search
menu

هتل آپارتمان بانی تهران

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان بانی تهران
امکانات عمومی هتل آپارتمان بانی تهران
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان بانی تهران تا جاهای دیدنی

درباره هتل آپارتمان بانی تهران


هتل آپارتمان بانی تهران یک هتل باکیفیت در تهران است (با رتبه‌بندی درجه ۱) که امکانات بسیار خوبی دارد. این هتل یک هتل نوساز است که در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده‌است. ساختمان هتل مجلل و با شکوه است. از جمله شاخصه‌های این هتل وجود کادر مجرب و کارکنان آموزش دیده و اخلاق مدار است. این هتل ۷ طبقه با داشتن ۳۶ اتاق و امکانات بسیار خوب می‌تواند پذیرای مهمانان از نقاط مختلف کشور و حتی جهان باشد. ساعت ۱۴ ظهر می‌توانید اتاق خود را تحویل بگیرید و ۱۲ ظهر زمان تخلیه اتاق شما خواهد بود. از نظر موقعیت مکانی نیز این هتل دارای موقعیت خوبی است و به مراکز تجاری و اداری مختلفی نزدیک است. ضمن اقامتی آسوده در این هتل بی‌نظیر می‌توانید از جاهای دیدنی تهران مانند: ارک تجریش، کاخ موزه سعد آباد، موزه هنرهای معاصر، باغ فردوس و ... نیز دیدن فرمایید. از ویژگی‌های خوب دیگری که در هتل Bani Apartment Hotel Tehran وجود دارد این است که خارج از محدوده طرح ترافیک است. اگر از شهرهای نسبتا دور به تهران سفر می‌کنید، با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید سفر آسوده‌تری داشته‌باشید. در ادامه امکانات هتل با ذکر جزئیات بیشتر به شما ارائه خواهد شد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان بانی تهران


هتل یک سری امکانات بسیار خوب را به مهمان ارائه می‌دهد. اینترنت پر سرعت رایگان در داخل لابی هتل در اختیار تمام مسافران است. لابی بزرگ و شیک هتل گنجایش حدود ۶۰ نفر را دارد. سیستم تهویه مطبوع هتل اقامت شما را دلنشن‌تر خواهد کرد. برای جلوگیری از آتش سوزی‌های احتمالی، کپسول آتش نشانی نیز در بخش‌های مختلف هتل وجود دارد. پله‌های اضطراری موجود در ساختمان به شما مهمانان هتل این اطمینان خاطر را می‌دهد تا در شرایط اضطرار بتوانند از هتل خارج شوند. نظافت عمومی هتل روزانه صورت می‌گیرد تا فضایی مناسب برای اقامت مهیا شود. خدمات باربری به مسافران در جابجایی بارها و وسایلشان کمک می‌کند. از آنجاییکه این هتل ۱۱ طبقه است با وجود آسانسور به راحتی می‌توانید در طبقات بالاتر نیز اتاق رزرو کنید. خدمات لاندری و خشکشویی در هتل Bani Apartment Hotel Tehran وجود دارد و در صورت نیاز می‌توانید از کارکنان هتل بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. برای استفاده از خدمات خشکشویی باید هزینه مجزایی را پرداخت کنید. پذیرش ۲۴ ساعته و وجود اتاق چمدان نیز از سایر امکانات عمومی موجود در این مجموعه است. پرینتر، فکس و صندوق امانات هتل می‌تواند برای افرادیکه به این امکانات نیاز دارند نیز کاربردی باشد. پارکینگ رایگان هتل آماده ارائه خدمات به مسافرنی است که با خودرو شخصی خود به تهران سفر می‌کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل بسیار بزرگ و جادار هستند. از آنجاییکه این هتل دارای واحدهای آپارتمانی است. شما می‌توانید از امکاناتی همچون چای ساز، یخچال، تلویزیون و ... در این واحدها برخوردار شوید. واحدها مدرن و شیک هستند و مبلمان زیبایی در هر واحد وجود دارد. تلویزیون صفحه مسطح بزرگی روی دیوار نصب شده‌است. واحدها بسیار بزرگ هستند و امکانات آن رضایت اغلب مسافران را بطور کامل جذب کرده‌‌است. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی، چراغ خواب و کف سرامیک در تمام واحدها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی که می‌توانید در هتل هتل آپارتمان بانی تهران رزرو کنید شامل:
• اتاق سه تخته بالکن دار
• اتاق چهار تخته بالکن دار
• اتاق تک نفره
• اتاق دابل کینگ
• اتاق چهار نفره
• اتاق توئین
• سوئیت پنج نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک طبقه اختصاصی برای سالن غذاخوری است. طبق نظر سنجی از افرادیکه تجربه اقامت در هتل آپارتمان بانی تهران را داشته‌اند، غذاها و مخصوصا صبحانه این هتل بسیار کامل و خوشمزه است.

فاصله هتل آپارتمان بانی تهران تا جاهای دیدنی


فاصله تا دربند: ۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه سعد آباد: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ نیاوران: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای معاصر: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا دریاچه چیتگر: ۲۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است