search
menu

هتل الیان تهران

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الیان تهران
موقعیت هتل الیان تهران
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
دلایل انتخاب هتل

درباره هتل الیان تهران


هتل الیان تهران از هتل های قدیمی تهران است که سابقه فعالیت آن در حوزه هتلداری به بیش از پنجاه سال می رسد. این هتل یک ستاره در ۳۷ اتاق خود امکانات و خدمات فراوانی را برای آسایش و راحتی گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما مهمان تهرانی ها شده اند ایجاد کرده تا خاطره ای خوش از اقامت و سفر به تهران برایشان به یادگار بماند. نام الیان به معنای سرزمین آذربایجان است و بد نیست بدانید حدود سه هزار سال پیش آذربایجان به نام الیان شناخته و خوانده می شد.

موقعیت هتل الیان تهران


هتل الیان در سال ۱۳۰۸خیابان سعدی جنوبی افتتاح شد و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته به بسیاری از جاذبه ها و مراکز خرید تهران دسترسی راحتی دارد و مهمانان تنها در عرض چند دقیقه به ایستگاه های حمل و نقل عمومی و از آنجا به جاهای تفریحی تهران دسترسی داشته باشند. اقامت در این هتل جاذبه هایی مانند بازار بزرگ تهران، موزه جواهرات ملی، کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و غیره در کمتر از ۴ کیلومتری تان خواهد بود.

امکانات اتاق های هتل


هتل الیان ۳۷ اتاق در سه طبقه خود دارد و به تمامی اتاق ها خدماتی از قبیل رو سرویس و صبحانه ارائه می شود. انواع اتاق های هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین و سه تخته هستند. مهمانان داخل اتاق ها به اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت و برای سرگرمی شان در تمامی اتاق ها تلویزیون قرار داده شده تا اوقات بیکاری خود را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی بنشینند. اگر وسیله ارزشمندی همراه دارید نگران امنیتش نباشید چون داخل هر اتاق صندوق اماناتی قرار داده شده تا مهمانان اشیاء و مدارک گرانبها و مهم خود را پیش چشم خود در گاوصندوق داشته باشند. در تمامی اتاق ها یخچال قرار داده شده تا مهمانان در صورت نیاز از آن استفاده کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها در دو نوع ایرانی و فرنگی است و حمام داخل اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند شامپو و صابون هستند. حوله و سشوار نیز داخل هر اتاق موجود است. مبلمان، کمد لباس، آباژور، سیستم سرمایش و گرمایش، دراور و غیره از دیگر خدمات و امکانات داخل اتاق های هتل الیان است.

امکانات و خدمات هتل


این هتل کهنه کار امکانات و خدمات مختلفی را به مهمانان خود ارائه می دهد. البته باید این را در نظر داشت که الیان از هتل های پایین رده و معمولیست در نتیجه انتظار خدمات و امکانات فراوانی و از آن نداشته باشید. هتل یک ستاره الیان تهران کافی شاپ زیبایی دارد که با انواع نوشیدنی ها و اسنک ها از مهمانان هتل پذیرایی می کند. رستوران هتل نیز با انواع غذاهای ایرانی پذیرای مهمانان هتل است. هتل الیان پرسنل حرفه ای دارد که با روی گشاده و برخورد محترمانه خود تلاش می کنند تا مهمانان اقامتی آرام و خاطره انگیز را تجربه کنند. کارکنان بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ گویی به مهمانان هستند و تمامی تلاش خود را برای تحویل هر چه سریعتر اتاق ها انجام می دهند.
مهمانان در لابی هتل به خدمات و امکاناتی مانند تلفن، نمازخانه و اینترنت رایگان هتل دسترسی خواهند داشت. خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، دسترسی به دستگاه فتوکپی و فکس، زنگ هشدار، اتاق چمدان و اپراتور از دیگر خدمات و امکانات این هتل است. هتل الیان فاقد امکاناتی مانند پارکینگ و استخر است.

دلایل انتخاب هتل


اگر هدفتان از خرید بلیط هواپیما تهران بازدید از جاذبه ها و دسترسی راحت به جاهای دیدنی تهران باشد، هتل الیان گزینه اقامتی خوبی برایتان خواهد بود اما اگر به دنبال امکانات لوکس و لاکچری هستید بهتر است سراغ هتل های چند ستاره بروید؛ چون الیان امکاناتی معمولی دارد و تنها مزیتش نسبت به سایر هتل ها موقعیت مکانی خاص آن است.
فاصله هتل الیان تهران تا جاذبه های نزدیک
فاصله تا عمارت مسعودیه: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ تهران: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ مرمر: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دوران اسلامی: ۱.۳ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است