search
menu

هتل آپادانا تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپادانا تهران
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل آپادانا تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپادانا تهران


هتل آپادانا تهران یکی از هتل های تک ستاره پایتخت است که در حوالی انقلاب و تقاطع خیابان طالقانی و بهار قرار دارد. یکی از آن هتل های باسابقه و قدیمی شهر که نرخ واحدهای اقامتی اش در حد مهمانسراهاست و امکانات و خدمات بیش تری از آن ها ارائه می دهد. هتل آپادانا در واقع در اوایل دهه ۴۰ ساخته شده و به همت تجربه طولانیِ خود، راهش را به گردشگری امروز باز کرده است. این هتل قدیمی به منظور رفاه مهمانانش در دهه ۹۰ بازسازی شد و سطح کیفی خدمات و امکاناتش را ارتقا بخشید. اقامت در این هتل به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم تهران هستند و تمایل دارند در هزینه های سفر خود کمی صرفه جویی کنند پیشنهاد می شود.

موقعیت مکانی هتل


حوالی خیابان و میدان انقلاب از مناطق شلوغ تهران بوده و پاتوق دانشجویان و کتابخوان هاست اما از آنجا که مرکز شهر به حساب می آید به نقاط مختلف پایتخت از جمله خیابان های قدیمی مثل خیابان سی تیر دسترسی راحتی دارد. در واقع می توان گفت اکثر مهمانان Apadana Hotel Restaurant به خاطر موقعیت مکانی خوب یعنی نزدیکی به مترو و مراکز خرید این هتل را انتخاب می کنند. برخی جاهای دیدنی تهران نیز در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


از آنجایی که کیفیت هتل رستوران آپادانا تهران از یک مسافرخانه بهتر است، امکانات و خدمات بیش تری در اختیار مهمانانش قرار می گیرد. این هتل دارای آسانسور، رستوران، تهویه مطبوع، کافی شاپ و اینترنت رایگان است و با ساختمانی نوساز از مهمانان خود میزبانی می کند. هنگام ورود به هتل تحت تاثیر دکوراسیون زیبای لابی هتل قرار می گیرید.

انواع اتاق های هتل


هتل رستوران آپادانا در ۳ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۱۹ واحد اقامتی است و اتاق هایی نظیر اتاق های ۱ تخته تا ۳ تخته را به مهمانانش ارائه می دهد. چنانچه به صورت خانوادگی به این سفر رفته اید، می توانید یکی از سوئیت های ۴ نفره این هتل را رزرو کنید. برخی از این اتاق ها پنجره هایی رو به کوچه دارند و برخی از آن ها رو به خیابان باز می شوند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل آپادانا تهران چندان بزرگ نیستند اما با امکانات و وسایل نو دکور شده اند. در دکوراسیون اتاق ها رنگ های مختلفی به کار برده شده و وجهه تمایزی برای اتاق ها به حساب می آید. امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، دراور، حمام، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی، تلویزیون و لوازم بهداشتی در این اتاق ها گنجانده شده است. ناگفته نماند که برخی از این اتاق ها از نورگیری خوبی برخوردار نیستند و هنگام رزرو باید به این موضوع دقت کرد.

گزینه های صرف غذا


یکی دیگر از نقاط قوت هتل رستوران آپادانا، رستوران آن است چون محیطی دلنشین و شیک را برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. این رستوران در طبقه همکف هتل واقع شده و اینجا می توانید انواع غذاهای ایرانی را برای وعده های ناهار و شام میل کنید. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از ۸ صبح تا ۹:۳۰ صبح است. کافی شاپ هتل نیز در لابی هتل واقع شده و فضای آرام و دنجی دارد. این کافی شاپ از ۵ بعد از ظهر تا نیمه های شب دایر است. ضمن اینکه هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می کند.

دیگر خدمات و امکانات هتل


این هتل چه برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه مناسب و ارزانی است و یکی دیگر از جذابیت های آن ذوق به کار رفته در دکوراسیون اتاق ها و لابی آن است. از خدماتی که این هتل به مهمانانش ارائه می دهد می توان به خدمات اتو، فکس، فتوکپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد. هتل آپادانا تهران فاقد پارکینگ است ولی کسانی که با خودروی شخصی به این سفر آمده اند می توانند از پارکینگ مجاور هتل استفاده کنند.

دلایل انتخاب هتل


موقعیت مکانی خوب
هزینه مناسب

فاصله هتل آپادانا تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید بهار: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا گالری هنری آب انبار: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه عروسک و فرهنگ ایران: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا سینما فردوسی:‌ ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه ملک الشعرای بهار: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نگارستان: ۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است