search
menu

هتل دیاموند تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دیاموند تهران
امکانات عمومی هتل دیاموند تهران
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل دیاموند تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل دیاموند تهران


هتل دیاموند از هتل‌های سه ستاره در پایتخت است. این هتل که در خیابان ولیعصر واقع‌شده است که جزو گفت بهترین نقاط شهر تهران است و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر اعم از ادارات، پاساژها، مراکز خرید و جاهای دیدنی و گردشگری مانند کاخ گلستان، برج میلاد، مجموعه کاخ سعدآباد، کاخ‌موزه ملت و دروازه باغ ملی دارد. هتل دیاموند در طول سال مملو از مسافر می‌شود و امکانات و خدمات رفاهی ارائه‌شده در این هتل به قدری خوب هستند که مسافران در پایان اقامتشان اظهار رضایت می‌کنند. هتل دیاموند دارای ۶ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی است که همزمان برای ۱۵۰ مسافر امکان اقامت در این هتل فراهم‌شده است. دسترسی به فرودگاه مهرآباد تهران نیز ترانسفر رفت‌وبرگشت فراهم‌شده است که با هزینه اضافی انجام می‌گیرد.

امکانات عمومی هتل دیاموند تهران


در هنگام ورود به این هتل وارد لابی خواهید شد که برای ۲۰ مسافر به طور همزمان ظرفیت دارد. در ابتدا، در لابی باید به بخش پذیرش بروید که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند. همچنین لابی در این هتل محیطی آرام و دلنشین دارد. از جمله خدمات ارائه‌شده در لابی می‌توان به خدمات خانه‌داری، مرکز بیزینس برای برگزاری جلسات کاری، سیستم اطفا حریق اشاره کرد. کارکنان در این مجموعه همگی برای هرچه بهتر شدن اقامت مسافران تلاش می‌کنند و همگی به زبان انگلیسی تسلط دارند تا با مسافرانی که از خارج از کشور با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل عازم تهران شده‌اند، ارتباط راحتی برقرار کنند. پارکینگ موجود در این هتل نیز رایگان دایر شده تا مسافرانی که با ماشین شخصی مسافرت می‌روند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. برای استفاده از اینترنت وای فای نیز می‌توانید به لابی بروید و از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. برای بهره‌مندی از فکس و فتوکپی نیز می‌توانید به لابی هتل بروید. همچنین برای سپردن چمدان و وسایلتان بعد از تخلیه اتاق می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. برای گشت‌وگذار در تهران می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کنید. خدمات مربوط به لاندری نیز در لابی دایر شده و در صورت نیاز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


در هتل دیاموند تهران امکانات تفریحی مانند استخر وجود دارد که در ساعات مشخص شده می‌توانید به این استخر رفته و شنا کنید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در هتل دیاموند تهران عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته رویال، اتاق دو تخته کلاس A، اتاق دو تخته رویال، اتاق سه تخته کلاس A، اتاق سه تخته رویال، اتاق یک‌تخته کلاس A. در داخل اتاق‌های این مجموعه نیز سیستم تهویه مطبوع هوا دایر شده است. همچنین دیوارها و پنجره‌های موجود در اتاق‌ها نیز عایق صدا و هوا هستند، بنابراین مسافران می‌توانند با انتخاب این هتل برای اقامت در کمال آرامش و سکوت چند روزی را سپری کنند. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. با توجه به قوانین این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر ۴ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای بالای ۴ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از یخچال، چای‌ساز، مبلمان، میزتحریر، رخت‌آویز، کمد لباس، روم سرویس، تلویزیون، تلفن، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز دارای ظرفیت برای ۵۰ نفر است و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کنند. همچنین در لابی می‌توانید از کافی‌شاپ بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی و خوراکی و چای را سفارش داده و خستگی در کنید. در صورت اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می‌شود.

فاصله هتل دیاموند تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه سینمای ایران: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ سعدآباد: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بوستان آب‌وآتش: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا پل طبیعت: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ‌موزه نیاوران: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است