل، اتاق‌های ۲ تخته توئین، اتاق‌های ۳ تخته و سوئیت‌های چهار نفره تقسیم می‌شوند. تمامی واحدها فاقد ظرفیت نفر اضافی‌اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل فردوسی تهران


هتل فردوسی تلاش خود را کرده است تا از تمامی ظرفیت و بضاعت خود برای ایجاد فضایی دل‌نشین و دوست‌داشتنی بهره برد و نتیجه نیز رضایت‌بخش و قابل‌قبول است، چراکه کلیه واحدها از محیطی باصفا و دل‌باز تشکیل شده و با ملزومات رفاهی مناسب چیدمان گردیده‌اند. مهمانان این هتل در واحدهایی شیک و خوش‌نمای هتل به اسباب و وسایلی از قبیل: آباژور، کمد لباس، دراور، میزتحریر، رخت‌آویز، تلفن و یخچال دسترسی خواهند داشت. خدمات روم سرویس نیز برای تمامی مهمانان هتل فردوسی ارائه خواهد گشت. لازم است ذکر گردد که اتاق‌ها مینی بار ندارند، اما بطری‌های آب رایگان در روز ورود مهمانان در هتل ارائه خواهد شد. گفتنی است که سرویس حمام شامل دوش و وان و سرویس‌‌های بهداشتی واحدها از نوع فرنگی‌اند. اسپیلت و شوفاژ وظیفه گرم کردن و خنک ساختن واحدها را بر دوش دارند. همه اتاق‌های هتل علاوه بر داشتن سیستم تهویه مطبوع، به سیستم اعلام و اطفاء حریق نیز مجهزند. تلویزیون در کلیه واحدها قرار داده شده تا مهمانان قادر به تماشای برنامه‌های موردعلاقه خود در طول اقامت در این هتل باشند. همچنین امکان دسترسی به اینترنت و شارژ وسایل الکترونیکی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. ناگفته نماند که دمپایی، صابون، شامپو، حوله و سشوار در تمامی واحدها موجود است، اما اتاق‌ها فاقد صندوق امانات اختصاصی و دستگاه چای‌سازند.

فاصله هتل فردوسی تهران تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ایستگاه قطار شهری دروازه دولت: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه استاد ابوالحسن صبا تهران: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان فردوسی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه جواهرات ملی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه و سفالینه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه و موزه ملی ملک: ۳.۵ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است