search
menu

هتل سینا تبریز

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سینا تبریز
امکانات کلی هتل سینا تبریز
واحدهای اقامتی هتل سینا تبریز
امکانات واحدهای اقامتی هتل سینا تبریز
موقعیت مکانی هتل سینا تبریز
اماکن نزدیک هتل سینا تبریز

درباره هتل سینا تبریز


هتل سینا تبریز از هتل های دو ستاره و باسابقه کشورمان و شهر دیدنی تبریز است که در مکانی مناسب در یکی از خیابان های اصلی و پررفت و آمد تبریز قرار دارد. این هتل که از ۵۵ واحد اقامتی در سه طبقه تشکیل شده، قادر است با امکانات فراوان و خدمات رضایت بخش خود، کلیه نیازهای گردشگران را برای اقامتی آسوده و بیادماندنی در شهر تبریز تامین کند.

امکانات کلی هتل سینا تبریز


با وجود اینکه هتل سینا تبریز اقامتگاهی اقتصادی و دو ستاره محسوب می شود، اما از امکانات بی شماری برخوردار است: از اتاق چمدان گرفته تا سیستم اعلام حریق، هتل سینا تبریز امکاناتی در حد هتل هایی فراتر از کلاس خود به میهمانان هتل عرضه می دارد. میهمانان هتل اگر بدون تهیه ی بلیط هواپیمای تبریز و با وسیله ی شخصی به سفر آمده اند در طول اقامت خود در هتل سینا تبریز قادرند از پارکینگ رایگان این هتل که از گنجایشی حدود ۳۰ خودرو برخوردار است، به صورت رایگان استفاده کنند و خیالشان از بابت امنیت خودروی خود آسوده گردد.
افزون بر پارکینگ، هتل سینا تبریز از رستوران بسیار شیک و مجللی بهره مند بوده که قادر است انواع و اقسام غذاهای لذیذ ایرانی و سنتی را در کوتاهترین زمان ممکن برای میهمانان خود طبخ و سرو نماید. بنابراین از بابت یافتن مکانی برای خورد و خوراک نیز نیازی به نگرانی نیست، کافی است در ساعات مشخص به رستوران طبقه همکف هتل سینا تبریز مراجعه کنید و از فضای بسیار دلنشین آن در حین صرف غذای مورد علاقه خود لذت ببرید. آسانسور، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، نمازخانه و پله اضطراری، دیگر امکانات هتل سینا تبریز را تشکیل می دهند.
علاوه بر امکانات فوق، هتل سینا تبریز قادر است با کادر مجرب و خوش روی خود، خدمات مختلفی از قبیل خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، باربری، بیدارباش و روم سرویس را به میهمانان هتل ارائه کند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت و رایگان نیز از بدو ورود در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت تا لذت اقامت در این هتل تا مدت ها در یاد آن ها باقی ماند.

واحدهای اقامتی هتل سینا تبریز


همانطور که گفته شد هتل سینا تبریز از ۵۵ واحد اقامتی شیک و دلباز برخوردار است. در مورد طراحی و دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل باید این نکته را گفت که این هتل به تازگی (در سال ۹۳) بازسازی شده است و از نظر وضعیت ظاهری اتاق ها در شرایط بسیار خوبی بسر می برد. کلیه اتاق های هتل نورگیر و دلباز بوده و از دکوراسیونی ساده و زیبا تشکیل شده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل سینا تبریز


اما در مورد امکانات هریک از واحدهای اقامتی این هتل باید بدون اغراق گفت هرآنچه که برای اقامتی لذت بخش و آسوده مورد نیاز باشد، در واحد اقامتی هتل سینا تبریز یافت می گردد. مبلمانی شیک، رخت آویز، یخچال، دراور، تلویزیون، تلفن و حتی لوازم بهداشتی در تک تک اتاق های هتل گنجانده شده اند تا میهمانان از هرگونه تجهیزات اقامتی بی نیاز گردند. جالب است بدانید که کلیه واحدهای اقامتی هتل سینا تبریز از سیستم های پیشرفته ای چون سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع برخوردار بوده و به سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب مجهز شده اند.

موقعیت مکانی هتل سینا تبریز


قرار گرفتن در یکی از اصلی ترین خیابان های شهر زیبای تبریز این امکان را برای میهمانان هتل سینا تبریز فراهم ساخته است تا در اندک زمانی به طیف وسیعی از جاذبه های تفریحی و تاریخی این شهر شگفت انگیز دسترسی داشته باشند و در هزینه و زمان خود برای دستیابی به این اماکن تا میزان بسیار زیادی صرفه جویی کنند.

اماکن نزدیک هتل سینا تبریز


فاصله هتل سینا تبریز تا باغ گلستان: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل سینا تبریز تا موزه کارتون تبریز: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سینا تبریز تا استادیوم تختی تبریز: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله هتل سینا تبریز تا مسجد کبود تبریز: ۲٫۶ کیلومتر
فاصله هتل سینا تبریز تا بازار تبریز: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سینا تبریز تا پارک ایل گلی: ۹٫۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است