search
menu

هتل بزرگ ارم تهران

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ ارم تهران
امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم تهران
واحدهای اقامتی هتل بزرگ ارم تهران
رستوران‌های هتل بزرگ ارم تهران
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بزرگ ارم تهران

درباره هتل بزرگ ارم تهران


وقتی میزبان شما هتل بزرگ ارم تهران باشد، اقامت نیز به معنای انجام کاری نیک و بشردوستانه خواهد بود. این هتل که در محدوده میدان ونک و در نزدیکی کتابخانه ملی قرار گرفته است، در حقیقت یک مجموعه اقامتی و رفاهی موقوفه است که بخش عمده‌ای از درآمدهای آن صرف نگهداری و تحصیل ایتام می‌گردد. البته باید گفت که نیک‌نامی و حسن شهرت هتل ارم تهران صرفاً برای انجام امور نیکوکارانه و خیرخواهانه این هتل نیست، بلکه به دلیل امکانات رفاهی فراوان و خدمات بسیار باکیفیتی است که به خریداران بلیط هواپیما تهران عرضه می‌دارد. وجود کارکنانی متعهد و خوش‌برخورد، واحدهایی ممتاز با چشم‌اندازهایی تماشایی، چندین رستوران برگزیده و مدرن و در نهایت قرار داشتن در مکانی بسیار خوش آب‌وهوا و در نزدیکی شمار زیادی از اماکن گردشگری و جاهای دیدنی تهران، همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هتل Eram Grand Hotel به مکانی ایده آل برای اقامتی خاطره‌انگیز در پایتخت کشور مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم تهران


همانند دیگر هتل‌های چهار ستاره تهران، هتل بزرگ ارم نیز از امکانات رفاهی بی‌شماری از قبیل: استخر، آتلیه، نمازخانه، رستوران بام، محوطه استعمال دخانیات، جکوزی، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش برخوردار گشته است. این هتل برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف هم تمهیداتی اندیشیده است و سالن همایش‌های بین‌المللی مناسبی را با گنجایش ۵۰۰ نفر و با استفاده از فناوری‌های صوتی و تصویری به‌تازگی راه‌اندازی کرده است. همچنین سالن همایش و اجلاس نگین با گنجایش ۱۸۰ نفر آماده است تا از تمامی رویدادهای علمی و مذهبی مهمانان میزبانی کند.
ناگفته نماند که مجموعه ورزشی بزرگی متشکل از دو مجموعه جداگانه ویژه بانوان و آقایان با امکاناتی از قبیل: سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی در محوطه هتل برای مهمانان مهیا گشته است. پارکینگ هتل ارم با ظرفیتی برابر با ۴۰۰ خودرو، پاسخی است به نیاز مهمانان هتل برای یافتن جای پارکی مطمئن و پارک کودک هتل با تجهیزات مکفی، راه‌حلی است برای سرگرم کردن کودکان در محوطه هتل. تالار ویژه صبحانه، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌فروشی و مرکز گل‌آرایی و کارواش هم از دیگر امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم بشمار می‌روند.
افزون بر موارد ذکر شده، هتل بزرگ ارم تهران قادر است خدماتی از قبیل: خشک‌شویی، پذیرش شبانه‌روزی، ماساژ، خدمات تهیه بلیط هواپیما، ترانسفور رفت‌وبرگشت با هزینه، بیدارباش، باربری، خانه‌داری، روم سرویس و تور گردشگری را به مهمانان هتل ارائه نماید.

واحدهای اقامتی هتل بزرگ ارم تهران


هتل ارم با مساحتی برابر با ۷ هزار مترمربع دارای چشم‌اندازی بسیار تماشایی از پایتخت کشورمان و منطقه کوهستانی البرز بوده و خود از فضای سبزی گسترده و باصفا برای قدم زدن و پیاده‌روی صبجگاهی تشکیل شده است. این هتل از ۷۲ اتاق و سوئیت مبله با چیدمانی دل‌نواز و فضایی دل‌باز برای پذیرایی از مهمانان خود بهره می‌برد. واحدهای اقامتی هتل بزرگ ارم تهران دارای امکاناتی مانند صندوق امانات شخصی، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، تلفن، مبلمان، مینی بار، نظافت ۲۴ ساعته و غیره بوده و به سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌ای نظیر سامانه اعلام و اطفاء حریق مجهز گشته‌اند.

رستوران‌های هتل بزرگ ارم تهران


هتل ارم تهران دارای یک رستوران به نام بام مهتاب است که گنجایش پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد. این رستوران با فضایی چشم‌نواز، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان سرو می‌کند. همچنین رستوران سنتی طهران در فضای روباز و آلاچیق شیشه‌ای با غذاهای سنتی و اصیل ایرانی میزبان گردشگران است. افزون بر این موارد، چایخانه و رستوران عربی زوفا نیز با طراحی سنتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی، به پذیرایی از مهمانان هتل می‌پردازد. ناگفته نماند که کافی‌شاپی دنج و آرام نیز با گنجایشی برابر با ۶۰ نفر در فضای باز هتل ارم گنجانده شده و میزبان گردشگرانی است که قصد دارند نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ خود را در فضایی دل‌پذیر و خانواده‌پسند نوش جان کنند.
بوتیک شیرینی تارتین بخش دیگری از خدمات پذیرایی هتل ارم است و شیرینی، دسر، انواع تارت، کیک، اسموتی و آبمیوه‌های طبیعی را در بسته‌بندی‌های قابل‌حمل عرضه می‌کند. هتل بزرگ ارم علاوه بر تالار بام مهتاب که در بالا به آن اشاره شد، دارای تالار وسیعی به نام فیروزه بوده که با ظرفیتی ۴۵۰ نفری، آماده برپایی مراسم گوناگون است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بزرگ ارم تهران


فاصله هتل تا بوستان آب و آتش: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پل طبیعت: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا بوستان طالقانی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه پول: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ خزندگان زیما: ۶.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا میدان ولیعصر: ۷.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است