search
menu

هتل آراد تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آراد تهران
موقعیت هتل آراد
انواع اتاق های هتل آراد
امکانات اتاق های هتل
امکانات و خدمات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن نزدیک به هتل آراد تهران

درباره هتل آراد تهران


هتل آراد تهران از هتل های رده پایین تهران است که در سال ۱۳۹۳ در ۵ طبقه افتتاح شد. فرقی ندارد هدفتان از خرید بلیط هواپیما تهران هدفتان کاری باشد یا تفریحی، اگر می خواهید هتلی مناسب با کمترین قیمت پیدا کنید که دسترسی خوبی هم به مهم ترین اماکن شهر داشته باشد، حتماً باید سری به هتل آراد تهران بزنید.

موقعیت هتل آراد


هتل آراد تهران در خیابان استاد مطهری دارد که به نوعی مرکز شهر محسوب شده و مهمانان با اقامت در این هتل به نقاط مختلف شهر از جمله جاهای دیدنی تهران، مراکز خرید تهران و اماکن مهم اداری دسترسی راحتی خواهند داشت. به طور مثال وزارت صنعت و معدن و تجارت، سفارت عراق و دانشگاه امیرکبیر در فاصله چند دقیقه ای از هتل قرار دارد و مهمان ها می توانند تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی به میدان فاطمی که از میادین مهم تهران است برسند.

انواع اتاق های هتل آراد


هتل آراد چندین نوع اتاق از اتاق های یک تخته گرفته تا اتاق های ۵ تخته را دارد. امکانات داخل اتاق ها چندان زیاد نیست اما با توجه به اینکه آراد فقط یک هتل تک ستاره معمولی است انتظار زیادی هم از آن نمی رود. بد نیست این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ یک از اتاق های هتل امکان اضافه کردن تخت اضافه را ندارند.

امکانات اتاق های هتل


هتل آراد هتل یک ستاره معمولیست که امکانات چندان زیادی ندارد و انتظار امکانات در حد هتل‌ های بزرگ چند ستاره را از آن نمی توان داشت. با این حال امکانات معمولی در حد رفع نیاز های اولیه برای یکی دو شب اقامت در اتاق های هتل وجود دارد. به طور مثال برای سرگرمی داخل اتاق ها تلویزیون این قرار داده شده است اوقات فراغت خود در اتاق را به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سپری کنند. سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب برای راحتی بیشتر مهمانان از نوع فرنگی در نظر گرفته شده است و داخل حمام لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند صابون شامپو و غیره قرار داده شده است. سیستم گرمایش اتاق شوفاژ و سیستم سرمایش آن کولر آبی است. اتاق ها دارای یخچال بوده و مهمانان امکان دسترسی به اینترنت را داخل اتاق ها خواهند داشت. سایر خدمات و امکانات اتاق های هتل آراد عبارتند از خدمات روم سرویس، دراور، دمپایی، بالکن، حمام، کمد لباس و غیره.

امکانات و خدمات هتل


مهمانانی که قید خرید بلیط هواپیما را زده و با خودروی شخصی به تهران سفر کردند بعد نیست بدانند که هتل آراد فاقد پارکینگ است و مهمانان باید اتومبیل خود را در خیابان های اطراف پارک کنند. آراد هتل پنج طبقه است اما نگران رفت و آمد در طبقات نباشید چون بین طبقات آسانسور وجود دارد. خدمات خانه داری در هتل انجام می شود اما به اندازه ای نیست که بتواند رضایت مهمانان را کسب کند. رستوران هتل نیز گرچه تمامی تلاش خود را برای رضایت مهمانان به کار می‌برد اما به دلیل نداشتن تنوع کافی و کیفیت نه چندان خوبه غذا نتوانسته توجه و رضایت مهمانان را به خود جلب کند. سایر خدمات و امکانات موجود در هتل آراد عبارتند از نمازخانه، صندوق امانات و خدمات لباسشویی.

دلایل انتخاب هتل


تنها دلیلی که برای انتخاب این هتل می توان گفت موقعیت خاص آن است که برای مهمانانی که با اهداف کاری بلیط هواپیما تهران را خریده اند و تنها برای خواب و گذراندن شب وقت اقامت در هتل را خواهند داشت، گزینه مناسبی خواهد بود.

اماکن نزدیک به هتل آراد تهران


فاصله از هتل تا نایب ساعی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله از هتل تا میدان هفت تیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا مصلی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله از هتل تا بلوار شریعتی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا میدان ونک: ۴.۷ کیلومتر
فاصله از هتل تا برج میلاد: ۱۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است