search
menu

هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپیناس خلیج فارس تهران
اماکن نزدیک به هتل اسپیناس خلیج فارس تهران

درباره هتل اسپیناس خلیج فارس تهران


هتل اسپیناس خلیج فارس تهران یکی از هتل های پنج ستاره پایتخت است که در بلوار کشاورز واقع شده و با تلفیق سبک معماری های مختلف و ظرافت های هنرمندانه ترکیب جذابی را به وجود آورده است. تا جایی که اقامت در هتل اسپیناس خلیج فارس می‌تواند به یکی از خاطره انگیزترین تجربه های مهمانان پایتخت تبدیل شود. در این هتل هر انتظاری که از یک هتل ۵ ستاره می‌رود، برآورده می شود.
هتل اسپیناس خلیج فارس تهران برای نه فقط برای مهمانان پایتخت بلکه برای مراسم های عروسی و ضیافت های شهروندان بهترین انتخاب خواهد بود. موقعیت فوق العاده این هتل ۵ ستاره، باشگاه ورزشی مجهز، استخر استاندارد و امکانات حرفه‌ایِ سالن های همایشی از جمله دلایلی هستند که هتل اسپیناس خلیج فارس تهران به یکی از بهترین اقامتگاه های تهران تبدیل می کند. مزیت هایی که با اقامت در این هتل نصیب مهمانان می شوند بازدیدی دوباره را به ارمغان می آورند.
در بدو ورود، لابی هتل اسپیناس خلیج فارس با چیدمان زیبایش دل ها را به تسخیر در می آورد. عظمت لابی، لوسترهای و تزئینات شیکش خبر از زیبایی واحدهای اقامتی می دهند. این هتل ۱۴ طبقه ای دارای ۲۸۴ واحد اقامتی است که در ظرفیت های متنوعی از اتاق های یک نفره تا ۲ نفره و سوئیت های ۲ تا ۳ نفره جونیور و لاکچری ارائه می گردند. اتاق های هتل نیز به خاطر ادغام المان های مدرن و سنتی به شکل زیبایی دکور شده اند و در عین حال با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون همراه با کانال های بین المللی، دراور، صندوق امانات، میز تحریر، چای سازی، مبلمان، یخچال، مینی بار، کمد لباس و اینترنت اسباب راحتی مهمانان را فراهم کرده اند.
اما سوئیت های هتل اسپیناس با جذابیت ظاهری بیش تر و طراحی منحصر به فرد به مجلل ترین شکل ممکن دکور شده اند و اقامت در آن ها به مهمانان احساس سلبریتی بودن می دهد. هر ۲ اتاق سوئیت ها دارای تلویزیون هستند و کف اتاق ها با سنگ های گرانبها فرش شده اند، حتی در این سوئیت ها جایی برای سیگار کشیدن، صبحانه سلف سرویس و پارکینگ رایگان در اختیار مهمانانش قرار می دهند.
گفتنی است که استعمال دخانیات در طبقات ۳ و ۶ هتل مجاز هستند و اگر در اتاق های دیگر سیگاری کشیده شود از مهمانان جریمه دریافت می شود. ضمنا هتل اسپیناس خلیج فارس تهران امکانِ استفاده رایگان از پارکینگی با ظرفیت ۲۵۰ خودرو را برای مهمانانش فراهم کرده است. در طبقه منفی ۱ هتل، رستوران سنتی هتل با نام مانداک قرار دارد که در دکوراسیون داخلی اش از المان های هنری دوره صفوی استفاده شده و می توان هنگام صرف غذا از موسیقی سنتی زنده این رستوران لذت برد. اما شیک ترین رستوران هتل در طبقه دوم قرار گرفته و با چشم انداز زیبایی که فراهم کرده لحظات آرامش بخشی را برای مهمانان رقم می زند. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را برای مهمانانش سرو می کند. کافه آتریوم هتل جای خوبی برای صرف نوشیدنی های دل چسب و یا قرارهای کاری ۲ نفره و دوستانه است.
لازم به ذکر است که طراحی سالن های جلسه و سمینار هتل اسپیناس خلیج فارس تهران با نوع جلسه و تعداد مهمان ها متناسب است و خدمات متنوعی را در اختیار علاقه مندان می گذارد. در یک کلام اقامت در هتل اسپیناس خلیج فارس یعنی احساس یک مهمان ویژه.

اماکن نزدیک به هتل اسپیناس خلیج فارس تهران


فاصله تا پارک لاله: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان ولیعصر: ۵۰۰ متر
فاصله تا موزه فرش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا خیابان انقلاب: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان هفت تیر: ۲.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است