search
menu

هتل آپارتمان پاک تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پاک تبریز
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان پاک تبریز

درباره هتل آپارتمان پاک تبریز


هتل آپارتمان پاک تبریز یکی از هتل های نوساخت و مقرون به صرفه این شهر است که در منطقه خوش آب و هوایی از تبریز آشیانه کرده و با فراهم کردن امکانات به روز توانسته رضایت مهمانان و خریداران بلیط هواپیما تبریز را جلب کند. هتل آپارتمان پاک در بلوار باغمیشه و نزدیک به اتوبان پاسداران واقع شده و به همین جهت با انتخاب این هتل می توان دسترسی راحتی به نقاط مختلف شهر داشت.
هتل آپارتمان پاک تبریز در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ به ظرفیت های اقامتی شهر اولین ها اضافه شد. این هتل در ۶ طبقه ساخته شده و با در اختیار گذاشتن ۱۲ واحد اقامتی برای مهمانان خود رفاه و آسایش را به ارمغان می آورد. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان پاک شامل سوئیت های معمولی و رویال در ظرفیت های ۴ تا ۶ نفره هستند. این سوئیت ها یا به صورت ۲ خوابه و یا ۳ خوابه هستند و دکوراسیون آن ها به شیوه ای است که فضای خانه را برای مهمانان خود تداعی می کنند.
سوئیت های مدرن هتل پاک تبریز با برخورداری از جزئیات به روز معماری و چیدمانِ مناسب، فضای دلنشینی را برای اقامت مهمانان فراهم کرده اند و از امکاناتی نظیر آشپزخانه مجهز، سیستم گرمایشی پکیج، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و استحمام، رخت آویز، کمد، چای ساز، مبلمان و مینی بار برخوردارند.
ولی اگر سوئیت های رویال هتل پاک را انتخاب کنید، علاوه بر اینکه مبلمان مدرن تر و شیک تری در اختیارتان قرار می گیرد، بالکنی برای تماشای چشم انداز شهر خواهید داشت. حتی اینترنت سوئیت های رویال پرسرعت هستند و برای همه مهمانان اتاق خواب های مجزایی دارند.
مهمانان صبح خود را با میل صبحانه در اتاق یا سالن غذاخوری طبقه همکف شروع می کنند. بعلاوه، در این هتل رستورانی ایرانی با ظرفیت ۵۰ نفر دایر است که عملکرد کارکنانش در طبخ و سرو غذا کاملا حرفه ای است و این رستوران با الهام از طراحی داخلی رستوران های لوکس، فضای نسبتا دلبازی را برای صرف غذا به وجود آورده است که می توان با کمال آرامش از صرف غذای خود لذت برد.
اگر با خودرو شخصی به تبریز سفر کرده باشید، می توانید با انتخاب هتل آپارتمان پاک تبریز از پارکینگ مسقفی برخوردار شوید و برای اینکه اوقات فراغت خود را به بهترین نحو پر کنید از پذیرش بخواهید تا در تهیه بلیط جاذبه ها شما را راهنمایی کنند. البته یکی از خدمات دیگر این هتل خدمات تور و تاکسی سرویس بوده که دسترسی به نقاط مختلف شهر را راحت تر ساخته است.
از دیگر امکاناتی که در هتل آپارتمان پاک از آن بهره مند می شوید می توان به صندوق امانات، اتاق چمدان و آسانسور اشاره کرد. ضمنا کادر مجرب پذیرش به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی در امور مربوط به خدمات هتل هستند و خوش برخوردی و رفتار حرفه ای آن ها همواره باعث آرامش خاطر مهمانان و رضایت آن ها بوده است.
همانطور که گفته شد این هتل در بلوار باغمیشه واقع شده است، یعنی اگر بلیط هواپیما تبریز را در ماه های گرم تابستان خریده باشید با اقامت در این هتل از آب و هوای خنک و دل پذیر شهرک باغمیشه بی نصیب نمی مانید و در عین حال به ولیعصر و رستوران های باکیفیتش، مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک یا اطلس و پارک ائل گلی و باغلار باغی دسترسی بسیار راحتی خواهید داشت.
اگر بدون خودرو شخصی به تبریز سفر کرده اید، بعد از اقامت در هتل آپارتمان پارک بهترین گزینه برای شما استفاده از سرویس تاکسی هتل و اسنپ خواهد بود، با اینکه دسترسی به وسایل نقلیه عمومی آنقدرها سخت نیست ولی حمل و نقل خصوصی بهترین و راحت ترین گزینه برای شما خواهد بود. ضمنا از طریق اتوبان پاسداران می توان خیلی راحت به ترمینال تبریز، راه آهن و فرودگاه شهید مدنی تبریز رفت.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان پاک تبریز


فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا لاله پارک: ۹۵۰ متر
فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا پارک جنگلی باغمیشه: ۱ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا زمین گلف باغمیشه:‌ ۳ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا مجتمع اطلس: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا پارک موزیکال ولیعصر: ۴ کیلومتر
فاصله هتل آپارتمان پاک تبریز تا باغلار باغی: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است